notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ezt a 4 tévhitet felejtsd el, ha fogyni szeretnél!

4 tévhit, amiket mindig is elhittél a fogyásról - Mostanáig

SzSz
hirdetes

Az interneten számos egészségről és életmódról kapcsolatos cikket olvashatunk, azonban sokról nehéz megállapítani mennyi belőle az igaz, és mi hamis állítás. Az egészség, a diéta és fitnesz témájában íródott cikkek többsége nem tartalmaz valós dolgokat. Cikkünkben most összeszedtük a 4 legnagyobb tévhitet a fogyással kapcsolatosan, amelyekről biztosan Te is hallottál már. 

4 tévhit a fogyásról

Hányszor kezdtél neki a diétának és hányszor indultál le az edzőterembe sikertelenül? 


Az egészség és a fitnesz területén több olyan információt olvashattál vagy kaptál már, amelyekről nehéz eldönteni, hogy valóban beválik-e. Ahhoz, hogy tisztán láss, mit kell tenned az egészséged érdekében, a következő 4 dolgot mindenképp felejtsd el egy életre. 

 

Az egyik barátod azt mondta, hogy a zsír rossz a szervezetednek és attól hízni fogsz. A szülőktől is sokat hallottuk, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Egy böjtölésről szóló cikkben pedig a reggeli elhagyása az egyik legjobb döntés. 


Te sem tudod kinek higgy? 


Itt az ideje, hogy tisztázzuk, hogyan érheted el a kívánt álomalakod a tévhitek elkerülésével. 

hirdetes

 

 

„Ahhoz, hogy fogyjak kardióznom kell” 


Ha szeretnénk megszabadulni pár kilótól, sokat halljuk, hogy futással, biciklizéssel és más kardióedzéssel simán megtehetjük. Most elmondom, hogy a kardiónak semmi köze a fogyáshoz. Jobban mondva, segíthet rajtunk, de ne ettől várjuk a garantált eredményeket és nem csak ezen múlik a dolog. 

 

A fogyás igazából egy számjáték. Ha több kalóriát égetünk el, mint amennyit beviszünk, akkor fogunk fogyni. A kardióedzések segíthetnek kalóriaégetésben, de nem ez az egyetlen módja a fogyásnak. 


Nem kell órákat töltened a futópadon, vagy a biciklin, ahhoz, hogy több kalóriát égess el. A súlyzós vagy az intelvallum edzések, esetleg a csoportos órák ugyanolyan jó mozgásformának bizonyulnak a kalóriaégetésre. Találd meg a számodra legmegfelelőbb és kedveltebb mozgásfajtát, amitől nem csak súlyt fogsz veszteni, de jól is érzed magad a bőrödben. 

hirdetes

 

 

„Ha kevesebbe eszem, vékonyabb leszek?” 


Ha abbahagyod az evést, számos rossz dolog fog történni a szervezeteddel. A vércukorszinted lecsökken, amelytől éhesebb leszel. Ha sokáig nem eszel a tested átkapcsol túlélési mechanizmusra, amelytől az anyagcseréd lelassul és próbálja megtartani a szükséges energiákat. Amikor valaki keveset eszik mindig csodálkozik, hogy nem tud fogyni. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Mikor kell fehérjét fogyasztani?

2019-05-20

Mikor kell fehérjét fogyasztani?

Mindannyiunk számára szükség van fehérjebevitelre, hogy egy kiegyensúlyozott étrend mellett egészségesek maradhassunk. Bizonyos okokból érdemes több fehérjét fogyasztanunk, köztük fogyás és izomnövelés során. Ugyanakkor azt is fontos meghatározni, hogy melyik a legjobb időpont a fehérje fogyasztására.

Szupergyors ketogén diéta: Útmutató kezdőknek

2019-05-16

Szupergyors ketogén diéta: Útmutató kezdőknek

Talán hallottál már a ketogén diétáról, talán még nem találkoztál vele, egy biztos: fogyni vágyók millióinak segített már hatékonyan és gyorsan lefaragni testúlyukból. Íme részletes útmutató kezdőknek.

Mit ehetünk az alacsony szénhidráttartalmú értend során?

2019-05-15

Mit ehetünk az alacsony szénhidráttartalmú értend során?

Az alacsony szénhidráttartalmú étrend korlátozza a szénhidrátbevitelt. A szénhidrát helyett fehérjét, egészséges zsírokat és rengeteg zöldséget kell fogyasztani. De pontosan mit ehetünk egy ilyen étrend alatt? Mutatjuk!

Miért rontjuk el a diétát?

2019-04-29

Miért rontjuk el a diétát?

Az összeállított étrendek papíron jól hangzanak, és egy darabig tarthatók is. Sokan azonban hamar feladják még mielőtt bármilyen eredményt látnának. Hogyan lehetséges tartanunk magunkat a diétához? A kulcs egy rugalmas étrendben rejlik! Lássuk, ez mit jelent!

Ne csak a kalóriákra figyeljünk, a makrotápanyagok megfelelő összeállításában rejlik a siker kulcsa!

2019-04-16

Ne csak a kalóriákra figyeljünk, a makrotápanyagok megfelelő...

A csodadiéták és a kalóriák bűvöletében hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni a makrotápanyagokat, az csak a gyúrósoknak való jeligével.

5 dolog, amit tudnod kell az időszakos diétákról

2019-04-15

5 dolog, amit tudnod kell az időszakos diétákról

Fogyókúra vagy életmódváltás? -10 kiló 15 nap alatt? Hogyan lehetséges ez, és mik a hátulütői? Íme 5 dolog, amit tudnod kell a szuper hatékony, sokat ígérő, extra gyors fogyást garantáló diétákról.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
72 628
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 526 776
Közösség

Szótár

Nadragulya

(Atropa Belladonna)   Jelentése   A belladonna azt jelenti, hogy szép hölgy. Ezt a... Tovább

Kálium

A kálium a makroelemek közé tartozik és a három legfontosabb olyan ásványi anyag közé... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 250

Átlagos értékelés: 4.9