notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

10 rossz szokás, ami tönkreteszi újévi fitneszcéljaidat- ezekre figyelj nagyon!

hirdetes

10 rossz szokás, ami tönkreteszi újévi fitneszcéljaidat- ezekre figyelj nagyon!

VN
10 rossz szokás, ami tönkreteszi újévi fitneszcéljaidat

6. Alkoholt iszol

Habár az alkoholról nem gondolnád, hogy annyira hátráltathatna fitneszcéljaid elérésében, jobb, ha utánanézel egy kicsit a dolgoknak. Egy pohár bor például durván 280 kalóriát tartalmazhat – nagyjából annyit, mint egy sajtburger.

Léteznek szerencsére kalóriaszegény borok és diétás koktélok is, amelyek segítenek csökkenteni a bevitt kalóriák számát. Egy másik opció csinálni egy jó kis fröccsöt, hogy egy fél pohár bor is tovább tarthasson.

7. Nem nassolsz

Amikor éhes vagy, akkor a szervezeted azt üzeni ezzel, hogy enned kell valamit. Néha persze elég csak innod egy-két pohár vizet, mert a szomjat gyakran összetévesztjük az éhséggel, de ha még ezek után is úgy érzed, hogy jó lenne harapni valamit, akkor válassz inkább az egészséges nassolnivalók közül. Ilyenek például a diófélék, az aszalt gyümölcsök és a pattogatott kukorica (mindenféle só és vaj nélkül). Ezek mind segítenek legyőzni az éhséget a nélkül, hogy túl sok kalóriát vagy cukrot vinnél be velük a szervezetedbe.

hirdetes

8. Kerülöd a zsírokat

Nem mindenki tudja, hogy léteznek egészséges zsírok is, amik kellő mértéktartással nagyon is fontosak a szervezet számára. Ilyen zsírok találhatók például a halakban, a diófélékben, a magvakban és az avokádókban, illetve ide sorolhatjuk még az extra szűz olívaolajat is. Ezek a zsírok mind segíthetnek a fogyásban és egészséged megőrzésében, de még egyszer megjegyeznénk, hogy csak mértéktartással!

hirdetes

9. Túlzásokba esel a cukorral

A délutáni fáradtság bizonyára téged is utolér néha, és ilyenkor szervezeted úgy érzi, hogy plusz energiára van szüksége, méghozzá kifejezetten cukor formájában. Azonban a cukros italok és nassolnivalók az inzulinszintet is fellendítik, a vércukorszinted pedig hirtelen leesik majd, miután elfogyasztod őket.

A szénsavas üdítők hírhedt és gyakori kalóriaforrások, azonban a szénsavas víz (néhány szelet gyümölccsel) már sokkal jobb alternatíva ezek helyett. A cukrokat is leválthatod egészségesebb ízesítőkre, úgymint vaníliára, kókuszra, mézre vagy fahéjra.

10. Nem kérsz segítséget

Sokkal nehezebb kitartani fitneszterveid mellett, ha nincs senki, aki felelősségre vonjon. Ez nem a gyengeség jele, és tényleg sokat segíthet, ha van valaki, aki odafigyel rád vagy hasonló célokat próbál elérni. Ilyenkor bátran támaszkodhattok egymásra, segíthettek egymásnak a receptek felkutatásában és elkészítésében, illetve akár együtt is edzhettek.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában


Szótár

Edzéseszközök

  Azok az eszközök és eljárások, amelyek az edzések levezetését segítik. A... Tovább

B9-vitamin

Szerepe van még a fehérvérsejtek, vörösvértestek, vérlemezkék képzésében, az aminosavak,... Tovább

Tovább a lexikonra
alakformálás diéta életmód elhízás étrend fogyókúra méregtelenítés