notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A sikeres fogyókúra 5 titka: tervezd meg előre a napodat!

Ha ezt az 5 dolgot minden este megcsinálod sikeresebb lesz a fogyókúrád

VN
hirdetes

Mi a sikeres fogyókúra titka? Keveset enni, sokat mozogni? Szakértők szerint a legfontosabb a kellő elkötelezettség és következetesség.  Semmi értelme nincs, éheztetni magad, ha nincs meg az elhatározás benned egy teljes életmódváltásra. Hinned kell, hogy minden áldozat befektetés egy egészségesebb életmódhoz. Megfelelő előkészület nélkül egyetlen fogyókúra sem lehet eredményes. Előre meg kell tervezned, hogy célod elérése érdekében milyen lépéseket kell tenned. A legjobb, ha minden nap végén szánsz 15 percet a következő napod megtervezésére. Lássuk mikre kell figyelned!

A sikeres fogyókúra 5 titka

1. Tervezd meg előre, mit fogsz enni!

Fontos megtervezni, hogy mit fogsz enni, akár több napra, vagy egy hétre előre is, de bevásárlás előtt mindenképpen. Ezzel elkerülheted, hogy mindent összeegyél nap közben, ami csak kezed ügyébe kerül. Szerencsére manapság már számtalan erre alkalmas applikáció van, ami megfelelő a szénhidrát, illetve kalória számlálására is, érdemes letölteni egyet. De nem elég tervet készíteni, tartanod is kell magad a leírtakhoz, különben semmi értelme!

 

2. Készítsd elő a reggelidet!

Nem szeretsz korán kelni, reggelente minden percet kihasználsz, hogy ágyban maradhass? A reggeli készítését néhány plusz, alvással töltött percre lecseréled? Készítsd elő, még este a reggelidet, hogy gond nélkül pihenhess. Például áztass be zabot éjszakára! A zab egy nagyon jó rostforrás, ami segít a teltségérzet kialakításában, így nem kell éhezned ebédig. De készíthetsz chia pudingot is, számtalan egyszerűen elkészíthető receptet lehet találni.

hirdetes

 

3. Tervezd meg a nassolást is!

Persze itt nem habos süteményekről és chipsekről van szó, nassolni egészségesen is lehet. Este ezeket is előkészítheted, hogy ne kelljen velük reggel bajlódni. Vágj össze gyümölcsöket vagy zöldségeket és dobozold be őket, napközben jól fog esni! Bármilyen egészségesen eszel, és mozogsz is mellé, ha a nassolásra nem figyelsz, az egész fogyókúrád eredményét elronthatja.

hirdetes

 

4. Tervez meg azt is, hogy mit veszel fel!

Készítsd elő előre ruháidat! Ne legyen akadály, hogy a reggeli rohanásban nem volt időd összekészíteni az edző felszerelésed. Előző este tervezd meg, hogy mit veszel fel, olyan ruhát válassz, ami nem csak kényelmes, de jól is érzed magad benne az edzés során és kellően motivál. 

 

5. Állíts emlékeztetőt az edzésről a naptáradban!

Még előző nap ütemezd be az edzést, és állíts emlékeztetőt a telefonodban. Ne ez legyen a legelhanyagolhatóbb dolog, amit ki is hagyhatsz, ha nem jut időd rá, vagy túl fáradtnak érzed magad. Szakértők szerint, ha kapsz emlékeztetőt az edzésről, akkor jobban tudatosul benned fontossága, így nem olyan könnyen hagyod majd ki.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Fogyásra fel! 9 olcsó élelmiszer, amivel rengeteg kalóriát égethetsz el

2019-11-22

Fogyásra fel! 9 olcsó élelmiszer, amivel rengeteg kalóriát égethetsz el

Ezek az ételek felrázzák az anyagcserédet, felszabadítják a zsírt és a felhalmozódott méreganyagokat is eltávolítják! Rengeteg kalóriát égethetsz el velük

Orvosi segítség a fogyásban, sikeres fogyás szakember segítségével

2019-11-21

Orvosi segítség a fogyásban, sikeres fogyás szakember segítségével

Kényelmes életvitel, egyre kevesebb mozgás, szénhidrátokban, zsírokban gazdag ételek. Mindezek egyenes következménye a túlsúly, az elhízás, esztétikai, majd egészségügyi problémák. A megoldás: fogyókúra

A fogyásotok sikerének fontos tényezői vannak! Merni kell változtatni!

2019-11-19

A fogyásotok sikerének fontos tényezői vannak! Merni kell változtatni!

A fogyókúra sikere vagy kudarca gyakran nem az akaraterőn, a kitartáson, vagy a fogyókúrás módszeren múlik. Van ugyanis egy tényező, ami jelentős hatást gyakorolhat a testsúlyra pozitív és negatív értelemben egyaránt, és akár a fogyókúra eredményességét is befolyásolhatja.

Fogyni vágyók legnagyobb hibái!

2019-10-24

Fogyni vágyók legnagyobb hibái!

Sokan arra fókuszálnak, hogy mit nem ehetnek a diéta alatt: cukrot, kenyeret, alkoholt, édességet. Ettől eleve megfosztva érzik magukat, ami hosszú távon túlevéshez és a céljaik, az erőfeszítéseik szabotálásához vezethet.

Testsúlycsökkentés leghatékonyabb módszerei

2019-10-22

Testsúlycsökkentés leghatékonyabb módszerei

Nem kell kínozni és sanyargatni magad, csak változtatni néhány dolgon az életedben és máris beindul a fogyásod. Mikre kell odafigyelned? Mutatunk 13 dolgot, ami segít elérni a célodat.

A gyors fogyás nyomában

2019-09-09

A gyors fogyás nyomában

Két nap alatt 5 kiló mínusz, tíz perc alatt ötven perc plusz. A gyors fogyásnak és a megerőltetés nélküli edzésnek van keletje. A húsvéti dőzsölés után megvizsgáltunk néhány módszert, és megnéztük, hogy a várva várt tavaszig elérhetünk-e bármit is a hangzatos diétákkal.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
106 310
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 191 225
Közösség

Szótár

Koleszterin

  A szervezet ezt a zsírnemű anyagot részben a táplálékból nyeri, részben pedig... Tovább

Enzim

A szervezet által előállított, fehérje természetű anyagok, amelyeknek fő feladata a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 149

Átlagos értékelés: 4.8

akaraterő alakformálás diéta életmód fogyókúra táplálkozás túlsúly