Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Ötperces gyakorlatok mindenkinek

5 perces gyakorlatok a központi izmok egészségéért

Sz.F.
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Rohanás, rohanás, rohanás. Kevesen engedhetik meg maguknak manapság, hogy naponta 45-60 percet csak az edzésekkel töltsenek. A munka, az utazás vagy éppen a háztartás vezetése nem csak fárasztó, de időigényes feladat lehet, és ez sajnos gyakran a célzott testmozgás kárára mehet.

5 perces gyakorlatok a központi izmok egészségéért

Milyen remek is lenne, ha napi csupán 5 percnyi edzéssel segíthetnéd testedet, hogy lépést tudjon tartani a megannyi tennivalóval, amire gyakran a 24 óra is kevésnek tűnik, nem igaz? Nos, a következőkben pontosan olyan gyakorlatokat mutatunk be, amelyek a központi izmokat (törzs- és tartóizmok) célozzák meg, elősegítve ezzel az anyagcserét és csökkentve a hétköznapi stresszt – és ami a legjobb: csupán 5 percet rabolnak el a napodból!

 

A rövid edzések mellett továbbá sokkal könnyebb hosszú távon kitartani. Könnyen lehet, hogy lesz egy olyan heted, amikor képtelen lennél beiktatni minden nap egy 45 perces menetet, és a következő héten már egyszerűen nincs kedved folytatni. Egy 5 perces gyakorlatozás azonban segít, hogy kitarts edzésterved mellett és ne csak fizikálisan, de mentálisan is formában maradj.

hirdetes

 

Szánj összesen 5 percet az alábbi gyakorlatok ismételgetésére, hogy beindítsd vagy éppen levezesd napodat. Végezd mindegyik gyakorlatot 45 másodpercig intenzíven, majd pihenj 15 másodpercet, és jöhet a következő. Ha több időd van, akkor ne fogd vissza magad!

 

hirdetes

Álló keresztfelülés

Állj vállszélességnél kicsivel nagyobb terpeszbe. Helyezd a kezeid a tarkódra, könyökeid pedig kifelé mutassanak (mintha csak fekvő felülésekhez készülődnél). Fordítsd el a törzsedet, hajlítsd be magad a derekadnál, majd emeld fel a jobb lábad és ereszd lejjebb a jobb könyöködet, hogy középen összeérjenek – szintén úgy, mintha egy keresztezett felülést végeznél, csak éppen álló helyzetben. Váltogasd a két oldalt a 45 másodperc leteltéig. A következő oldalon bemutatom a többi gyakorlatot is! 

 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
alakformálás
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.