notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A sikeres fogyókúra 5 titka: tervezd meg előre a napodat!

Ha ezt az 5 dolgot minden este megcsinálod sikeresebb lesz a fogyókúrád

VN
hirdetes

Mi a sikeres fogyókúra titka? Keveset enni, sokat mozogni? Szakértők szerint a legfontosabb a kellő elkötelezettség és következetesség.  Semmi értelme nincs, éheztetni magad, ha nincs meg az elhatározás benned egy teljes életmódváltásra. Hinned kell, hogy minden áldozat befektetés egy egészségesebb életmódhoz. Megfelelő előkészület nélkül egyetlen fogyókúra sem lehet eredményes. Előre meg kell tervezned, hogy célod elérése érdekében milyen lépéseket kell tenned. A legjobb, ha minden nap végén szánsz 15 percet a következő napod megtervezésére. Lássuk mikre kell figyelned!

A sikeres fogyókúra 5 titka

1. Tervezd meg előre, mit fogsz enni!

Fontos megtervezni, hogy mit fogsz enni, akár több napra, vagy egy hétre előre is, de bevásárlás előtt mindenképpen. Ezzel elkerülheted, hogy mindent összeegyél nap közben, ami csak kezed ügyébe kerül. Szerencsére manapság már számtalan erre alkalmas applikáció van, ami megfelelő a szénhidrát, illetve kalória számlálására is, érdemes letölteni egyet. De nem elég tervet készíteni, tartanod is kell magad a leírtakhoz, különben semmi értelme!

 

2. Készítsd elő a reggelidet!

Nem szeretsz korán kelni, reggelente minden percet kihasználsz, hogy ágyban maradhass? A reggeli készítését néhány plusz, alvással töltött percre lecseréled? Készítsd elő, még este a reggelidet, hogy gond nélkül pihenhess. Például áztass be zabot éjszakára! A zab egy nagyon jó rostforrás, ami segít a teltségérzet kialakításában, így nem kell éhezned ebédig. De készíthetsz chia pudingot is, számtalan egyszerűen elkészíthető receptet lehet találni.

hirdetes

 

3. Tervezd meg a nassolást is!

Persze itt nem habos süteményekről és chipsekről van szó, nassolni egészségesen is lehet. Este ezeket is előkészítheted, hogy ne kelljen velük reggel bajlódni. Vágj össze gyümölcsöket vagy zöldségeket és dobozold be őket, napközben jól fog esni! Bármilyen egészségesen eszel, és mozogsz is mellé, ha a nassolásra nem figyelsz, az egész fogyókúrád eredményét elronthatja.

hirdetes

 

4. Tervez meg azt is, hogy mit veszel fel!

Készítsd elő előre ruháidat! Ne legyen akadály, hogy a reggeli rohanásban nem volt időd összekészíteni az edző felszerelésed. Előző este tervezd meg, hogy mit veszel fel, olyan ruhát válassz, ami nem csak kényelmes, de jól is érzed magad benne az edzés során és kellően motivál. 

 

5. Állíts emlékeztetőt az edzésről a naptáradban!

Még előző nap ütemezd be az edzést, és állíts emlékeztetőt a telefonodban. Ne ez legyen a legelhanyagolhatóbb dolog, amit ki is hagyhatsz, ha nem jut időd rá, vagy túl fáradtnak érzed magad. Szakértők szerint, ha kapsz emlékeztetőt az edzésről, akkor jobban tudatosul benned fontossága, így nem olyan könnyen hagyod majd ki.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A gyors fogyás nyomában

2019-09-09

A gyors fogyás nyomában

Két nap alatt 5 kiló mínusz, tíz perc alatt ötven perc plusz. A gyors fogyásnak és a megerőltetés nélküli edzésnek van keletje. A húsvéti dőzsölés után megvizsgáltunk néhány módszert, és megnéztük, hogy a várva várt tavaszig elérhetünk-e bármit is a hangzatos diétákkal.

15 perc alatt tökéletes alak: így csalnak a fitneszguruk az előtte-utána képekkel

2019-09-09

15 perc alatt tökéletes alak: így csalnak a fitneszguruk az előtte-utána...

Egy személyi edző megmutatta, hogyan lehet 15 perc alatt úgy csinálni, mintha nagyon lefogytunk volna.

Nehezen fogysz? Nem mozdul a mérleg? Nem mindegy milyen hormon típusba tartozol!

2019-09-02

Nehezen fogysz? Nem mozdul a mérleg? Nem mindegy milyen hormon típusba...

Először is figyelembe kell vennünk, hogy milyen testalkat típushoz tartozunk. Melyek azok az élelmiszerek amik túlsúlyt eredményeznek, úgy, hogy egyes hormontermelő mirigyekre hatást gyakorolnak, és igy többlet zsír lerakodást eredményeznek különböző testtájékon.

A hízást okozó hormonális problémák tünetei

2019-05-29

A hízást okozó hormonális problémák tünetei

Ha folyamatosan hízol, akkor ezeket sem árt ellenőrizni magadon. A hízást okozó hormonális problémák tünetei

8 ok, amiért nem tudsz fogyni

2019-05-23

8 ok, amiért nem tudsz fogyni

Egészséges ételeket eszel, edzeni jársz, és a nassolást is elkerülöd, de mégsem mozdul lefelé a súlyod? Ez sajnos a legjobbakkal is megtörténik, hiába figyelsz oda mindenre. Összeszedtünk 8 olyan okot, amely befolyásolhatja a fogyás sikerességét, mégsem gondoltál volna rá.

6 hatékony tipp a fogyás megkönnyítéséhez

2019-05-07

6 hatékony tipp a fogyás megkönnyítéséhez

A diéta nem lesz annyira nehéz, ha ismersz pár trükköt, amellyel megkönnyíted ezt az időszakot. Számos módja van annak, hogy könnyebben fogyjunk, annak ellenére, hogy tippjeink között nem fogsz találni sem étrendet, sem valamilyen mágikus súlycsökkentő kapszulát. Minden a tervezésen múlik: megfelelő étrend, elegendő folyadékpótlás és persze mozgás.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
66 452
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 888 187
Közösség

Szótár

B9-vitamin

Szerepe van még a fehérvérsejtek, vörösvértestek, vérlemezkék képzésében, az aminosavak,... Tovább

Edzésalkalmazkodás (adaptáció)

  A sportalkalmazkodáson az egyénnek, szervezetének, szervrendszereinek meghatározott... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 149

Átlagos értékelés: 4.8

akaraterő alakformálás diéta életmód fogyókúra táplálkozás túlsúly