notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A szép, nőies tartás titka - gyakorlatokkal

A szép, nőies tartás titka - gyakorlatokkal

Kövesdi Diana
hirdetes

Egy nő akkor igazán szép, ha van kisugárzása, és a szép tartás ehhez elengedhetetlen. Segítünk, hogyan lehet Neked is szép tartásod!

A szép és nőies tartás titka

Ahhoz, hogy valakinek szép, nőies kisugárzása legyen, nem lehet görnyedt és hanyag a tartása.
Hiába az ápolt, szép külső, ha közben tulajdonosa görbén, összehúzva áll, nem ugyanazt a hatást kelti. A szép tartás határozott, céltudatos megjelenést sugall – pont olyat, amire minden nő vágyik.

 

Hogyan lesz szép a tartásod?

 

Egészségügyi szempontból nézve is fontos kérdés ez, mert a rossz tartás előbb vagy utóbb kínzó háti és gerinc fájdalmakhoz, megbetegedésekhez vezet.

A rossz tartásért általában a hátizom gyengesége felelős. Legfőképpen az ülő életmód okozza a bajt, ugyanis munka közben sajnos kevesen ügyelnek arra, hogy megfelelően legyen alátámasztva a hát.
 

Gyakorlatok a nőies tartásért

Az első néhány alkalommal súly és nehezítés nélkül végezd a gyakorlatokat, majd ha már biztos vagy abban, hogy szabályosan, biztonságosan végre tudod hajtani őket, jöhet a kézi súlyzó.

hirdetes

 

1. gyakorlat

Feküdj hasra, és tedd le a homlokodat a földre. A kezeidet nyújtsd ki, és emeld ellentétes kezed ellentétes lábaddal - ismétlés: 4x15

 

2. gyakorlat

Feküdj hasra, és akaszd be a lábad valahová. Tedd tarkóra a kezed, és emeld meg a törzsedet. Ezeket variálhatod kartartásokkal:

  • előrenyújtva van a kéz
  • előrenyújtjuk a kezet majd törzsemelésnél behúzzuk a tarkóhoz
  • előrenyújtjuk majd emelésnél oldalra húzzuk
  • hirdetes

Ismétlés: 4x10-15

További gyakorlatokért kattints a következő oldalra.. 

A szép és nőies tartás titka

3. gyakorlat

Állj vállszélességnél nagyobb terpeszbe, a lábadat kicsit hajlítsd be. Döntsd előre a törzsed, a karjaidat emeld, majd húzd le tarkóhoz – ezt ismételd.

 

4. „Jó reggelt” gyakorlat:

Válladon valamilyen súllyal – házi megoldásként akár egy 1,5 –es víz is lehet. Hajolj előre derékból, egyenes háttal, majd egyenesedj fel. Fejedet az egész mozdulat alatt tartsd egyenesen előrefelé, de ne felfelé.


5. gyakorlat 

Feküdj hanyatt, hajlítsd be a lábaid és tegyél valamit a talpad alá amitől magasabban lesz egy kicsit. Emeld meg a törzsed és a feneked úgy, hogy közben a kezeid a földön maradnak. 

 

           

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A terhesség hatása a gerincoszlopra

2019-11-15

A terhesség hatása a gerincoszlopra

A gerincoszlop 33 csontból áll: 24 különálló csigolyából, öt csigolya pedig keresztcsonttá és másik négy csigolya farkcsonttá olvadt össze. A hátgerinc nagyon erős, ugyanakkor, mivel kisebb részekből tevődik össze, nagyon rugalmas is, és változatos mozdulatokat tesz lehetővé. A csigolyákat a köztük elhelyezkedő rostos porckorongok választják el

Munkahelyi szokások, melyek beteggé tesznek! Ezekre figyelj oda!

2019-11-12

Munkahelyi szokások, melyek beteggé tesznek! Ezekre figyelj oda!

Rengeteg olyan munkahelyi szokásunk van, mely hosszú távon károsan befolyásolja az egészségünket, bár nekünk talán föl sem tűnik a rohanó hétköznapokban. Összegyűjtöttük, hogy mire kell odafigyelned a munkahelyeden

Minden idők legnagyobb egészség titka

2019-11-10

Minden idők legnagyobb egészség titka

A cayenne borsot gyógynövénykutatók és sok természetgyógyász a gyógynövények királya címmel illeti. Hatásai olyan sokrétűek, hogy az ember el sem hiszi, hogy egyetlen gyógynövény ennyi mindenre képes lehet. Persze ez az információt nem verik túlságosan nagy dobra, ezért csak a kitartó igazságkeresőkhöz jut el

Csakraerősítő gyakorlatok

2019-10-25

Csakraerősítő gyakorlatok

A keleti hagyományok szerint minden embernek 7 fő csakrája van, melyek lehetővé teszik a tiszta életerő felszívódását. A következőkben bemutatjuk a legjobb csakraerősítő gyakorlatokat, amiket érdemes kipróbálnod

Mi az a böjt, és miért van szükség rá?

2019-10-17

Mi az a böjt, és miért van szükség rá?

A böjt nem csak valamiről való lemondást jelent, hanem az 5-7 napig tartó tejes étkez elhagyását, sok folyadék fogyasztással. A következőkben bemutatjuk a böjt kialakulását, illetve megismerheted a böjt pozitív hatásait a szervezetre

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
69 953
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 154 868
Közösség

Szótár

Sóska

Latin neve (Rumex acetosa)   Eredete, élőhelye   Egész Európában őshonos, de... Tovább

Enzim

A szervezet által előállított, fehérje természetű anyagok, amelyeknek fő feladata a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 116

Átlagos értékelés: 4.7