notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oké, nagy vagy! Eljutottál odáig, hogy változtatni kéne. Büszkeség, vállveregetés, meg sok hasonló dolog. De maradjunk annyiban, hogy erre nagyon sok ember képes. Igazán nagy vagány viszont akkor leszel, ha a két lehetőség közül a normális úton indulsz el

A sikerhez vezető út

hirdetes

Oké, nagy vagy! Eljutottál odáig, hogy változtatni kéne. Büszkeség, vállveregetés, meg sok hasonló dolog. De maradjunk annyiban, hogy erre nagyon sok ember képes. Igazán nagy vagány viszont akkor leszel, ha a két lehetőség közül a normális úton indulsz el.

A sikerhez vezető út

Íme, a lehetőségek

 
A siker felé vezető út rohadt kemény munkával van kikövezve. Izzadással, mozgással, izomlázzal, edzéssel és legfőképp gondolkodásbeli változással. Talán az utolsó a legnehezebb.
 
A kudarc útján olyan dolgokkal találkozhatsz, mint kényelmes edzés, koplalás és hülye gondolatok.
 
Az első és legfontosabb, hogy a fogyást nem koplalással fogod elérni. Szóval aki azzal jön neked, hogy 1000-1500 kalóriát eszik egy nap és az mennyire tuti, azt hagyd a francba. Mondom pontosan, hogy mit csinálj: Nézz csodálkozva, keverj bele egy pici flegmát is, majd kérdezz: "Mivan?" ezt lehetőleg úgy, hogy érezhető legyen a hangsúlyban a hülyének nézés és teljes megvetés. Majd fordulj meg és sétálj el a naplementében.
 
 

A két legfontosabb dolog

 
Egyetlen napod sem kell éhezned, csupán a kaják minőségét megváltoztatva, ki kell hagyni azokat, amik a testedből egy rohadt nagy kukát csinálnak és feltöltenének szeméttel. 
Azokat kell választani, amik minőségi vitamin és fehérje források. Bármilyen meglepő ez a változtatás nem kerül többe, mint rossz minőséget venni, finomított és ízesített dolgokat. Szimplán csak nagyobb odafigyelést igényel. Az viszont biztos, hogy a siker nagy százalékban ezen fog múlni.
 
A siker másik fele viszont az edzésen fog múlni.
 
Az első és legfontosabb, hogy tanuld meg a gyakorlatok HELYES végrehajtását. Tanulj meg normálisan és szabályosan guggolni, kitörést csinálni... Amíg ezt nem tanulod meg, addig nincs értelme nekiállni, mert csak sérülés lesz a vége. 
 
Bántó vagy nem bántó, 99%-ban olyan vendégek jöttek azzal, hogy romon van a térdük, derekuk, válluk... akik otthon kezdtek el edzeni és dvd-re ugrándoztak a tv előtt. 
hirdetes
 
Nem azt mondom, hogy full hatástalan, mert léteznek jó módszerek. Viszont alapból feltételezi mind, hogy képben vagy és ezért nincs igazán elmagyarázva gyakorlat közben, hogy mire is kellene figyelned. Így pedig nem lehet helyesen edzeni, csak szép lassan lesérülni.
 
Maximum 2000 forintból kijön egy napijegy, de szerintem jóval olcsóbban is lehet kapni és mondjuk még 4-5000 forint, hogy egy személyi edző megmutassa neked az alapokat 1-1,5 órában, amibe még az is belefér, hogy jegyzetelj.
 
Ha csak a helyes végrehajtásokat próbálod otthon begyakorolni, már akkor nagyon sokat tettél magadért.
 

Ami nélkül nem fog menni...

hirdetes
 
A megfelelő cipő alap kellene, hogy legyen, de mégsem egyértelmű sokaknak. Nem ugrálunk kemény padlón mezítláb. És futni sem megyünk kitaposott cipőben, mert ezek is csak sérülésekhez vezetnek.
 
Ha már van egy rendes cipőd és a gyakorlatok helyes végrehajtásával is 80%-ban képben vagy, akkor elkezdheted feszegetni a határaidat.
 

Feszegesd a határaidat!

 

Lépd át a határaidat, használj súlyokat, légy kitartó és elhivatott

Tudd meg, hogy mit bírsz, hogy mi az a pont, aminél több már nem megy. Mennyi az a guggolás, fekvőtámasz, felülés... ezt azért kell tudni, hogy később, mikor az edzésedet próbálod összerakni, akkor tudd, hogy mi az a szint amit teljesítened kell. Ha a saját kis szintfelmérődön kiderül, hogy 80 guggolást simán meg tudsz csinálni, akkor később ne érd be 45-tel. De ha egyszer eljön a nap, hogy 80nál még nem vagy halálodon, akkor csináld meg még azt a plusz 10 vagy 20 ismétlést.
 
Sokan esnek abba a hibába, hogy több van bennük, de nem terhelik magukat, félnek a változástól. Vagy épp félnek súlyzót használni. A kedvencem, hogy "nem akarom, hogy a zsírom izommá alakuljon". Hát Mókuska, ha ezt összehozod, akkor irány Nevada, mert az 51-es körzetben végzed és életed végéig vizsgálni fognak, hogy kiderítsék ezt, hogy hoztad össze.
 
Az izom és a zsír, két külön szövet, nem lehetséges, hogy átalakuljanak. Eltűnhet a zsírod, ha erősítesz és egyre több lesz az izom a testeden. És eltűnhet az izom, ha nem foglalkozol vele és akkor szép lassan zsír lepi el a tested.
 
Az izmokat terhelni és dolgoztatni kell, csak így lehet hatásosan és tartósan fejlődni. Minden más koplalás, napi hosszú séta és hasonlók, csak illúziók. Olyan, mint a sivatagban a délibáb. Azt hiszed, hogy látod a változást, hogy tényleg történik valami, valójában pedig semmi. 
 
Kis túlsúly esetén 1-2 kiló vagy 60 kiló túlsúlynál 20 kiló... ez elenyésző. Legalábbis akkor, ha a rossz módszert választod (koplalás, séta, nem túl megterhelő mozgás). Ha a jó módszer mellett döntesz, normális étrendet követsz, terheled a tested, dolgoztatod az izmaidat, akkor ezeken a számokon úgy siklasz át, hogy észre sem veszed őket.
 
A rossz módszerrel 3-4 hónap után büszkén újságolod majd, hogy 20 kilót leadtál. A jó módszerrel 3-4 hónap alatt olyan csodát művelsz, hogy nem kell közölnöd a sikeredet, mert mindenki látni fogja, megváltozik a tested és az életed. Tele leszel energiával és egyre többet és többet akarsz majd!
 

Te választasz!

 

Szerző:

Kiss Sándor, Sasa

facebook.com/sasafitness

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Kortizol a stressz hormon

2019-06-20

Kortizol a stressz hormon

Gyakran hívják stressz hormonnak, amely a pánikot és az irtózatot hívhatja elő benned. De mint a többi hormon esetében is, van jó oldala is. Ha stresszelsz, a vércukorszinted nagyon gyorsan leesik.

Az érelmeszesedés okát azonosították brit kutatók

2019-06-17

Az érelmeszesedés okát azonosították brit kutatók

Brit kutatók azonosították az érelmeszesedés mögött álló folyamatot, és állatkísérletekben kimutatták, hogy az akne kezelésére általában használt gyógyszer hatékony gyógymód lehet a betegségre.

Énidő nem is tudod milyen fontos

2019-06-17

Énidő nem is tudod milyen fontos

Fontos, hogy legyen mindenkinek önmagára szentelt minőségi ideje, amit például önfejlesztésre szán, vagy csak pihen, meditál.

A demencia és a szénhidrátbevitel kapcsolata. Figyeljünk rá oda!

2019-06-13

A demencia és a szénhidrátbevitel kapcsolata. Figyeljünk rá oda!

A demencia, a gondolkodás, az érzelmek és a társas képességek hanyatlása, ami korlátozza a társas életet és a teljesítőképességet.

Miért jó, ha izzadunk?

2019-06-11

Miért jó, ha izzadunk?

A mai társadalomban sorra gyártják az izzadásgátlókat és a különböző termékeket, amelyek segítenek meggátolni az izzadást. Azonban izzadni természetes dolog, és egyáltalán nem szégyen!

Létezik-e férfi-klimax?

2019-06-05

Létezik-e férfi-klimax?

Az 50-es évei végén járó férfiak egyre gyakrabban ébredhetnek arra, hogy már nem olyan energikusak, mint régen, és már a szex sem érdekli őket annyira. Egyre többször fordulhat elő, hogy nincs kedvük semmihez, sőt, a barátaik szerint is ingerlékenyebbek.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
247 332
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 371 719
Közösség

Szótár

Orbáncfű (Közönséges)

Latin neve: Hypericum perforatum   Eredete, élőhelye   A Közönséges orbáncfű... Tovább

Energia felvétel

A felvett energia a táplálék energiájából származik.   Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 181

Átlagos értékelés: 4.8