notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A világ legjobb testű fitneszhölgyei!

Legszebb fitneszhölgyek - 2. rész

Szélesi Ferenc
hirdetes

Nagyon sokan vártátok a folytatást, mi ennek nagyon örültünk és örülünk is. Éppen ezért folytatjuk a sorozatot, ismét bemutatunk nektek pár csodálatos testű fitneszszépséget. A mostani rész rendhagyó lett, ugyanis egy kis meglepetéssel szolgálunk mindenkinek, olyan Hölgyeket mutatunk be nektek, akiket bár sokan nem ismertek, mégis példaértékű az a munka, ami már mögöttük van, hétköznapi Hősök, akik mindenkinek megmutatják, hogy nem létezik lehetetlen, ismerjétek meg magatokat :) 

A világ legjobb testű fitneszhölgyei!

Bálint Zsuzsanna (alsó kép)

Sziasztok! Zsu vagyok, 38 éves anyuka, van egy 16 éves fiam! Őt is a sport és egészséges életmódra nevelem. Lassan 5 éve sportolok rendszeresen, heti 3 alkalommal. Mindent lehet, csak akarni kell... És, ha akarod, akkor nincs akadály és kifogás sem. Arra van időd, amire akarsz szánni!!!! Én egyedül nevelem a fiam és albérletben lakunk Pesten. Van 3 munkahelyem, és ha este 21 után tudok lemenni a terembe a munka után, akkor akkor megyek, ha reggel munka előtt, akkor meg akkor. Tudjátok, a legfontosabb dolgok mind ingyen vannak az életben! Egészség,szeretet,barátok,család és nem azért van ingyen, mert semmit sem ér, hanem mert felbecsülhetetlen!!

hirdetes

 

 

Varga Éva (alsó kép)

Varga Éva vagyok, 42 éves, egy 16 éves lánykám van. 2,5 éve naponta edzek és kimondottan egészségesen étkezem, azóta strandra is szívesen járok. Tervezem, hogy súlyzós edzéseket is beiktatok, látom az oldalatokon, hogy mennyire jól formál, alakít.

Murin Renáta (alsó kép)

Szülés után végig jártam minden diétát, és „szuper hatékony” fogyókúrát, csodabogyókat, aminek a következménye – 5, -8 kiló volt, aztán persze nagyon hamar vissza is jött mind. Ma már tudom, hogy a TITOK nem az X ideig tartó diéta, hanem az életmódváltás. 2,5 évvel ezelőtt a táplálkozásomból kiiktattam a fehérlisztet a cukrot, a gyors és készételeket. Tulajdonképpen minden étel és sütemény elkészíthető egészséges változatban, csak egy kis utána olvasás kell hozzá. Kicsit több, mint 1 éve kezdem el a súlyzós edzéseket, azóta minden második nap ott a helyem a teremben. Másfél óra… ennyi ideje kell , hogy legyen az embernek saját magára! :)l Több nem is kell a változáshoz és a tartós sikerhez..Az első látható eredmények visznek tovább az úton. Ha elhiszed, hogy képes vagy rá, képes is leszel! Én ebben hiszek.

hirdetes

 

 

És még nincs vége, a következő oldalon folytatom!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
88 762
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 542 910
Közösség

Szótár

Antitestek

Az antitesteket ellenanyagnak is nevezik. A szervezetben kialakuló speciális fehérje anyag,... Tovább

Mediterrán diéta

Hosszú és békés, nyugodt életre vágysz? Szeretnél diétád során is változatosan enni? Nem... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 111

Átlagos értékelés: 4.9