notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Egészségügyi tippek hosszú utazáshoz - Így maradj fitt és egészséges hosszú utazás alatt is

Így maradj egészséges és energikus egy hosszú utazás alatt is

CZs
hirdetes

Lassan mindenki lefoglalja nyári nyaralása úti célját, sokan akár a Világ másik felére is elrepülnek, hogy felfedezzenek egy-egy álomszép helyet. Mi is éppen így vagyunk ezzel, azonban a hosszú utazás, a repülőút, az időeltolódás olykor bizony megviselheti a szervezetünket. Íme néhány tipp, amivel az egész utazás alatt energikus és egészséges maradhatsz.

Tippek hosszú utazáshoz

Kezdj el C-vitamint szedni már néhány héttel az utazás előtt

Ha rendszeresen szedsz C-vitamint, ez a tipp nem neked szól, ha azonban nem, akkor nagyon is érdemes megfogadni. A C-vitamin erős antioxidáns, segít leküzdeni a betegségeket, ráadásul természetes akadályát képezi a betegségeknek is. Egy repülőtéren vagy vasútállomáson, ahol ezer meg ezer ember fordul meg nap mint nap, nem árt elővigyázatosnak lenni, hiszen bármilyen nyavalyát könnyedén összeszedhetsz. Szóval érdemes felkészülni, és jó előre biztosítani szervezeted számára az elegendő C-vitamint. Ezt persze étrendkiegészítő tablettákkal, de magas C-vitamin tartalmú gyümölcsökkel és zöldségekkel is megteheted.

hirdetes

 

Vigyél magaddal vitaminokat

Ha előre feltankolsz C-vitaminból, az egy dolog, de az utazásra is érdemes magaddal vinned néhányat. Segíteni fognak az energiaszint fenntartásában, nem okoznak majd gondot a hosszú városnéző séták, vagy az, hogy kiszakítod magad a szokásos napi rutinodból. Hogy milyen vitaminokat érdemes magaddal vinned?

  • B-vitamin: Fokozza az energiát, segíti az immunrendszer hatékony működését.
  • Probiotikumok: Segítenek az emésztőrendszer megfelelő működésében, megoldják a gyomorproblémákat.
  • D-vitamin: Akkor is, ha meleg helyre utazol… Segít az immunrendszer megfelelő működésében.
  • hirdetes
  • Cink: Ha hideg helyre utazol, segít leküzdeni a megfázás tüneteit.

 

Ügyelj a kezeid tisztaságára

Nagyon fontos tényező, hogy a nyaralás alatt tisztán tudod-e tartani a kezeidet. Érdemes kézfertőtlenítő kendőt vagy folyadékot tartanod magadnál, és rendszeresen használnod is. Étkezések előtt mindig moss kezet az étteremben, de akár utána sem árt. Ha a hotelbe, vagy szállásra érsz, szintén ne feledkezz meg róla. A lényeg tehát, hogy ügyelj a kezeid tisztaságára! Tippjeink a következő oldalon folytatódnak, lapozz még több hasznos tanácsért!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A lisztérzékenység jelei

2019-10-20

A lisztérzékenység jelei

A coeliakia (lisztérzékenység) jellemzői. Mindennapi táplálékunk a liszt, hiszen ez a kenyér, a tészták alapanyaga. Vannak azonban, akik érzékenyek a gliadinra – a búza, rozs, árpa egyik fehérjéjére, ami a lisztérzékenységet

Támogasd kézmosással a Magyar Vöröskeresztet!

2019-10-16

Támogasd kézmosással a Magyar Vöröskeresztet!

Október 14. volt a kézmosás világnapja, ez alkalomból sokan és sokféleképpen hívják fel a figyelmet ennek fontosságára. Talán az még szokatlannak számít, hogy az egészségmegőrzés mellett a kézmosással támogatni is lehet.

Október 16: az Újraélesztés napja

2019-10-16

Október 16: az Újraélesztés napja

Tudtad? Minél többen állnak körül egy baleseti sérültet, annál kisebb az esély arra, hogy valaki a segítségére siet. Életbevágóan fontos, hogy mindannyian többet tudjunk az újraélesztés technikájáról, és merjük is használni ezt a tudást.

Szakértők ajánlják: őszi finomságokkal a téli vírusok ellen

2019-10-15

Szakértők ajánlják: őszi finomságokkal a téli vírusok ellen

A nyár vége óta sok energiát elfogyasztottunk, itt az ideje, hogy feltankoljuk szervezetünket vitaminokkal! A NaturMed Hotel Carbona szakértői arra adnak tippeket, hogyan készíthetjük fel immunrendszerünket télre, és hogyan köthetjük össze a kellemest a hasznossal, a feltöltődést a finom ízekkel.

Nagy általánosságban mindenhol a fehérjéről esik szó, de mi a helyzet a szénhidrátokkal?

2019-10-14

Nagy általánosságban mindenhol a fehérjéről esik szó, de mi a helyzet a...

A jó forma elérésében szintén rendkívül fontos szerepük van, ugyanúgy, mint a fehérjének, hiszen makro tápanyag. Hízni, zsírosodni elsősorban a szénhidrátoktól fogsz, ugyanakkor energiát adnak, telítettségérzetet okoznak, ha rendesen edzel is, akkor mindenképp figyelned kell a megfelelő mennyiség bevitelére.

Egészséges életmód napi 1000 forintból

2019-10-13

Egészséges életmód napi 1000 forintból

Az egészséges életmóddal kapcsolatos egyik legnagyobb kifogás és tévhit az szokott lenni, hogy egészségesen élni túl drága. Tény, hogy az egészséges ételek között vannak drágábbak is, de ez az egészségtelenekre ugyanúgy igaz, mégis vannak, akik megveszik őket.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
93 719
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 031 516
Közösség

Szótár

Edzésmódszerek

  Az a tervszerű eljárás, amely az edzéscélnak megfelelően határozza meg az edzés... Tovább

Táplálékkiegészítő

  Az étkezések kiegészítésére, pótlására szolgáló legális készítmények, melyek... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 188

Átlagos értékelés: 5.0