notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Lehet hogy neked is ismerések ezek a dolgok? Olvasd el a tipikus kamu dumákat!

Ne dőlj be a gagyi szövegeknek!

hirdetes

A fitness egy tipikusan olyan dolog, ahol félelmetesen sok kamu dumával találkozhatsz. Hetente jelennek meg  az új csoda diéták, fogyasztó szerek, és új edzésprogramok (amik igazából már tök régik, de kaptak egy remekül hangzó nevet). Sőt vannak olyanok is amikről már rég bebizonyosodott hogy hasztalanok, de továbbra is ezzel kábítanak minket!

Ne dőlj be a gagyi szövegeknek!

 

Ezekkel a hülyeségekkel verik át az emberek többségét:

 

Jó dumával mindent el lehet adni! És ezt nem csak úgy mondom, saját tapasztalat. Volt amikor fogtam a recepción 20 órarendet, kihúztam pirossal az én óráimat, majd minden csajnak aki bejött a terembe a kezébe nyomtam egyet, semmi extra “szia, aerobikra jöttél? Nem??? Óóó de kár. Nézd, ami ki van húzva azt mind én tartom! Megéri kipróbálni, baromi jó comb és popsi formáló órák!” ennyi, talán még egy kacsintás, és kész. A fele még a héten ott volt, a másik fele a következőn, és ha mind a 20 kipróbálta, de csak 15 fog rendszeresen járni, akkor már baromi jó vagyok! A recepción nem akarták elhinni, hogy ez így megy? Pedig igen. Jó kellett az is, hogy azt adtam, amit ígértem.
 
 

Ne dőlj be a gagyi szövegeknek!

Zsírégető óra

A zsírégető pulzuson való edzés már jó pár éve kiment a divatból, csak sajnos a legtöbb edző úgy van vele, hogy elvégezte az alap képzést és azóta is abból él, így nem hallanak az új kutatásokról! Pl. arról, hogy az intervall edzés sokkal hatásosabb, mint az azonos intenzitású edzés, vagy arról, hogy zsírégetés szempontjából sokkal hatásosabb az erősítő edzés, mint az aerob.

 

Has-láb-popsi

Ez az amit a legtöbb Nő gondolkodás nélkül elhisz és cseszi el rajta az idejét. Ugye itt azt próbálják veled elhitetni, hogy nagyon jó feneked, combod és kockás hasad lesz. Mondjuk a kockás has rész még igaz is, csak a fedőréteg mard rajta. Az viszont jó, mert védi az izmokat a külső behatástól! Attól, hogy a saját lábadat emelgeted 500szor nem fog megerősödni a feneked, az erő állóképessége nő az izomnak, de ez nem lesz látványos. Ettől még nem fogsz jól kinézni a bikiniben. Ha lenne helyi fogyás, ami NINCS, az ilyen típusú óra még akkor is baromság lenne. Ugyanis tuti, hogy csak erre járna a nagy többség, mert a többi nem lényeges.

hirdetes

 

Ne dőlj be a gagyi szövegeknek!

 

Na ez az ami igazán megmutatja, hogy egy edző hülye ahhoz amit csinál. Bedumálják a szegény vendégeknek, hogy ha 1 kg súlyzót emelgetnek, akkor majd szálkás izmaik lesznek! A szálkásítás csupán annyit tesz, hogy az izmokon lévő zsírt lepucolod, amitől sokkal definiáltabb lesz a látvány, ez adja majd a “szálkás” látványt. De ehhez izom is kell. Az nem úgy működik, hogy majd egyszer csak pont olyan izom képződik rajtad. Egyébként is mi a nagy súly? 2-3-5 kg? Mindenkinél más. Nagy súly az amiből max 1-2 ismétlést tudsz megcsinálni, tehát, ha 5 kgval simán megcsinálsz 30 bicepsz gyakorlatot akkor az még nem nagy súly!!! A Nők nagyon félnek, hogy ha súlyt fognak a kezükbe, akkor baromi izmosak lesznek tőle. Bocsi a kiábrándító válaszért: NEM. Az izmosodáshoz nem ártana nagyobb mennyiségű tesztoszteron a szervezetbe. Egy nőnek 3szor kevesebb van a szervezetében, mint egy pasinak. Szóval ha csak nem borotválkozol minden reggel, hogy szép selymes legyen az arcod, akkor nem fenyeget, hogy kigyúrt pasikkal fognak összekeverni.Nem annyira kamu duma, ez inkább csak bénaság vagy tehetségtelenség kérdése, hogy miért tart valaki gyenge órát! Mert ő sem tudja megcsinálni. Így inkább tart valami lábemelgetős, padra lépegetős hülyeséget, mert legalább nem ég be a vendégei előtt. Én csináltattam guggolásból felugrást, 4 ütemű fekvőtámaszt, krokodil fekvőt… és még nagyon sok extrém gyakorlatot. De amikor igazán kemény edzést akartam, akkor beálltam én is, hogy ne lehessen azt mondani, hogy persze, de ő nem tudja. Tudom, és ezért tudom, hogy mit tudnak a többiek.

hirdetes

 

Az, hogy valami nem safe aerobik, meg a suliban, csak a nagyon biztonságos dolgokat tanítják meg, az nem azt jelenti, hogy ne lehetne fejlődni, ha az ember kicsit többet akar elérni.

 

A zsírégetés, szálkásítás és has-láb-popsi, még nem is tartozik a legnagyobb hülyeségek közé. De ha egy kezdőt meg akarnak vezetni, akkor teljesen jók.

 

Nekem mindig nagyon csinos, igazi "jó csaj" vendégeim voltak. És nálam volt erősítés, fekvőtámasznál nem lehetett eldönteni, hogy könnyeznek vagy izzadnak. Szerintem jó nőkkel nem lehet megtölteni egy termet, ha a végeredmény nem teszi őket még jobbá.

 

Szerző: Kiss Sándor - Sasafitness

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 801
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 160 716
Közösség

Szótár

Masszázs

A masszázst nagy vonalakban mindenki ismeri, de kevesen tudják róla, hogy valójában mit... Tovább

Csipkebogyó

Latin neve: Rosa canina   Eredete, élőhelye   Európától Közép-Ázsiáig... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 162

Átlagos értékelés: 4.7