Kardió edzés otthon - 20 perces otthoni kardió edzés, amitől beindul a fogyás

20 perces kardió edzés otthon, amitől beindul a fogyás

CZs
hirdetes

Óckodsz az edzőteremtől, esetleg az időbeosztásod miatt gyakran nincs időd órákat eltölteni ott? Nincs is rá szükséged ahhoz, hogy beinduljon a fogyás és a zsírégetés, hiszen egy otthon is könnyedén elvégezhető gyakorlatsorral akármikor szakíthatsz időt egy kis testmozgásra. Ez a szuper, 20 perc alatt is elvégezhető otthoni kardió edzés tesz róla, hogy bombaformába kerülj nyárra.

Otthon végezhető kardió gyakorlatok

Hogy elérhesd a célod…

Közeleg a nyár, a Nap sugarai már melegítik a levegőt, ilyenkor bizony eszünkbe jut, hogy ideje lenne kicsit helyretenni a téli alakunkat, és lefaragni a hidegebb hónapok alatt felszedett plusz kilókat. Talán ijesztő a feladat, nem lehetetlen, egy kis odafigyeléssel és kitartással gyorsan szuper formába kerülhetsz. Ezzel, a 20 perc alatt is elvégezhető kardió gyakorlatsorral biztosan, hiszen egy rohanós hétköznapon is könnyedén beillesztheted két feladatod közé. Arról nem is beszélve, hogy egy kis mozgástól sokkal energikusabban vágsz majd neki a nap további részének! Igyekezz hetente legalább három-négy alkalommal elvégezni a gyakorlatsort, hogy a lehető leggyorsabban érhess el látható eredményeket.

hirdetes

 

Amit a zsírégetésről tudni kell

A zsírégetés a pulzusszám megnövelésétől indul be, tehát valójában nincs kőbevésett gyakorlatsor, amit elvégezve hihetetlen iramban olvad le rólad a zsír. Ha megnő a pulzusszám, beindul az anyagcsereműködés, a szervezeted pedig a zsírokat használja majd fel. Persze közel sem mindegy, hogy nagyobb, esetleg 15-20 kilogrammos, vagy kisebb, 5-10 kilogrammos súlyfelesleggel küzdesz. Azok, akik több kilótól szeretnének megszabadulni, alapos körültekintéssel kezdjenek kardió gyakorlatokba, érdemes előtte háziorvosukkal is konzultálni. Sajnos előfordulhat, hogy a nem megfelelően végzett gyakorlatoktól sérülnek az izmok, ízületek, ezért nagyon óvatosnak kell lenned.

 

Ne felejtsd el az étkezés szerepét

Talán te is hallottad már, hogy a fogyást 70%-ban az étkezés, 30%-ban a mozgás befolyásolja. Nem ettől a 20 perces, otthon is könnyedén elvégezhető kardió gyakorlatsortól fogsz tehát lefogyni, ha nem hagysz fel a nassolással, a magas kalória- és szénhidráttartalmú ételek fogyasztásával. Ügyelj az egészséges táplálkozásra, de ne ess át a ló túloldalára! Ha nem biztosítod szervezeted számára a megfelelő vitamin-, ásványianyag- és tápanyagbevitelt, a szükséges folyadékmennyiséget, többet ártasz az életmódváltással, mint amennyit az használna. A következő oldalon bemutatjuk a szuper, otthon is elvégezhető gyakorlatsort, lapozz!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

2019-04-15

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

5 szuper hatékony tipp, amik segítenek benne, hogy a testmozgás életed végéig hétköznapjaid fontos része legyen. Fogadd meg ezeket a tippeket, mozogj, élj egészséges, boldog, hosszú életet!

Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

2018-06-19

Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
150 286
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 069 375
Közösség

Szótár

Glutén

  A glutén egy fehérje-komplex (a gliadin és a glutenin keveréke), amely megtalálható... Tovább

Súlyzós edzés

  A súlyzós edzés lényege, hogy stimuláljuk az izmokat arra, hogy tápanyagokat vegyenek... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 139

Átlagos értékelés: 4.7