notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Te is formás combokat szeretnél? Itt van 5 hatásos gyakorlat a tónusos izomzatért!

5 lábgyakorlat, a tónusos combokért

SzSz
hirdetes

A lábedzést sem a nőknek, sem a férfiaknak nem szabad kihagyni, és talán az egyik legnehezebb edzésnap mindenkinél a lábnap. Sok srác elhanyagolja a lábedzést az edzések során, ez azonban igen nagy hiba, hiszen a test nem fog egyenletesen fejlődni, az ember anatómiájának formája deformált lesz. Nézzük melyek a leghatásosabb gyakorlatok a comb formálására! 

Combfeszítő gyakorlatok

A jó hír az, hogy nagyon könnyű a combot formálni, és nem kell semmilyen kiegészítő, vagy akár konditerem se, hogy formáljuk őket. Ezek a gyakorlatok akár otthon is elvégezhetők, így ki sem kell mozdulnod a lakásból. A következő lábgyakorlatok nem csak az egész testedet formálják, persze koncentrálva a combokra, segítenek kalóriát égetni és fogyni egyszerre.  

 

Íme az öt legjobb lábgyakorlat, amit a saját otthonában kényelmesen végezhet bárki. Ha esetleg van otthon súlyzónk használhatjuk őket, de nem feltétlenül szükséges. Fontos azonban emlékezni arra, hogy bemelegítő és levezető gyakorlatokat is végezzünk el a gyakorlatok előtt és után is.

hirdetes

 

 

1. Guggolás


A lábad nyisd ki vállszélességben és a lábujjak felé mutatva lassan hajlítsd be a térded és a csípődet addig, amíg a combod nem lesz párhuzamos a talajjal. Tartsd meg ezt a pozíciót két-három másodpercig, majd állj fel ismét. Próbáld meg a talpad a földön tartani, és ügyelj arra, hogy ne engedd, hogy a térdek előre nagyon előre vagy oldalra mozduljanak ki. Ahhoz, hogy a guggolást szabályosan csináld, érdemes egy falhoz állni és a hátadat hozzányomni. Akinek szüksége van súlyzóra a gyakorlat elvégzéséhez, többféleképpen is tarthatja őket: mindkét kezével átölelve a mellkasához szorítva, a vállán tartva vagy magamellett két oldalt.

hirdetes

 

 

2. A sarok felemelkedik


A talpad a földön a lábaid pedig vállszélességben nyitva. Ebből a pozícióból emeld fel a sarkadat a padlóról úgy, hogy pár másodpercig egyenesítsd ki a magad a lábujjaidon, majd térj vissza a kiinduló pozícióba. Ezt a feladatot úgy végezd el, hogy a két kezed a tested mellett maradjon, esetleg súlyzót is használhatsz. Kezd először három-nyolc-tíz ismétléssel, majd a végén háromszor 40 ismétléssel fejezd be. 
 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Betekintés az alternatív sérüléskezelések világába

2019-10-08

Betekintés az alternatív sérüléskezelések világába

Az utóbbi időben elkezdtem nyitni az alternatív sérüléskezelések világába. Gondolok itt a kinesiotape-re (ami nagyon trendi lett manapság), dynamic flossing-ra, illetve a köpölyözésre.

Lélegezzük ki a zsírt!

2019-10-04

Lélegezzük ki a zsírt!

Miközben a szálkás test és a kockás has lebeg a szemünk előtt, megszállottan keressük a leghatékonyabb zsírégető mozgásformákat, ételeket, tablettákat és trükköket. azonban, azt már kevesen tudjuk, hogyan is zajlik valójában a zsírvesztés folyamata.

Szabad sportolni, ha megfáztunk?

2019-09-23

Szabad sportolni, ha megfáztunk?

A rendszeres mozgásnak számos pozitív egészségügyi hatása van. Közülük az egyik az immunrendszer erősítése és a védelem a betegségekkel szemben. De mit tegyünk, ha már megfáztunk? Így is jót tesz a napi edzés, vagy inkább hagyjunk ki pár alkalmat?

Nagyon hülye diétát népszerűsít Kim Kardashian

2019-08-28

Nagyon hülye diétát népszerűsít Kim Kardashian

Kim Kardashian révén világszerte elterjedhet egy nagyon hülye és káros karcsúsító módszer, a korzett-diéta.

Minisztériumból ment Londonban rúdtáncot oktatni

2019-08-28

Minisztériumból ment Londonban rúdtáncot oktatni

Nem mindennapi utat járt be már eddig is a harmincas éveiben járó Rákli Veronika, de az is egyedi, hogy egy olyan, akrobatikus és sportolói kvalitásokat igénylő mozgásstúdió-kezdeménye van, amelynek az irányvonala a mozgásterápia.

Mindig is szerette volna kipróbálni, milyen a vízen járni?

2019-08-27

Mindig is szerette volna kipróbálni, milyen a vízen járni?

Ha minden igaz, akkor a nyár legújabb szabadtári fitnessz őrületéről van szó: az aquabase névre hallgató műfajhoz tartozó gyakorlatokat és mozdulatokat ugyanis a vízen lebegve kell elvégezni.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
93 719
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 031 516
Közösség

Szótár

Dinamikus streching

  A dinamikus stretching mozgásanyaga tulajdonképpen megegyezik a hagyományos,... Tovább

Nulldiéta

A nulldiéta egy olyan diéta, melynek során a teljes táplálékmegvonás mellett csak a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 225

Átlagos értékelés: 4.7