notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tévhitek a funkcionális edzés körül

hirdetes

5 tévhit a FUNKCIONÁLIS EDZÉSSEL KAPCSOLATBAN!

Kutasi Kelly

Sokan nem ismerik még mindig teljesen a funkcionális edzést, rengeteg a tévhit ezzel kapcsolatban, most azonban eljött az ideje, hogy eloszlassuk a tévhiteket. Olvasd el cikkünket és tegyél rendet a fejedben te is teljes mértékben.

Tévhitek a funkcionális edzéssel kapcsolatban

1.) A funkcionális edzés veszélyes..


Minden mozgásforma veszélyes, ha az ember nem megfelelő technikával végzi el. . Lehet rosszul táncolni, focizni, úszás helyett fulladozni a vízben, helytelenül aerobicozni és  természetesen a funkcionális edzés gyakorlatait is tudjuk helytelenül csinálni. Aki viszont veszi a fáradtságot és az ízületek védelmére szolgáló helyes gyakorlati technikákat választja, biztosan nem fog lesérülni a funkcionális edzéstől, sőt, amellett, hogy erős alapokat épít, ami után minden más mozgásformát nagyobb biztonsággal végezhet majd, még stabil törzsizmokat is nyer, plusz erős és időtálló vázizomzat lesz a jutalom!

hirdetes

2.) A funkcionális edzés unalmas..


hirdetes
Mindig csak a guggolás, kitörés, fekvőtámasz, húzódzkodás?
Nem egészen..:-) Gondoljunk csak bele, hogy a sportolók hány éven keresztül tökéletesítenek egy mozdulatot vagy gyakorlatot, mire nem hogy nem elégedettek vele, de legalább azt mondhatják, hogy na ,ezt már egész jól meg tudom csinálni! A hobbisportban ezeket jelenti az, hogy megtanulunk helyesen guggolni, kitörni, egyenes háttal lehajolni, erős törzsizmokkal végezni egy támasz gyakorlatot, egyensúlyozni, koordinálni és robbanékonynak lenni. Nem csak a mozgásban, de a mindennapi életünkben is észre fogjuk venni, hogy mennyivel könnyebben, rugalmasabban, gördülékenyebben megy minden, ha a testünk szó szerint FUNKCIONÁL!


Aki pedig úgy érzi, hogy megtanulta és tökéletességre fejlesztette a funkcionális edzés gyakorlatait, kezdheti is felszintezni azokat és emelheti a téteket..aki pedig úgy gondolja, hogy van még mit csiszolnia a mozdulataiban, az jól gondolja, hogy évekig lehet dolgozni a rendes kivitelezésen, mielőtt nehezítenénk vagy megunnánk a dolgot. A rengeteg fitness eszköz pedig mindig új színben tudja feltüntetni ugyanazt a gyakorlatot, fantázia és egy jó edző kell hozzá, ha elfogyott a motivációd!
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
5 267
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
714 479

Szótár

Crohn-betegség

 A Crohn-betegség (ejtsd: Krón-betegség) a bél rohamokban jelentkező, krónikus... Tovább

D-vitamin

A D-vitamin-hatású vegyületek szteroidszármazékok. Táplálkozás-élettani szempontból a D2-... Tovább

Tovább a lexikonra