Tévhitek a funkcionális edzés körül

5 tévhit a FUNKCIONÁLIS EDZÉSSEL KAPCSOLATBAN!

Kutasi Kelly
hirdetes

Sokan nem ismerik még mindig teljesen a funkcionális edzést, rengeteg a tévhit ezzel kapcsolatban, most azonban eljött az ideje, hogy eloszlassuk a tévhiteket. Olvasd el cikkünket és tegyél rendet a fejedben te is teljes mértékben.

Tévhitek a funkcionális edzéssel kapcsolatban

 

1.) A funkcionális edzés veszélyes..


Minden mozgásforma veszélyes, ha az ember nem megfelelő technikával végzi el. . Lehet rosszul táncolni, focizni, úszás helyett fulladozni a vízben, helytelenül aerobicozni és  természetesen a funkcionális edzés gyakorlatait is tudjuk helytelenül csinálni. Aki viszont veszi a fáradtságot és az ízületek védelmére szolgáló helyes gyakorlati technikákat választja, biztosan nem fog lesérülni a funkcionális edzéstől, sőt, amellett, hogy erős alapokat épít, ami után minden más mozgásformát nagyobb biztonsággal végezhet majd, még stabil törzsizmokat is nyer, plusz erős és időtálló vázizomzat lesz a jutalom!

hirdetes

 

2.) A funkcionális edzés unalmas..


Mindig csak a guggolás, kitörés, fekvőtámasz, húzódzkodás?
Nem egészen..:-) Gondoljunk csak bele, hogy a sportolók hány éven keresztül tökéletesítenek egy mozdulatot vagy gyakorlatot, mire nem hogy nem elégedettek vele, de legalább azt mondhatják, hogy na ,ezt már egész jól meg tudom csinálni! A hobbisportban ezeket jelenti az, hogy megtanulunk helyesen guggolni, kitörni, egyenes háttal lehajolni, erős törzsizmokkal végezni egy támasz gyakorlatot, egyensúlyozni, koordinálni és robbanékonynak lenni. Nem csak a mozgásban, de a mindennapi életünkben is észre fogjuk venni, hogy mennyivel könnyebben, rugalmasabban, gördülékenyebben megy minden, ha a testünk szó szerint FUNKCIONÁL!


Aki pedig úgy érzi, hogy megtanulta és tökéletességre fejlesztette a funkcionális edzés gyakorlatait, kezdheti is felszintezni azokat és emelheti a téteket..aki pedig úgy gondolja, hogy van még mit csiszolnia a mozdulataiban, az jól gondolja, hogy évekig lehet dolgozni a rendes kivitelezésen, mielőtt nehezítenénk vagy megunnánk a dolgot. A rengeteg fitness eszköz pedig mindig új színben tudja feltüntetni ugyanazt a gyakorlatot, fantázia és egy jó edző kell hozzá, ha elfogyott a motivációd!
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

2019-04-15

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

5 szuper hatékony tipp, amik segítenek benne, hogy a testmozgás életed végéig hétköznapjaid fontos része legyen. Fogadd meg ezeket a tippeket, mozogj, élj egészséges, boldog, hosszú életet!

Ezért kell minden nőnek a súlyzós edzés

2019-04-09

Ezért kell minden nőnek a súlyzós edzés

Sok hölgy irtózik a súlyzós edzésektől, mert azt hiszi, hogy túl izmos lesz miatta. Azonban sokkal több előnnyel jár a súlyzós edzés, mint gondolnád, emellett biztos, hogy nem leszel túl izmos miatta, csak tónusos és feszes alakod lesz. Mutatjuk miért ne hagyd ki a súlyzós edzéseket!

5 egyszerű, otthon is elvégezhető gyakorlat a tökéletes popsiért

2019-04-03

5 egyszerű, otthon is elvégezhető gyakorlat a tökéletes popsiért

5 szuper-egyszerű, de annál hatékonyabb fenékformáló gyakorlat, amit otthon is elvégezhetsz, és tökéletes popsit garantál nyárra. Ne kelljen idén szégyenkezni a strandon.

20 perces kardió edzés otthon, amitől beindul a fogyás

2019-04-02

20 perces kardió edzés otthon, amitől beindul a fogyás

20 perces otthoni kardió edzés, amitől leolvadnak rólad a kilók. Könnyedén, otthon, eszköz nélkül is elvégezhető kardió gyakorlatok, amiktől nyárra bombaformába kerülhetsz. Íme a legjobb otthoni kardió gyakorlatok.

Így lesz a kardió edzés hatékony

2019-04-01

Így lesz a kardió edzés hatékony

A kardió edzések unalmassá válhatnak, hiszen több időbe telhet, mint a szokványos súlyzós edzések. Kutatások kimutatták azonban, hogy egy rövidebb, nagyobb intenzitású kardió edzés is ugyanolyan egészségügyi előnyökkel jár, mint a hosszabb mérsékelt edzések. Lássuk, hogyan csináld hatékonyan!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
199 392
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
893 863
Közösség

Szótár

Mangán

A mangán olyan ásványi anyag, amely sok enzim működésének beindításához és... Tovább

Perricone diéta

Ha nem fogyasztasz elég ásványi anyagot vagy vitamint, az arcbőröd ráncosodhat és... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 236

Átlagos értékelés: 4.8