notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Szükséges tudnivalók a megfelelő hidratáltsághoz

hirdetes

Szükséges tudnivalók a megfelelő hidratáltsághoz

Sári Dalma személyi edző, táplálkozási és életmód tanácsadó
hirdetes

Hogyan hidratálj?

A dehidratáció jelei

 

A kiszáradás általános tünetei a következők:

 

  • Szomjúság
  • Agyi köd, fáradtság és ingerlékenység
  • Székrekedés
  • Sötét sárga vizelet
  • Szédülés
  • Gyors vagy szabálytalan szívverés
  • Száraz száj
  • Elsüllyedt szem és száraz bőr
  • Csökkent vizelet vagy izzadság
  • Fejfájás, ízületi fájdalom és görcsök
  • hirdetes
  • Emelkedett testhőmérséklet

 

Tippek a hidratáltság megtartására:

  • Figyelemmel kell kísérni a vizelet színét: A limonádé színű vagy világosabb általában azt jelenti, hogy hidratált vagy.
  • Tartsd a vizes palackot látható helyen otthon,  a munkahelyeden, autódban és bárhol máshol, ahol jelentősebb időt töltesz.
  • Kövesd nyomon a vízfelvételt egy olyan alkalmazás segítségével, mint a MyFitnessPal vagy Yazio.
  • Íz (és tápanyagok) hozzáadása: A vízhez adj pár szelet citrom- és lime-, gyümölcs- és friss fűszernövényeket, hogy érdekessé tegyék a dolgokat.
  • Önts magadnak egy pohár vizet, minden étkezéshez és snackhez.
  • Fektessen be egy jó vizes palackba: Sok modern vizes palack tartja az italokat hidegen (vagy melegben) akár 24 órán keresztül.
  • Kezdd étkezésed húsleves alapú levessel vagy salátával. A levesek és saláták vízben gazdag összetevőket tartalmaznak.
  • Vedd figyelembe ezt a 10 tippet a jobb hidratációért.
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A Schobert Norbi botrány és ez az álságos Magyarország

2020-01-25

A Schobert Norbi botrány és ez az álságos Magyarország

Ülök péntek délután Budapest egyik fürdőjében, és az előttem döngő léptekkel elvonuló hatalmas sörhasú férfiakat szemlélem. Harmincas éveikben járnak.

A depresszió és a táplálkozás lehetséges összefüggései!

2020-01-24

A depresszió és a táplálkozás lehetséges összefüggései!

Az már szinte közhelynek számít, hogy tudatos táplálkozással és a rendszeres testmozgással rengeteget tehetünk az egészségünkért, a jobb közérzetünkért, ami sok esetben a természetesen lelkünkkel is szoros összefüggésben áll.

Vess véget a fejfájásnak természetes módszerekkel - 7 bevált trükk!

2020-01-22

Vess véget a fejfájásnak természetes módszerekkel - 7 bevált trükk!

A mai világban a fejfájás – és ezzel együtt a fájdalomcsillapító gyógyszerek bekapkodása is - mindennapjaink velejárója lett. Azonban jobb, ha tudjátok, hogy léteznek természetes megoldások fejfájás ellen

Ne dőlj be mindennek, amit a címkéken olvasol!

2020-01-20

Ne dőlj be mindennek, amit a címkéken olvasol!

A light címke mágikus jelentőséggel bír a fogyókúrázók és az egészséges életmódot folytatók körében. valld be, hogy te is inkább a kosaradba rakod a „light”, a „diet”, a „wellness” vagy épp „zsírszegény” felirattal forgalmazott ételeket, mint a hagyományosakat, hiába drágábbak.

Izotóniás sportital – Minden amit tudnod kell!

2020-01-20

Izotóniás sportital – Minden amit tudnod kell!

Az izotóniás sportitalokra csak élsportolóknak van szüksége? Mit takar az, hogy „izotóniás” egy ital? Mit tartalmaz? Tények és tévhitek, amiket jobb, ha tisztázunk!

8 bél-barát szénhidrát alternatíva

2020-01-19

8 bél-barát szénhidrát alternatíva

Bemutatunk 8 szénhidrát alternatívát amelyek elősegítik az egészséges bélműködést.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
195 518
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
195 518
Közösség

Szótár

Mangán

A mangán olyan ásványi anyag, amely sok enzim működésének beindításához és... Tovább

Obezitás

Az obezitás az elhízás latin neve. Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 1

Átlagos értékelés: 4.0

egészséges életmód táplálkozás