notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tippek a hatékony edzéshez: 6 mód, hogy fokozd motiváltságod!

6 módja az edzőteremi teljesítményed növelésére

SzSz
hirdetes

Lehet-e minden edzésed kiemelkedő teljesítményű? Valószínűleg nem. Néha érezheted azt, hogy jobban teljesítesz, néha pedig semmi kedved az edzéshez. Most néhány olyan tippet hoztunk, amellyel növelheted edzéseid hatékonyságát, hogy közelebb kerülj a sikerhez! 

Edzés hatékonyság növelés

Ha őszintén valaki megkérdezi, hogyan ment az edzés, nem mindig tudsz úgy válaszolni, hogy: „Remekül!”. Néha azt érezheted, hogy elhagyott a motiváció és nincs kedved lemenni újra egy szokásos rutinedzésre. Most elmondunk hat olyan dolgot, ami segíthet a motiváció megtartásában és újra belelendülhetsz az edzésekbe! 

 

 

1. Étkezz megfelelően, igyál elég vizet és pihenj eleget


Minden, amit az utolsó edzésed óta csináltál, a következő edzést nagyban befolyásolhatja. Az ételek, amiket ettél, a megfelelő folyadékmennyiség, az elegendő pihenés. Ezek mind segítenek megalapozni az edzés sikerességét. Ha nem viszel be kellő mennyiségű tápanyagot, és nem pihensz eleget, akkor nem lesz elég energiád sem az edzéshez. Figyelj oda ezekre, hogy a legtöbbet hozhasd ki magadból az edzés folyamán. 

hirdetes

 

 

2. Legyen célod


Edzőterembe járni konkrét célok nélkül nem érdemes. Hogy tudsz keményen edzeni, ha nem tudod, miért edzel? A sikerhez motiváció és cél szükséges, hogy legyen okod lejárni az edzőterembe, és tudjad mit, miért csinálsz. 

 

hirdetes

Legközelebb mielőtt elindulsz a terembe, állj meg egy pillanatra és gondold át pontosan, mit szeretnél elérni. Szeretnél több izmot? Esetleg fogyni szeretnél? Rendben! Akkor határozd meg meddig szeretnéd elérni a célod és az mi pontosan. Mérd meg súlyodat vagy tested különböző kerületeit, jegyezd fel magadnak és innen dönts mit szeretnél. Adj magadnak megfelelő határidőt, hogy valóban sikeres lehess, és ne kudarc legyen a vége. 

 

 

3. Fogyassz edzés előtti termékeket


Ha úgy érzed az edzés előtt túlzottan fáradt vagy, akkor fogyassz valamilyen edzés előtti táplálékkiegészítőt. Ma már a piacon az edzés előtti termékek széles skálája áll rendelkezésünkre, hogy növelhessünk energiaszintünket, ezáltal fokozódik a mentális fókusz és hatékonyabb lesz az edzés is. Ha még nem próbáltál ki egyet sem, akkor itt az ideje! 


A legtöbb termék úgy van kialakítva, hogy 60-90 percig tartsa az energiaszintet edzés közben. Arra figyeljünk, hogy ha koffeinre érzékenyek vagyunk, akkor nézzük meg ezeknek a termékeknek az összetevőit, hiszen a legtöbb tartalmaz koffeint is. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
93 899
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 178 814
Közösség

Szótár

Zsírszövet

A kötőszövetek egyik fajtája, ami rostos elemeekbe ágyazott zsírsejtekből áll, lebenyekre... Tovább

Cink

Kevés cinkre van szüksége a szervezetünknek, azonban elengedhetetlen a megfelelő... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 119

Átlagos értékelés: 4.9