Elveszett a motiváció a fogyáshoz? Íme 11 hasznos tanács olyan nőktől, akik valaha ducik voltak!

11 tipp a sikeres fogyáshoz nőktől, akik valaha ducik voltak

vd
hirdetes

Íme, néhány jó tanács olyan emberektől, akik korábban jártak már a te cipődben, vagy még sokkal rosszabban is. Ezek a nők 10, 20, 40, akár 50 kilót is leadtak már magukról néhány apró változtatás segítségével és éppen a kitartásukért hatalmas inspirációt adhatnak mindenkinek, aki hasonló célt tűzött ki maga elé. Használd ki te is a tanácsaikat, hogy te is egy lehess közülük.

Inspiráló fogyások! Hasznos tippek egykori duci nőktől

Mindig így működik: mindennap ráerőszakolod magadat és ígéretet teszel magadnak a napi 45 perc futópadozásra és egyesével megszámolsz minden egyes kalóriát, amit megeszel aznap. De viszonylag hamar lecsúszik 1-2 süti, aztán egy hamburger a haverokkal, majd azon kapod magadat, hogy jóízűen majszolgatod a popcornt az esti film maraton közben. És így lett vége a fogyókúrádnak.


De van sokkal jobb módja diétázásnak. Nem kell eldobnod magadtól mindent és a „mindent vagy semmit” elven vezérelve éheztetned és kínoznod magadat, megvonva minden finomságot magadtól, amit igazán szeretsz. Elég, ha néhány apró változtatást eszközölsz az étrendedben és néhány hasonló ám sokkal egészségesebb nassolni valót ütemezel be a mindennapi rutinodba. El sem tudod képzelni, milyen nagyszerű hatással lehet, már csak ennyi is a fogyásodra.

#1 Változtasd meg az ételrendelési szokásaidat


Ha egy extra elfoglalt ember vagy, akinek sosincs ideje otthonról ennivalót vinni magával a munkahelyére és mindig rendelsz valamit, vagy elmész enni valahova könnyedén változtathatsz az étkezési szokásodon. Mindössze annyi a dolgod, hogy a hatalmas tál tészta helyett, rendelj inkább magadnak grillezett csirkét némi friss salátával, vagy wok zöldséggel és máris megspóroltál magadnak 3-4 kilót, csupán egy hónap alatt.

 

#2 Ki a hizlaló bolti rágcsákkal


Ne vásárolj snack-et a boltban magadnak. Érd el fejben magadnál, hogy kényelmetlen legyen számodra az, ha tele van a szekrény nassolni valóval. Ha nagyon vágysz valamire gondolj arra, hogy el kell érte sétálnod a boltba, hogy megkaphasd. Ha apró léptekben kezded el, sokkal egyszerűbben fogsz hozzászokni. Ha attól félsz, hogy majd a nem fogsz tudni ellenállni, tényleg tedd saját magad számára olyanná a nassolást, ami nehezíti a dolgot, például, hogy el kell menned érte, ha tényleg akarsz enni. De a legjobb dolog, amit ilyenkor tehetsz – bár bevalljuk, nem épp a legnagyobb vígasz, ha éhes az ember – hogy megiszol egy pohár vizet.

 

#3 Ne hagyd, hogy megkorduljon a gyomrod


Az eredményes fogyókúrának az alapja, hogy nem szabad kiéheztetned a szervezetedet. Sem a diétád, sem a szervezeted nem fogja megköszönni neked hosszútávon, ha egyáltalán nem eszel. Sőt, sokkal nehezebb betartani a fogyókúrát, ha állandóan hagyod, hogy üres legyen a gyomrod. Inkább egyél többször egy nap, de kevesebbet, minthogy egyszerre egyél meg majd mindent, amit a hűtőben találsz. Ráadásul, ha visszatartod a szervezetedtől az energiát, túlélő üzemódba fog váltani majd, aminek az lesz az eredménye, hogy a legközelebbi energiabevitelből duplán fog elraktározni.

hirdetes

 

#4 Mindig reggelizz bőségesen


Nagy hiba, hogy ez az az étkezés a legtöbb embernél, amire kapásból a rávágják, hogy számukra nem i létezik. Pedig nem véletlenül mondják, hogy „reggelizz úgy, mint egy király és vacsorázz úgy, mint egy koldus”. Sokan úgy gondolják, ha kihagyják a reggelit, akkor majd a szervezetük elégeti az előző nap bevitt kalóriát, így gyorsabban fognak fogyni. Hatalmas tévedés! Ha leváltod a semmit, egy teljes kiőrlésű, rostban és proteinben gazdag reggelire akkor máris rengeteget fejlődtél, hiszen így csökkeni fog az éhségérzeted a nap folyamán, később is leszel éhes és nem fogod annyira kívánni a nasikat a nap folyamán.
 

Inspiráló fogyások! Hasznos tippek egykori duci nőktől

#5 Mindössze 5 percre lesz szükséged


Próbáld ki, hogy minden lehetséges időpontra, amikor a helyzet is engedi, beiktatsz némi testmozgást. Mondjuk, a TV-t nézve a reklámszünet alatt terpeszugrásokat vagy felüléseket csinálsz, vagy táncolsz egyet mosogatás alatt. Ezek a mozgások is extra kalóriákat égetnek el, és megelőzik azt, hogy felesleges majszolgatásba kezdj unalmadban.

 

#6 Takarítsd ki a spájzt!


Tényleg igaz, hogy ha nem látod, akkor kevésbé kívánod! Takaríts ki minden hízlaló és 1000+ kalórás nassolni valót a spájzból és igyekezz helyettesíteni őket valami egészségesebbel, mondjuk műzliszelettel vagy magvakkal. Egy idő után már automatikusan fog menni a vásárlásnál, mi az ami illik a szekrénybe és mi az ami nem.

 

#7 Érezd jól magad a szabadban!


A munka utáni csajos koktélok nagyon izgalmasak és jó programok, de sokkal hatékonyabb lehet a fogyásod, ha inkább elmentek sétálni egyet együtt, vagy közös futásba kezdetek. Sokkal jobban fog menni a dolog, ha nem egyedül vagytok és tudtok egymásnak segíteni is. A téli időszak alatt az úszás remek választás lehet.

 

#8 Készíts egy verhetetlen lejátszási listát!


Kapd elő a zenegépezetedet és válogasd össze a kedvenc motiváló zenéidet. A zenének ereje van. Ha olyan zenéket hallgatsz edzés előtt, amiktől jó kedved lesz és energiát kapsz, akkor sokkal könnyebben fogod tudni elkezdeni és sokkal jobban is fog menni az edzés.
 

Inspiráló fogyások! Hasznos tippek egykori duci nőktől

#9 Egyél rengeteg zöldséget


Ha a kedvenc ételeidet zöldségekkel vegyíted, például a kedvenc pizzádra a pepperoni helyett zöldpaprikát és rukkolát kérsz, sokkal egészségesebb tudsz maradni. Jobban fogod bírni a tempót és megszűnik majd a rágcsálni valók és a cukrosabbnál cukrosabb desszertek utáni égető vágyad is.

 

#10 Fuss, fuss, fuss


Saját tanácsom következik: amikor szerettem volna végre magamra húzni a régen kihízott nadrágomat újra, elkezdtem minden nap 20 percet futni. Eleinte nagyon nehéz volt megerőszakolnom magamat, hogy elinduljak és átesek ezen a tortúrán. Azt mondogattam magamnak mindig, hogy csak az első 5 alkalom nehéz, utána már könnyebb lesz. Nem hittem benne én magam sem, de tényleg beigazolódott. Minden kezdet nehéz, de ha hozzászoksz, és van mi motiváljon, egyre messzebbre fogsz jutni te is. 

 

#11 Válj hajlékonyabbá


Nagyon sokan – köztük én is – úgy gondoljuk, hogy a jógától nem lehet valaki vékonyabb, maximum hajlékonyabbak és lazábbak lehetünk a segítségével. De hiszed vagy sem, a jóga segítségével, sokkal közelebbi kapcsolatba kerülhetsz a testeddel és az ételekkel. Ha rendszeresen gyakorolsz, észre fogod venni, hogy sokkal jobban tudod irányítani az éhségedet – vagyis sokkal inkább tudatossá válasz az evés terén, és meg tudsz állni, amikor tele vagy.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Fogyás a képzelet erejével, avagy a FIT technika rejtelmei

2019-05-22

Fogyás a képzelet erejével, avagy a FIT technika rejtelmei

A koncentráció minden fogyni vágyó számára fontos. Vannak, akik igyekeznek egészségesebb étrendre váltani, mások minden nap kierőszakolják magukból, hogy igenis elvégezzék a tervezett gyakorlatokat. Azonban néha elég, ha a motiváció csak egy pillanatra is megrendül, és az előrehaladás máris lelassul, vagy abbamarad.

Édesítőszerek is hízlalnak! Akkor mi a tehendő?

2019-05-16

Édesítőszerek is hízlalnak! Akkor mi a tehendő?

Mindig nagy gondot jelentett nálam, hogy fogyókúra alatt mivel édesítsem az italaim, ételeimet. Sok mindent hallott sok felöl és ezek mindig ellentmondásban álltak egymással. Így neki láttam egy kis kutató munkának, íme az eredmény.

Oldható és oldhatatlan rost: Mi a különbség?

2019-05-16

Oldható és oldhatatlan rost: Mi a különbség?

A rost fontos a megfelelő emésztés szempontjából, hiszen nagyban befolyásolja a belek és az anyagcserefolyamatok egészségét. A magyar emberek nagy százaléka nem fogyaszt elegendő rostot, amelytől emésztési folyamataik sokkal lassabban mennek végbe, emiatt pedig számos betegség kialakulhat. A rost is két fő típusból áll. Most elmondjuk mi a különbsé

Kókuszliszt: tápanyagtartalom, előnyök és tudnivalók

2019-05-14

Kókuszliszt: tápanyagtartalom, előnyök és tudnivalók

A kókuszliszt a búzaliszt egyik egyedülálló alternatívája. Az alacsony szénhidráttartalmú étrendet követők és a gluténérzékenyek körében is igen népszerű. Lenyűgöző tápanyagtartalma mellett a kókuszliszt számos előnnyel járhat. Ezek közé tartozik a vércukor stabilitásának elősegítése, a jobb emésztés, a szív egészsége és még a fogyás is.Lássuk a ré

Rost dús étkezéssel a fogyáshoz

2019-05-03

Rost dús étkezéssel a fogyáshoz

Amikor fogyókúrázol, nem csak a kalóriákat érdemes számolni, hiszen ezek nagyon gyakran szinte semmit nem mondanak arról, hogy egy étel mennyire laktató.

Az 5 legjobb természetes ital a fogyásért

2019-05-03

Az 5 legjobb természetes ital a fogyásért

Fogyni általában mindenki gyorsan szeretne. Azonban kiegyensúlyozott étrend és edzés mellett a lassú fogyás a jó, hiszen így érünk el tartós eredményeket. Ahhoz, hogy egy kicsit gyorsítsunk a fogyáson bevethetünk pár természetes fogyasztószert ital formájában. Összeszedtük az 5 leghatékonyabb italt, amelyek elősegítik a diétánkat!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
138 756
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 057 845
Közösség

Szótár

marketing

 A marketing szó meghatározása   Olyan vállalati tevékenység, amely a... Tovább

Ánizs

Latin neve: Pimpinella anisum   Eredete, élőhelye   Az Ánizs Nyugat-Ázsiából... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 246

Átlagos értékelés: 4.9