Újévi fogadalmak

hirdetes

Újévi fogadalmak

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

 

Az évkezdés mindig tele van várakozással. Ilyenkor születnek a nagy – nagy FOGADALMAK, - a következő évben leszokunk a cigiről és  gyorsan megszabadulunk fölösleges kilóinktól is, életmódot váltunk. Általában ilyen túlméretezett fogadalmakkal startolnak a fogyókúrák  az év elején. A fogadkozások jellemzője, hogy lehetővé teszik az azonnali engedély megadását  egy utolsó nagy evésre.  Ismerős ugye? – ma még végigeszem kedvenc édességeimet, de holnaptól már tényleg vigyázni fogok.

 Mi történik ezután?

Az élet megy tovább a maga módján,  a régi díszletek között kezdjük az új felvonást.  Fogadalmaink pedig elkezdenek növekedni, egyre nyomasztóbbá válni, saját gyártású feszültségeink sorát fogják gazdagítani a mindennapokban mindaddig, míg egy ésszerűnek látszó döntéssel gyorsan meg nem szabadulunk tőlük. – Szívesen mennék tornázni de a munkahelyemen olyan bolondokháza van, hogy most teljességgel lehetetlen. Mihelyt megadjuk magunknak a felmentést megkönnyebbülünk, és a „visszarendeződés”  hamar bekövetkezik.

Személyi edzói tapasztalatom az, hogy csak átgondoltan meghozott DÖNTÉSSEL lehet sikeres az életmódváltás. Mert ugye nem gyors fogyókúrákban  kell gondolkodni, hanem életmódunkon célszerű változtatni.

Mi a siker titka?

  • Szenvedélyesen akarjuk élvezni az életmódváltás eredményeit!
  • Készítsünk tervet, amihez nap – nap után tartsuk magunkat! 
  • Mindig csak az adott napra koncentráljunk!  
  • Alakítsunk ki jó szokásokat!
  • Keressünk társakat a terv megvalósításához!
  • Nem lesz könnyű és fájdalom mentes,  meg kell fizetni az árát, de hidd el megéri!
  • Motivációd fenntartását bízd a személyi edződre

 

11 tipp, hogy sikeres legyen az életmódváltás:

1. Egyél 100 kalóriával kevesebbet

Ha csupán 100 kalóriával többet eszel naponta a kelleténél, akkor egy év alatt 5 kilót hízol, ha azonban 100 kalóriával kevesebbet eszel annál, amennyi a súlyod megtartásához kellene, akkor 5 kilót fogysz. Soha nem késõ megtenni az elsõ lépéseket a vékonyabb, egészségesebb éned felé.

hirdetes


2. Vezess naplót

Minden nap szánj pár percet arra, hogy leírd, mit ettél és mikor, és hogyan érezted magad utána. Vizsgáld meg, amit írtál! Túl sokat ettél este? Minden délután nasiztál? Készülj fel a sikerre: tervezz magadnak egészséges nasikat, és tudd, mi az, amit eszel. 
 
3. Sétálj egyet

Sok idõt spórolhatsz, ha az ebédedet beviszed a munkahelyedre, és nem kell elmenned valahova ebédelni. Ebédelj meg, aztán sétálj egyet az épület körül. 
 
4. Mennyire vagy éhes?

Figyelj oda arra, hogy mennyire vagy éhes. Azért eszel, mert éhes vagy? Igyál egy pohár vizet lassan, és várj 10 percig. A nem valódi éhség addigra elmúlik. 
 
5. Kicsit és gyakran

személyi edzés, újévi fogadalmakHa éhes vagy, de még nem jött el a következõ étkezés ideje, vegyél el egy kicsit a következõ étkezésedbõl (például tejet vagy gyümölcsöt), és edd meg nasinak. Ha keveset és gyakran eszel, akkor elkerülheted az éhséget és a túlevést, és felpörgeted az anyagcserédet. 
 
6. Beszélj magadhoz

Írj bátorító szavakat („Meg fogom csinálni”, „Érek ennyit”, „Egyszerre csak egy napra koncentrálok”), és a kártyát tartsd magadnál. Reggel, és napközben is többször olvasd fel hangosan. Ízlelgesd a szavakat, és sikerrel fogsz járni. 

hirdetes
 

7. A tudás hatalom
Olvasd el a csomagolt élelmiszereket borítóján lévõ információkat. Számold ki, hogy egy adag étel mekkora, és máris értelmesebbnek fognak tûnni a számok. 
 
8. Nincs jó vagy rossz

Nincsenek jó vagy rossz ételek. Mindenféle ételt be lehet illeszteni az egészséges étrendbe, de nem mindegy, hogy mekkora adagot és milyen gyakran eszel. Nem kell megfosztanod magad semmitõl: nyugodtan egyél egy kis adag egészségtelennek titulált ételt, a többi étkezésed pedig legyen magas rosttartalmú és alacsony zsír- és kalóriatartalmú. 
 
9. Mozogj valakivel

A sétálás és a futás sokkal jobb, ha nem vagy egyedül: motiválni és támogatni fogjátok egymást. Ha egyik barátod sem ér rá éppen, a rádió vagy a kedvenc CD-d is jó lesz. 
 
10. Légy erõs

Építs magadnak szépen kidolgozott izomzatot. A súlyzós edzés izmot épít, és az izmok aktívabban részt vesznek az anyagcserében, mint a zsírszövet
 
11. Ne légy túl szigorú magaddal

Elérhetõ célokat tûzz ki, és ne feledd, hogy nincs „ideális” súly. Az egészséges súly az, amikor jól érzed magad a bõrödben, tetszel magadnak, kényelmesen érzed magad a ruháidban, és nincsenek egészségügyi problémáid a túlsúly miatt. 
 


 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Szótár

Gyerekbarát étterem

Étterembe menni gyerekekkel? Nem lehetetlen, hiszen ma már egyre több gyermekbarát étterem... Tovább

Kazein

A kazein a tejben megtalálható fehérje, ezért is nevezik tejfehérjének is. A tehéntej több,... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 105

Átlagos értékelés: 4.9