A szép, nőies tartás titka - gyakorlatokkal

hirdetes

A szép, nőies tartás titka - gyakorlatokkal

Kövesdi Diana
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Egy nő akkor igazán szép, ha van kisugárzása, és a szép tartás ehhez elengedhetetlen. Segítünk, hogyan lehet Neked is szép tartásod!

A szép és nőies tartás titka

Ahhoz, hogy valakinek szép, nőies kisugárzása legyen, nem lehet görnyedt és hanyag a tartása.
Hiába az ápolt, szép külső, ha közben tulajdonosa görbén, összehúzva áll, nem ugyanazt a hatást kelti. A szép tartás határozott, céltudatos megjelenést sugall – pont olyat, amire minden nő vágyik.

 

Hogyan lesz szép a tartásod?

 

Egészségügyi szempontból nézve is fontos kérdés ez, mert a rossz tartás előbb vagy utóbb kínzó háti és gerinc fájdalmakhoz, megbetegedésekhez vezet.

A rossz tartásért általában a hátizom gyengesége felelős. Legfőképpen az ülő életmód okozza a bajt, ugyanis munka közben sajnos kevesen ügyelnek arra, hogy megfelelően legyen alátámasztva a hát.
 

Gyakorlatok a nőies tartásért

Az első néhány alkalommal súly és nehezítés nélkül végezd a gyakorlatokat, majd ha már biztos vagy abban, hogy szabályosan, biztonságosan végre tudod hajtani őket, jöhet a kézi súlyzó.

hirdetes

 

1. gyakorlat

Feküdj hasra, és tedd le a homlokodat a földre. A kezeidet nyújtsd ki, és emeld ellentétes kezed ellentétes lábaddal - ismétlés: 4x15

 

2. gyakorlat

Feküdj hasra, és akaszd be a lábad valahová. Tedd tarkóra a kezed, és emeld meg a törzsedet. Ezeket variálhatod kartartásokkal:

  • előrenyújtva van a kéz
  • előrenyújtjuk a kezet majd törzsemelésnél behúzzuk a tarkóhoz
  • előrenyújtjuk majd emelésnél oldalra húzzuk

Ismétlés: 4x10-15

További gyakorlatokért kattints a következő oldalra.. 

A szép és nőies tartás titka

3. gyakorlat

Állj vállszélességnél nagyobb terpeszbe, a lábadat kicsit hajlítsd be. Döntsd előre a törzsed, a karjaidat emeld, majd húzd le tarkóhoz – ezt ismételd.

hirdetes

 

4. „Jó reggelt” gyakorlat:

Válladon valamilyen súllyal – házi megoldásként akár egy 1,5 –es víz is lehet. Hajolj előre derékból, egyenes háttal, majd egyenesedj fel. Fejedet az egész mozdulat alatt tartsd egyenesen előrefelé, de ne felfelé.


5. gyakorlat 

Feküdj hanyatt, hajlítsd be a lábaid és tegyél valamit a talpad alá amitől magasabban lesz egy kicsit. Emeld meg a törzsed és a feneked úgy, hogy közben a kezeid a földön maradnak. 

 

           

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

Gép

  Olyan eszköz, amivel a sportolók az izmaikat fejlesztik. Csak egy fajta mozgást tesz... Tovább

Zsír

  A zsír (zsírok) szilárd vagy folyékony, általában szagtalan, íztelen, sikamlós... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 187

Átlagos értékelés: 4.9