notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Így turbózd fel a kávédat vitaminokkal és antioxidánsokkal!

hirdetes

5 módja annak, hogy növeld a reggeli kávéd vitaminokkal és antioxidánsokkal

SzSz
hirdetes

Mindig elfelejted a napi vitaminokat bevenni? Mi is. De van valami, amit soha nem felejtünk el! A reggeli csésze kávé. Tény, hogy sokan úgy indulunk el otthonról, hogy előtte megittunk egy bögre kávét. De hogyan hozható össze a kávé és a vitaminok? Mutatjuk! 

Kávé egészség

Miért ne lehetne a kávét és a vitaminokat összehozni? Adjunk a reggeli kávénkhoz egészséges vitaminokat, antioxidánsokat és tápláló előnyöket a napi koffeinadag feljavításához. Igen, ez is lehetséges. Próbáld ki a következő öt tippet, és készíts különleges vitamin kávét reggel. Ezzel nem csak a hangulatodat és az energiaszintedet fogod megnövelni, de a szív védelmére és a szexuális élet javítására is remek tippeket hoztunk. 

 

 

Szórjuk meg fahéjjal a szív egészsége miatt


Ha a reggeli kávénkat megszórjuk fahéjjal, egy nagy adag antioxidánsban gazdag italt kapunk. A fahéjat már több ezer éve használják fűszerként és gyógyászati szempontból egyaránt. A fahéjban olyan védőanyagok találhatók meg, amelyek segítik a szív egészségét megtartani, emellett a fűszerek között az egyik legmagasabb antioxidáns tartalommal rendelkezik. 

hirdetes


A fahéj emellett az agy egészségét is támogatja, sőt, csökkenti a rák kockázatát és az immunrendszert is fokozhatja. 
Így hát nincs másra szükséged, mint fél teáskanál fahéjra a reggeli kávédhoz! Máris sokat tettél az egészséged érdekében, és még ízletes is lett a kávé! 

 

Tipp: Keresd meg a Ceylon fahéjat, amelyet „igazi” fahéjnak is neveznek. Bár ez a fajta kissé nehezebb megtalálható és egy kicsit drágább, sokkal jobb minőségű, mint a Cassamon, az alacsonyabb minőségű. Ceylont biztonságosabb fogyasztani rendszeresen, mint a Cassia-t. A Cassia nagyobb mennyiségű növényi vegyület kumarint tartalmaz, amelyet nagy mennyiségben nem tartanak biztonságosnak. 

 

 

Gyömbér az izomfájdalmakra


Ha gyömbért adunk a reggeli kávénkhoz, egy csomó egészségügyi előnyhöz juthatunk. A kissé csípős, aromás gyömbér ízét nem mindenki szereti, azonban ez az egyik legsokoldalúbb fűszernövény, amely rengeteg egészségügyi előnnyel jár. 

 

A gyömbér évszázadok óta a hányinger kezelésére használatos gyógynövény. Hatékony antioxidáns és gyulladásgátló vegyületeket tartalmaz. A gyömbér csökkentheti az izomfájdalmat, elősegíti az alacsonyabb koleszterinszintet és az emésztést.


Adj a reggeli kávédhoz egy teáskanál gyömbért, akár lereszelve akár őrölve. A piacon azonban már találhatunk olyan kávéfajtát, amely gyömbért tartalmaz. Főleg kapszulás kávékban találhatjuk meg, de őrölt verzióban is biztosan találunk. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A depresszió és a táplálkozás lehetséges összefüggései!

2020-01-24

A depresszió és a táplálkozás lehetséges összefüggései!

Az már szinte közhelynek számít, hogy tudatos táplálkozással és a rendszeres testmozgással rengeteget tehetünk az egészségünkért, a jobb közérzetünkért, ami sok esetben a természetesen lelkünkkel is szoros összefüggésben áll.

Vess véget a fejfájásnak természetes módszerekkel - 7 bevált trükk!

2020-01-22

Vess véget a fejfájásnak természetes módszerekkel - 7 bevált trükk!

A mai világban a fejfájás – és ezzel együtt a fájdalomcsillapító gyógyszerek bekapkodása is - mindennapjaink velejárója lett. Azonban jobb, ha tudjátok, hogy léteznek természetes megoldások fejfájás ellen

Ne dőlj be mindennek, amit a címkéken olvasol!

2020-01-20

Ne dőlj be mindennek, amit a címkéken olvasol!

A light címke mágikus jelentőséggel bír a fogyókúrázók és az egészséges életmódot folytatók körében. valld be, hogy te is inkább a kosaradba rakod a „light”, a „diet”, a „wellness” vagy épp „zsírszegény” felirattal forgalmazott ételeket, mint a hagyományosakat, hiába drágábbak.

Izotóniás sportital – Minden amit tudnod kell!

2020-01-20

Izotóniás sportital – Minden amit tudnod kell!

Az izotóniás sportitalokra csak élsportolóknak van szüksége? Mit takar az, hogy „izotóniás” egy ital? Mit tartalmaz? Tények és tévhitek, amiket jobb, ha tisztázunk!

8 bél-barát szénhidrát alternatíva

2020-01-19

8 bél-barát szénhidrát alternatíva

Bemutatunk 8 szénhidrát alternatívát amelyek elősegítik az egészséges bélműködést.

6 rendkívül egészséges étel, amelyet rendszeresen kellene ennünk

2020-01-19

6 rendkívül egészséges étel, amelyet rendszeresen kellene ennünk

Íme a 6 legegészségesebb élelmiszer ami minden diétába könnyen beleilleszthető

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
157 436
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
157 436
Közösség

Szótár

Edzésalkalmazkodás (adaptáció)

  A sportalkalmazkodáson az egyénnek, szervezetének, szervrendszereinek meghatározott... Tovább

Kálium

A kálium a makroelemek közé tartozik és a három legfontosabb olyan ásványi anyag közé... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 72

Átlagos értékelés: 4.7