notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Meghan Markle diétája

Ebből áll Meghan Markle diétája!

H.Róbert
hirdetes

Már egy hónap is eltelt Harry herceg és Meghan Markle élőben közvetített házasságkötése óta. Világszerte 29 millióan nézték, hogy a volt amerikai tévésztárból sussexi hercegnő válik. 

Meghan Markle diétájának a titka

Sokan ámulnak a hercegnő szépségén és alakján, amit nem csupán a génjeinek, hanem a diétájának is köszönhet. A hercegnő korábban saját blogjában osztotta meg az általa használt recepteket és konyhai praktikákat. Mi most a hercegnő diétáját írtuk össze, amelyeket az interjúiban, és a blogjában közölt a nagyvilággal. 

 

Meleg víz és citrom

 

Egy hosszabb interjúban a reggeli rutinjáról beszélt a hercegnő, amiben elmondta, hogy igen korán szokott felkelni – 4.15-kor – csak azért, hogy időben eltudjon készülni mindennel. A reggelit a sokak számára megszokott kávé helyett ő egy pohár forró vízzel kezdi, amibe egy kis citromot csavar. Ez segíti a nap folyamán az emésztést és elősegíti a fogyást is. 

 

Agávé szirupos zabkása banánnal

 

Meghan egy igazán gyors és egészséges reggeli mellett tette le a voksát, ez pedig az agávé szirupos zabkása némi banánnal. Sokan úgy gondolják, hogy az agávé szirup egészségesebb, mint az egyéb ízesítők, mint például a juharszirup. Persze mindenből a mérték számít, így az agávé sziruppal sem lehet eláztatni az egész zabkását. 

hirdetes

 

Acai bogyó tál

 

Egy másik remek reggeli ötlet a hercegnőtől az acai bogyóból és egyéb gyümölcsökből álló kevert gyümölcstál. Igazi vitaminbomba a reggeli órákban és megadja azt az energialöketet, amire szükségünk van a napunk elkezdéséhez. 

 

„Napi zöld turmix” 

 

A napközbeni snack gyakran nem más, mint egy vagy akár kettő pohár zöld turmix a hercegnő számára, ami különböző zöldségekből és gyümölcsökből áll. Természetesen - mint ahogy az a nevéből is értetődő - ezek zöld színű zöldségek és gyümölcsök. A turmix jelenti a hercegnő számára a kávét, és rengeteg vitamint és tápanyagot tartalmaz. 

hirdetes
 

Meghan Markle diétájának a titka

Grillezett steak

 

Rengeteg interjút találni, ahol arról beszél a hercegnő, hogy hogyan lehet bizonyos ételekből kihozni a maximális ízvilágot, vagy felturbózni kicsit a már megszokott ízeket. Meghan elmondása szerint, ha steaket készít ő egy kis citromot facsar rá, aminek ízét utólag nem lehet érezni, de a hús ízét remekül kiemeli. 

 

Rengeteg mandula

 

Ha egy kis snacket szeretne enni a hercegnő, leggyakrabban a mandula mellett dönt. Nem csupán a mandulát eszi magában, de előszeretettel fogyasztja a mandulavajat is. Mindkettő igen gazdag a proteinben és az egészséges zsírokban. Továbbá a mandula szebbé varázsolja a bőrünket, a körmünket és a hajunkat is. Ez a benne található magas keratin tartalomnak köszönhető. 

 

Sültcsirke 

 

A sültcsirkének azért is van jelentős szerepe Meghan életében, mert Harry herceg éppen akkor kérte meg a kezét, amikor a pár sültcsirkét készített. Ettől eltekintve előszeretettel fogyasztja a csirkehúst, alacsony zsírtartalmának és kiemelkedően magas fehérje tartalmának köszönhetően. 

 

Természetesen a hercegnő is emberből van, így nem kizárólag ezek az ételek teszik ki az étrendjét, sőt saját bevallása szerint olykor-olykor megkívánja a sültkrumplit, a makarónit és természetesen a bort is. A bort olyannyira szereti, hogy 10/9 alkalommal kihagyja a desszertet is csak azért, hogy helyette inkább bort igyon.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Mikor kell fehérjét fogyasztani?

2019-05-20

Mikor kell fehérjét fogyasztani?

Mindannyiunk számára szükség van fehérjebevitelre, hogy egy kiegyensúlyozott étrend mellett egészségesek maradhassunk. Bizonyos okokból érdemes több fehérjét fogyasztanunk, köztük fogyás és izomnövelés során. Ugyanakkor azt is fontos meghatározni, hogy melyik a legjobb időpont a fehérje fogyasztására.

Szupergyors ketogén diéta: Útmutató kezdőknek

2019-05-16

Szupergyors ketogén diéta: Útmutató kezdőknek

Talán hallottál már a ketogén diétáról, talán még nem találkoztál vele, egy biztos: fogyni vágyók millióinak segített már hatékonyan és gyorsan lefaragni testúlyukból. Íme részletes útmutató kezdőknek.

Mit ehetünk az alacsony szénhidráttartalmú értend során?

2019-05-15

Mit ehetünk az alacsony szénhidráttartalmú értend során?

Az alacsony szénhidráttartalmú étrend korlátozza a szénhidrátbevitelt. A szénhidrát helyett fehérjét, egészséges zsírokat és rengeteg zöldséget kell fogyasztani. De pontosan mit ehetünk egy ilyen étrend alatt? Mutatjuk!

Miért rontjuk el a diétát?

2019-04-29

Miért rontjuk el a diétát?

Az összeállított étrendek papíron jól hangzanak, és egy darabig tarthatók is. Sokan azonban hamar feladják még mielőtt bármilyen eredményt látnának. Hogyan lehetséges tartanunk magunkat a diétához? A kulcs egy rugalmas étrendben rejlik! Lássuk, ez mit jelent!

Ne csak a kalóriákra figyeljünk, a makrotápanyagok megfelelő összeállításában rejlik a siker kulcsa!

2019-04-16

Ne csak a kalóriákra figyeljünk, a makrotápanyagok megfelelő...

A csodadiéták és a kalóriák bűvöletében hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni a makrotápanyagokat, az csak a gyúrósoknak való jeligével.

5 dolog, amit tudnod kell az időszakos diétákról

2019-04-15

5 dolog, amit tudnod kell az időszakos diétákról

Fogyókúra vagy életmódváltás? -10 kiló 15 nap alatt? Hogyan lehetséges ez, és mik a hátulütői? Íme 5 dolog, amit tudnod kell a szuper hatékony, sokat ígérő, extra gyors fogyást garantáló diétákról.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
72 628
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 526 776
Közösség

Szótár

Vitamin túladagolás

A legtöbb vitamint a szervezetünk nem tudja előállítani, így ezt pótolnunk kell. Ha... Tovább

Személyi edző

  Olyan szakirányú végzettséggel és ismerettel rendelkező sportszakember, aki egyénre... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 138

Átlagos értékelés: 4.8