notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tévhitek a funkcionális edzés körül

5 tévhit a FUNKCIONÁLIS EDZÉSSEL KAPCSOLATBAN!

Kutasi Kelly
hirdetes

Sokan nem ismerik még mindig teljesen a funkcionális edzést, rengeteg a tévhit ezzel kapcsolatban, most azonban eljött az ideje, hogy eloszlassuk a tévhiteket. Olvasd el cikkünket és tegyél rendet a fejedben te is teljes mértékben.

Tévhitek a funkcionális edzéssel kapcsolatban

 

1.) A funkcionális edzés veszélyes..


Minden mozgásforma veszélyes, ha az ember nem megfelelő technikával végzi el. . Lehet rosszul táncolni, focizni, úszás helyett fulladozni a vízben, helytelenül aerobicozni és  természetesen a funkcionális edzés gyakorlatait is tudjuk helytelenül csinálni. Aki viszont veszi a fáradtságot és az ízületek védelmére szolgáló helyes gyakorlati technikákat választja, biztosan nem fog lesérülni a funkcionális edzéstől, sőt, amellett, hogy erős alapokat épít, ami után minden más mozgásformát nagyobb biztonsággal végezhet majd, még stabil törzsizmokat is nyer, plusz erős és időtálló vázizomzat lesz a jutalom!

hirdetes

 

2.) A funkcionális edzés unalmas..


hirdetes
Mindig csak a guggolás, kitörés, fekvőtámasz, húzódzkodás?
Nem egészen..:-) Gondoljunk csak bele, hogy a sportolók hány éven keresztül tökéletesítenek egy mozdulatot vagy gyakorlatot, mire nem hogy nem elégedettek vele, de legalább azt mondhatják, hogy na ,ezt már egész jól meg tudom csinálni! A hobbisportban ezeket jelenti az, hogy megtanulunk helyesen guggolni, kitörni, egyenes háttal lehajolni, erős törzsizmokkal végezni egy támasz gyakorlatot, egyensúlyozni, koordinálni és robbanékonynak lenni. Nem csak a mozgásban, de a mindennapi életünkben is észre fogjuk venni, hogy mennyivel könnyebben, rugalmasabban, gördülékenyebben megy minden, ha a testünk szó szerint FUNKCIONÁL!


Aki pedig úgy érzi, hogy megtanulta és tökéletességre fejlesztette a funkcionális edzés gyakorlatait, kezdheti is felszintezni azokat és emelheti a téteket..aki pedig úgy gondolja, hogy van még mit csiszolnia a mozdulataiban, az jól gondolja, hogy évekig lehet dolgozni a rendes kivitelezésen, mielőtt nehezítenénk vagy megunnánk a dolgot. A rengeteg fitness eszköz pedig mindig új színben tudja feltüntetni ugyanazt a gyakorlatot, fantázia és egy jó edző kell hozzá, ha elfogyott a motivációd!
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
98 305
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 036 102
Közösség

Szótár

B9-vitamin

Szerepe van még a fehérvérsejtek, vörösvértestek, vérlemezkék képzésében, az aminosavak,... Tovább

Autogén tréning

  A terápiát a XX. század elején Johann Schulz (1884-1970) pszichiáter fejlesztette ki. A... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 236

Átlagos értékelés: 4.8