notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Fontos a vitaminpótlás ha már elmúltál 45

Leghasznosabb vitaminok 45 felett!

T.B.
hirdetes

Testünk 45 éves kor fölött más kicsit másképp működik, mint fiatalabb korunkban. Sokkal kevésbé képes megtartani a vitaminokat és ásványi anyagokat, éppen ezért szüksége, hogy sokkal jobban oda figyeljünk, miből mennyit viszünk be szervezetünkbe, hogy továbbra is optimálisan működjön. Megmutatjuk melyek, azok a vitaminok, amikből sokkal többet kellene fogyasztanod 45 éves kor fölött!

45 fölött fontos hogy odafigyelj a megfelelő vitaminbevitelre

45 éves kor fölött a testünk már sok változáson ment keresztül a húszas éveinkhez képest. Ilyekor már csökkenés áll be az izomtömegünkben, lassul az anyagcsere, a csontsűrűségünk is változik, és megnő bizonyos betegségek kockázata. Ahhoz, hogy továbbra is tökéletesen működjön, és el tudja látni a mindennapok feladatait helyesen, nem árt, ha jobban odafigyelünk a testünket formában tartó vitaminok bevitelére. Ilyen életkorban már kicsit jobban elfáradhatunk napközben, és egy sportolással töltött délután után is nehezebben regenerálódunk.

 

Ahogy hogy 45 fölött is 20-nak érezhessük, magunkat nem árt ha kicsit változtatunk addigi életmódunkon, és jobban odafigyelünk szervezetünk jelzéseire. Ebben segítenek a vitaminok, és ásványi anyagok, amelyek sokat tehetek azért, hogy ismét formába jöjjünk. edd könnyebbé a mindennapjaidat, é figyelj oda jobban a vitaminokra, amik táplálják szervezetedet.

 


Kalcium


A kalcium nem csak gyermekkorban segíti a fejlődését, és a növekedést, de egész életünk során nagyon fontos, hogy megfelelő mennyiségű legyen belőle szerveztünkben. A kalcium fele a csontjaink, és így a fogaink épségéért is, ami 45 éves kor fölött kifejezetten fontos szempont. Ebben a korban ugyanis egyre nő a csontritkulás kialakulásának esélye, amit megelőzhetsz, ha elegendő kalciumot fogyasztasz.

hirdetes

 

A kalcium felel az izmok és a csontok egészségéért, és csökkentheti a szívroham, a stroke, és a keringési zavarok kialakulását is. Ha megfelelő mennyiségű zöldséget és gyümölcsöt fogyasztasz a mindennapokban, akkor könnyedén beviheted szervezetedbe a megfelelő mennyiséget, azonban nem árt, ha fél évente ellenőriztet a szintjét, és gondosodsz a hiány esetében a pótlásáról. 
 

A cikk folytatásáért lapozz a következő oldalra!

45 fölött fontos hogy odafigyelj a megfelelő vitaminbevitelre

hirdetes

Magnézium


A magnézium bár kevesen tudják, de elengedhetetlen a szerveztünk számára. Hiányában szokat előfordulni a görcsöléses tünetek, amikor a láb, boka izmok hírtelen fájó görcsbe rándulnak. Ezenkívül 45 éves kor fölött kifejezetten jótékony hatással van ránk ha megfelelő szinten tartjuk, hiszen fontos szerepe van a vérnyomás szabályozásában. Hiányában megnő a kockázat a cukorbetegség, a szívbetegség, és a különféle gyulladások kialakulásának. Kifejezetten fontos ha már elmúltál 45 mert sok súlyos betegség kockázatát csökkentheted vele. Szerencsére helyes táplálkozással ebből is könnyedén beviheted a megfelelő mennyiséget a szervezetedbe, és ha véletlenül túl sok lenne belőle az sem okoz nagyobb gondot. 

 


D- Vitamin


Ez az egyik legfontosabb vitamin, aminek hiányát egyből megérezheted magadon. Leginkább napfénnyel vihetjük be a szervezetünkbe, ezért különösen fontos, hogy a téli napsütéstől mentes időszakban különösen odafigyeljünk ennek a vitaminnak a fogyasztására. Hiánya cukorbetegséget, szívbetegséget, levertséget, depressziót, és súlyosabb megbetegedések kialakulásához is vezethet. Nagyon fontos, hogy a D- Vitamin elengedhetetlen a kalcium felszívódásához, ezért is olyan kiemelten fontos ez a vitamin. Sajnos táplálkozással nagyon nehezen vihető be, de nagyon jó táplálék kiegészítők kaphatók, amik a megfelelő mennyiségű kalciumot is tartalmazzák ami a D-Vitamin felszívódásához kell!
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Az egészséges étkezés 10 alapszabálya

2019-11-16

Az egészséges étkezés 10 alapszabálya

Ahhoz, hogy hosszútávon is megőrizzük az egészségünket fontos, hogy az ételek, amiket a szervezetünkbe viszünk szintén egészségesek legyenek. A következőkben mutatunk 10 dolgot, amitől egészségesebbé tudod tenni a mindennapi étkezéseket, mindenféle megerőltetés nélkül

A pulzusmérésről röviden

2019-11-15

A pulzusmérésről röviden

Mindenki, aki a rendszeres testmozgást választja,kitűzött valamilyen személyes célt maga elé, amelynek eléréséért naponta, hetente több órát áldoz idejéből. E célok hatékony megvalósítása érdekében elengedhetetlen a terhelés intenzitásának folyamatos nyomon követése

Szorongás az edzőtermi környezettől? 5 tipp, hogy bátran nekivágj!

2019-11-14

Szorongás az edzőtermi környezettől? 5 tipp, hogy bátran nekivágj!

Rengeteg embertől hallottam már, hogy ő bizony nem szeret edzőterembe járni. Bár szeretne fogyni, és az edzés maga sem riasztja vissza általában őket – mintha kicsit félnének az edzőteremtől. Nézzük, mi lehet ennek az oka, és hogy győzheted le

Gyógyszerek hatásait megváltoztató ételek

2019-11-13

Gyógyszerek hatásait megváltoztató ételek

Nem is gondolnánk milyen hatása lehet egy - egy élelmiszernek a bevett gyógyszerekre. Egyesek képesek többszörösére növelni a hatásfokát, míg mások teljesen semlegesíthetik. . Ezért nagyon körültekintőeknek kell lennünk egy gyógyszerkúra alatt

Attól hogy vékony vagy még egyáltalán nem biztos hogy fitt is!

2019-11-13

Attól hogy vékony vagy még egyáltalán nem biztos hogy fitt is!

Sokan keverik a szezont a fazonnal! A többség valamilyen oknál fogva azt gondolja, hogy attól, mert valaki vékony, attól már edzett is! Elárulok valamit! 17 évesen vékonynak lenni nem nagy kunszt! Bár azért Magyarországon már ez is nagy szám

Házi gyógymódok felfázásra: a hólyaghurut kezelése

2019-11-11

Házi gyógymódok felfázásra: a hólyaghurut kezelése

A felfázással sajnos szinte minden nő találkozott már, mivel különösen a gyengébbik nemet érinti ez a baktériumos fertőzés. Fájdalmas és kellemetlen tünetekkel jár, van akinek enyhébb és van, akinek elviselhetetlen szintű fájdalmakat okoz. Ha te is szenvedsz a felfázástól, próbáld ki a következő házi praktikákat, melyek sokak szerint hatásosnak

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 801
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 160 716
Közösség

Szótár

Aerob edzés

  Hosszan tartó, alacsony vagy közepes intenzitású mozgásforma, mely során a... Tovább

Globesity

A globesity a múlt század folyamán kialakult, de hatásaiban napjainkban jelentkező tömeges... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 179

Átlagos értékelés: 5.0