notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

6 módszer arra, hogyan frissítsd régi megunt edzéstervedet és szuper fitt legyél a nyáron

hirdetes

6 módszer arra, hogyan frissítsd régi megunt edzéstervedet

FO
hirdetes

Ha te is úgy érzed, kezdesz belefáradni az edzésedbe, mivel folyamatosan ugyanazokat az elemeket, mozdulatsorokat csinálod már hosszú ideje, és emiatt esetleg kezd megtörni a kezdeti lendület, akkor mutatunk 6 módszert arra, hogyan szerezheted vissza a motivációdat egy kis csavarral. Ezekkel nem csak újjá varázsolhatod a régit, de hatékonyabbá is teheted ugyanazt az edzéssort.

6 módszer arra, hogyan frissítsd régi megunt edzéstervedet, hogy ne legyen unalmas

 

Újra és újra lemenni az edzőterembe, nekiállni ugyanannak a gyakorlatsornak bizony nem könnyű. A kezdeti lendületet és lelkesedést idővel felválthatja a megszokás és a fásultság. Néha feltesszük magunknak a kérdést: „Miért is csinálom én ezt?”. Ha kezdünk beleunni az edzésünkbe, akkor érdemes egy kicsit frissíteni rajta alkalmanként. Most megmutatjuk, hogyan teheted meg ezt anélkül, hogy a jól bevált módszert valami teljesen újra cserélnéd. Íme, hogyan frissítsd az edzésterved, hogy megint élvezd, mint a legelején!

 

1.    Kombinált sorok

 

A kombinált feladatsorok kitűnően alkalmasak arra, hogy kicsit felfrissítsd a jól megszokottat, és nem mellesleg több kalóriát is égethetünk segítségükkel. De hogy mit is jelentenek ezek a kombinált sorok? Azt, hogy kétféle gyakorlatot kombinálsz úgy, mintha egy gyakorlatsor lenne, vagyis nem tartasz pihenőt köztük. Egyszerűen olyan, mintha összeolvasztanál két különböző elemet. Ez a két elem pedig azért működik olyan hatásosan így kombinálva, mert ellentétes izmokat használsz közben. Például egy bicepsz gyakorlatot egybe kötsz egy tricepsszel, vagy valamilyen lábmunkával. A lényeg, hogy nem szabad pihenőt tartani közben! Fárasztó, de a sikerélmény nem marad el!

hirdetes

 

2.    Rakj bele egy plusz mozdulatot

 

Már minden gyakorlatot tökélyre fejlesztettél és probléma nélkül csinálod? Adj hozzá valamit, amivel a nehézségi szintet növelni tudod, vagy az átmozgatott izmok számát. Próbálj meg egy hagyományos mozdulatot egy plusz lábemeléssel, vagy karlendítéssel kiegészíteni, vagy változtass a mozgás irányán. Például emeld fel az egyik lábad a stabilitás csökkentéséhez. Érzed hogy mennyivel másképp dolgoznak az izmaid, és mennyire más helyeken is besegítenek - légy kreatív és legyél te a saját személyi edződ!
 

Lapozz  többi tippért is!

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
224 539
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
224 539
Közösség

Szótár

Edzésmódszerek

  Az a tervszerű eljárás, amely az edzéscélnak megfelelően határozza meg az edzés... Tovább

Koleszterin

  A szervezet ezt a zsírnemű anyagot részben a táplálékból nyeri, részben pedig... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 127

Átlagos értékelés: 4.8