notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ilyen típusú vendégekkel találkozunk nap, mint nap-magadra ismersz?

Vendégtípusok

hirdetes

Gyönyörű, eseményekkel teli szakma a Miénk. Olyan nincs, hogy unatkozzunk. Rengeteg eszközt fogdosunk, rengeteg embert fogdosunk. Együtt küzdünk, vágtatunk a cél felé, olykor véres verejtékkel, olykor boldog nevetéssel. Találkozunk, beszélgetünk, véleményezünk, segítünk, ahol tudunk, ahol lehet, annak, aki engedi. Imádjuk a kérdéseket, a vágyott célok kifejtését, amikor csak hallgatunk és figyelünk. Egyre többet tapasztalunk és egyre több típust ismerünk meg egy- egy levezényelt óra után. 

Ilyen típusú emberek járnak leginkább az edzőterembe

 

Íme néhány típus, akivel találkozhatunk munkánk során


1. A „csak hasból szeretnék fogyni” típus


Ő az, aki megmarkolja a felesleget a hasán, jól összegyűri és hosszasan ecseteli, csak ezzel van gondja és csak innen szeretne fogyni, ugyan mutass már rá gyakorlatot. Ha lenne helyi fogyás mutatnék én, addig marad az életmódváltás, testmozgással kiegészítve.


2. Az érdeklődő típus


Akinek tulajdonképp nincsenek konkrét kérdései, csak egy pár dolgot szeretne megtudni. Miután megválaszoltad neki rájön, hogy annyira nem egyszerű, bár nem is bonyolult, de az a legjobb, ha marad minden úgy, ahogy volt. Mert a beszélgetés elején még csomó lehetősége van, aztán mire a búcsúzkodásra kerül a sor végülis tök bonyolultá válik minden.


3. A bizalmatlan típus


Ismer már egy ideje, együtt dolgoztok, gyűritek egymást, kérdez tőled, te megválaszolod, de Ő mindig talál egy újságcikket, egy angol irományt, amit elküld neked és aminek következtében felteszed a kérdést, hogy minek fizet neked, ha olyan jól tudja?


4. A „jófej” típus


Ő az, akivel mindig van miről beszélni, úgy érzed, hogy akár az edzéseken kívül is szuperül ellenétek, van közös téma és jó vele együtt dolgozni. A 60 perc olyan gyorsan elrepül, mintha 10 perc se lenne. Annyit csacsog, hogy rá kell szólnod, hogy meló van.

hirdetes


5. A táplálkozás „mumus” típus


Akinek rongyosra téped a szádat és azt gondolod, hogy „Na ma biztosan megértette.” De nem. 70% étkezés, 30% mozgás felvilágosítod. Bólint. Aztán azzal kezditek a következő edzést, nem érti, hogy miért nem fogy??? Amikor napi 1x eszik, na jó néha 2x. Te pedig állsz, nézel és nem hiszed el.

 

Szerző: Korpácsi Éva-Személyi edző-korpacsieva.hu

Ilyen típusú emberek járnak leginkább az edzőterembe

 

6. A szénhidrát ellen harcoló típus


„Szénhidrát. Fehérje. Zsír. Mindháromra szükséged van.”- Mondod neki, alátámasztod, beleéled magad, meséled, küldesz anyagot. Felvázolod, hogy a lassan felszívódó a legtutibb, azt is felsorolod, miben találja. Nem. Lehetetlen. Őt soha a p*csába nem győzöd meg arról, hogy de igen, kellene, hogy beépítsd a táplálkozásodba.


7. Edzés előtt nem eszik típus


Tudod ezt meg akkor, amikor tömködöd a szájába a szőlőcukrot, hogy ne kézben kelljen kivinned bemelegítés után a levegőre. Arra is rávilágít végül, nem csak edzés előtt nem eszik, hanem úgy egyébként sem és a kedvedért sem fog.

hirdetes


8. A beszólogatós típus


Na Ő kemény, főleg, a pályakezdőknek. Aztán meg már azért mert nem vagy kezdő. Amikor azt mondja neked az első sorban egy mű ásítás kíséretében: „Hááááhhh unatkozok.” Először nézel, meg a másik 16 ember is a teremben- ők meg téged- vajon, hogy fogsz reagálni? …de már tudod, hogy milyen gyakorlat következik. Amikor meg ő is megtudja..Szól, hogy nem bírja.

 

Végszóként pedig

 

Ha edzel, edz rendesen, fél gőzzel nem érdemes. Végezz olykor önvizsgálatot. Mindent megteszel a vágyott forma érdekében?
Két út van: hagyod az egészet és inkább kényelembe helyezed magad vagy teszel a céljaidért. Valahol mindannyian elkezdjük. Az pedig, hogy mire visszük? Rajtunk áll. Tegyél egy kis lépést minden nap és ne feledd: táplálkozás, testmozgás, testi-lelki feltöltődés.
 

Szerző: Korpácsi Éva-Személyi edző-korpacsieva.hu

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
81 766
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 903 501
Közösség

Szótár

Callanetics

  A callanetics egy állás- és tartásjavító torna, hatékonysága abban rejlik, hogy a... Tovább

Edzés

Edzés fogalma Az edzés az emberekben való bizalom tudománya a változás érdekében. Az... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 186

Átlagos értékelés: 5.0

edzésmódok edzőterem egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás