notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Kardió edzés otthon - 20 perces otthoni kardió edzés, amitől beindul a fogyás

hirdetes

20 perces kardió edzés otthon, amitől beindul a fogyás

CZs
hirdetes

Óckodsz az edzőteremtől, esetleg az időbeosztásod miatt gyakran nincs időd órákat eltölteni ott? Nincs is rá szükséged ahhoz, hogy beinduljon a fogyás és a zsírégetés, hiszen egy otthon is könnyedén elvégezhető gyakorlatsorral akármikor szakíthatsz időt egy kis testmozgásra. Ez a szuper, 20 perc alatt is elvégezhető otthoni kardió edzés tesz róla, hogy bombaformába kerülj nyárra.

Otthon végezhető kardió gyakorlatok

Hogy elérhesd a célod…

Közeleg a nyár, a Nap sugarai már melegítik a levegőt, ilyenkor bizony eszünkbe jut, hogy ideje lenne kicsit helyretenni a téli alakunkat, és lefaragni a hidegebb hónapok alatt felszedett plusz kilókat. Talán ijesztő a feladat, nem lehetetlen, egy kis odafigyeléssel és kitartással gyorsan szuper formába kerülhetsz. Ezzel, a 20 perc alatt is elvégezhető kardió gyakorlatsorral biztosan, hiszen egy rohanós hétköznapon is könnyedén beillesztheted két feladatod közé. Arról nem is beszélve, hogy egy kis mozgástól sokkal energikusabban vágsz majd neki a nap további részének! Igyekezz hetente legalább három-négy alkalommal elvégezni a gyakorlatsort, hogy a lehető leggyorsabban érhess el látható eredményeket.

hirdetes

 

Amit a zsírégetésről tudni kell

A zsírégetés a pulzusszám megnövelésétől indul be, tehát valójában nincs kőbevésett gyakorlatsor, amit elvégezve hihetetlen iramban olvad le rólad a zsír. Ha megnő a pulzusszám, beindul az anyagcsereműködés, a szervezeted pedig a zsírokat használja majd fel. Persze közel sem mindegy, hogy nagyobb, esetleg 15-20 kilogrammos, vagy kisebb, 5-10 kilogrammos súlyfelesleggel küzdesz. Azok, akik több kilótól szeretnének megszabadulni, alapos körültekintéssel kezdjenek kardió gyakorlatokba, érdemes előtte háziorvosukkal is konzultálni. Sajnos előfordulhat, hogy a nem megfelelően végzett gyakorlatoktól sérülnek az izmok, ízületek, ezért nagyon óvatosnak kell lenned.

 

Ne felejtsd el az étkezés szerepét

Talán te is hallottad már, hogy a fogyást 70%-ban az étkezés, 30%-ban a mozgás befolyásolja. Nem ettől a 20 perces, otthon is könnyedén elvégezhető kardió gyakorlatsortól fogsz tehát lefogyni, ha nem hagysz fel a nassolással, a magas kalória- és szénhidráttartalmú ételek fogyasztásával. Ügyelj az egészséges táplálkozásra, de ne ess át a ló túloldalára! Ha nem biztosítod szervezeted számára a megfelelő vitamin-, ásványianyag- és tápanyagbevitelt, a szükséges folyadékmennyiséget, többet ártasz az életmódváltással, mint amennyit az használna. A következő oldalon bemutatjuk a szuper, otthon is elvégezhető gyakorlatsort, lapozz!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
163 443
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
163 443
Közösség

Szótár

P-vitamin

Flavonoidok. Egyes vérzékenységgel járó, a skorbuthoz hasonló betegségek tiszta C-vitaminnal... Tovább

Low fat diéta

A zsírbevitel korlátozásán alapuló diéta Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 140

Átlagos értékelés: 4.7