notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Te is formás combokat szeretnél? Itt van 5 hatásos gyakorlat a tónusos izomzatért!

5 lábgyakorlat, a tónusos combokért

SzSz
hirdetes

A lábedzést sem a nőknek, sem a férfiaknak nem szabad kihagyni, és talán az egyik legnehezebb edzésnap mindenkinél a lábnap. Sok srác elhanyagolja a lábedzést az edzések során, ez azonban igen nagy hiba, hiszen a test nem fog egyenletesen fejlődni, az ember anatómiájának formája deformált lesz. Nézzük melyek a leghatásosabb gyakorlatok a comb formálására! 

Combfeszítő gyakorlatok

A jó hír az, hogy nagyon könnyű a combot formálni, és nem kell semmilyen kiegészítő, vagy akár konditerem se, hogy formáljuk őket. Ezek a gyakorlatok akár otthon is elvégezhetők, így ki sem kell mozdulnod a lakásból. A következő lábgyakorlatok nem csak az egész testedet formálják, persze koncentrálva a combokra, segítenek kalóriát égetni és fogyni egyszerre.  

 

Íme az öt legjobb lábgyakorlat, amit a saját otthonában kényelmesen végezhet bárki. Ha esetleg van otthon súlyzónk használhatjuk őket, de nem feltétlenül szükséges. Fontos azonban emlékezni arra, hogy bemelegítő és levezető gyakorlatokat is végezzünk el a gyakorlatok előtt és után is.

hirdetes

 

 

1. Guggolás


A lábad nyisd ki vállszélességben és a lábujjak felé mutatva lassan hajlítsd be a térded és a csípődet addig, amíg a combod nem lesz párhuzamos a talajjal. Tartsd meg ezt a pozíciót két-három másodpercig, majd állj fel ismét. Próbáld meg a talpad a földön tartani, és ügyelj arra, hogy ne engedd, hogy a térdek előre nagyon előre vagy oldalra mozduljanak ki. Ahhoz, hogy a guggolást szabályosan csináld, érdemes egy falhoz állni és a hátadat hozzányomni. Akinek szüksége van súlyzóra a gyakorlat elvégzéséhez, többféleképpen is tarthatja őket: mindkét kezével átölelve a mellkasához szorítva, a vállán tartva vagy magamellett két oldalt.

hirdetes

 

 

2. A sarok felemelkedik


A talpad a földön a lábaid pedig vállszélességben nyitva. Ebből a pozícióból emeld fel a sarkadat a padlóról úgy, hogy pár másodpercig egyenesítsd ki a magad a lábujjaidon, majd térj vissza a kiinduló pozícióba. Ezt a feladatot úgy végezd el, hogy a két kezed a tested mellett maradjon, esetleg súlyzót is használhatsz. Kezd először három-nyolc-tíz ismétléssel, majd a végén háromszor 40 ismétléssel fejezd be. 
 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ne hibáztasd folyton a körülményeket, a megoldás kulcsa a kezedben van!

2019-07-10

Ne hibáztasd folyton a körülményeket, a megoldás kulcsa a kezedben van!

Az életben vagy kifogásaink vannak, vagy eredményeink, ezért az élet, az erőfeszítéseket díjazza, nem pedig a kifogásokat.

Szabad súlyok vagy a gépek? Melyiket válasszam?

2019-07-02

Szabad súlyok vagy a gépek? Melyiket válasszam?

Mind a szabad súlyok, mind pedig a gépek is alkalmasak az izom építéshez. Most nézzük meg mik az előnyi és mik a hátrányai a szabad súlyos és a gépi edzésnek.

Hogyan nő az izomzatod?

2019-06-24

Hogyan nő az izomzatod?

Minden embernek van egy vele született izomnövekedési kapacitása, nagyjából úgy, mint ahogyan minden embernek megvan a maga természet által adott magassága, alakja, csontszerkezete.

Edzés előtti és utáni táplálkozás

2019-06-17

Edzés előtti és utáni táplálkozás

A táplálkozás egész nap, de kiemelten edzés előtt és után fontos, mert a szervezetnek szüksége van rá az izomépítéshez, az energia szinten tartásához. Ha ez nem történik meg, az is előfordulhat, hogy az éhgyomorra folytatott mozgás hatására izomvesztés következik be.

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
72 628
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 526 776
Közösség

Szótár

Súlyzós edzés

  A súlyzós edzés lényege, hogy stimuláljuk az izmokat arra, hogy tápanyagokat vegyenek... Tovább

Energia leadás

A szervezet az energia döntő részét anyagcsere révén adja le, de energiát használ fel az... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 225

Átlagos értékelés: 4.7