Youtube feliratkozás
 

Fontos a vitaminpótlás ha már elmúltál 45

Leghasznosabb vitaminok 45 felett!

T.B.

Testünk 45 éves kor fölött más kicsit másképp működik, mint fiatalabb korunkban. Sokkal kevésbé képes megtartani a vitaminokat és ásványi anyagokat, éppen ezért szüksége, hogy sokkal jobban oda figyeljünk, miből mennyit viszünk be szervezetünkbe, hogy továbbra is optimálisan működjön. Megmutatjuk melyek, azok a vitaminok, amikből sokkal többet kellene fogyasztanod 45 éves kor fölött!

45 fölött fontos hogy odafigyelj a megfelelő vitaminbevitelre

45 éves kor fölött a testünk már sok változáson ment keresztül a húszas éveinkhez képest. Ilyekor már csökkenés áll be az izomtömegünkben, lassul az anyagcsere, a csontsűrűségünk is változik, és megnő bizonyos betegségek kockázata. Ahhoz, hogy továbbra is tökéletesen működjön, és el tudja látni a mindennapok feladatait helyesen, nem árt, ha jobban odafigyelünk a testünket formában tartó vitaminok bevitelére. Ilyen életkorban már kicsit jobban elfáradhatunk napközben, és egy sportolással töltött délután után is nehezebben regenerálódunk.

 

Ahogy hogy 45 fölött is 20-nak érezhessük, magunkat nem árt ha kicsit változtatunk addigi életmódunkon, és jobban odafigyelünk szervezetünk jelzéseire. Ebben segítenek a vitaminok, és ásványi anyagok, amelyek sokat tehetek azért, hogy ismét formába jöjjünk. edd könnyebbé a mindennapjaidat, é figyelj oda jobban a vitaminokra, amik táplálják szervezetedet.

 


Kalcium


A kalcium nem csak gyermekkorban segíti a fejlődését, és a növekedést, de egész életünk során nagyon fontos, hogy megfelelő mennyiségű legyen belőle szerveztünkben. A kalcium fele a csontjaink, és így a fogaink épségéért is, ami 45 éves kor fölött kifejezetten fontos szempont. Ebben a korban ugyanis egyre nő a csontritkulás kialakulásának esélye, amit megelőzhetsz, ha elegendő kalciumot fogyasztasz.

 

A kalcium felel az izmok és a csontok egészségéért, és csökkentheti a szívroham, a stroke, és a keringési zavarok kialakulását is. Ha megfelelő mennyiségű zöldséget és gyümölcsöt fogyasztasz a mindennapokban, akkor könnyedén beviheted szervezetedbe a megfelelő mennyiséget, azonban nem árt, ha fél évente ellenőriztet a szintjét, és gondosodsz a hiány esetében a pótlásáról. 
 

A cikk folytatásáért lapozz a következő oldalra!

45 fölött fontos hogy odafigyelj a megfelelő vitaminbevitelre

Magnézium


A magnézium bár kevesen tudják, de elengedhetetlen a szerveztünk számára. Hiányában szokat előfordulni a görcsöléses tünetek, amikor a láb, boka izmok hírtelen fájó görcsbe rándulnak. Ezenkívül 45 éves kor fölött kifejezetten jótékony hatással van ránk ha megfelelő szinten tartjuk, hiszen fontos szerepe van a vérnyomás szabályozásában. Hiányában megnő a kockázat a cukorbetegség, a szívbetegség, és a különféle gyulladások kialakulásának. Kifejezetten fontos ha már elmúltál 45 mert sok súlyos betegség kockázatát csökkentheted vele. Szerencsére helyes táplálkozással ebből is könnyedén beviheted a megfelelő mennyiséget a szervezetedbe, és ha véletlenül túl sok lenne belőle az sem okoz nagyobb gondot. 

 


D- Vitamin


Ez az egyik legfontosabb vitamin, aminek hiányát egyből megérezheted magadon. Leginkább napfénnyel vihetjük be a szervezetünkbe, ezért különösen fontos, hogy a téli napsütéstől mentes időszakban különösen odafigyeljünk ennek a vitaminnak a fogyasztására. Hiánya cukorbetegséget, szívbetegséget, levertséget, depressziót, és súlyosabb megbetegedések kialakulásához is vezethet. Nagyon fontos, hogy a D- Vitamin elengedhetetlen a kalcium felszívódásához, ezért is olyan kiemelten fontos ez a vitamin. Sajnos táplálkozással nagyon nehezen vihető be, de nagyon jó táplálék kiegészítők kaphatók, amik a megfelelő mennyiségű kalciumot is tartalmazzák ami a D-Vitamin felszívódásához kell!
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Öt egyszerű tipp az édesség utáni vágy kielégítéséhez

2019-04-18

Öt egyszerű tipp az édesség utáni vágy kielégítéséhez

Este hazaérsz egy hosszú nap után, ledőlsz a kanapéra, nézed a kedvenc sorozatod legújabb epizódját, és pár perc múlva ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy egyél valamilyen édességet. Veled is előfordult már igaz? Hogyan kerülhető el, hogy felesleges extra kalóriákat vigyünk be úgy, hogy közben édesség utáni vágyunkat is kielégítjük? Segítünk!

Így maradj fitt és egészséges a várandósság alatt és után

2019-04-16

Így maradj fitt és egészséges a várandósság alatt és után

Várandósság alatt is fitten és egészségesen. Íme néhány hatékony tipp, hogy terhesség alatt is egészséges, aktív életet élhess. Tippek a mama és a baba egészségéért.

7 tipp, hogy tökéletesen induljon a szabadnapod

2019-04-16

7 tipp, hogy tökéletesen induljon a szabadnapod

7 szuper hatékony, egyszerű tipp, hogy a szabadnapod tökéletesen induljon, hogy legyen időd egy kis relaxációra. Fogadd meg ezeket a tippeket, hogy az egész napod jobb legyen.

Mennyi vízre van valójában szükségünk?

2019-04-12

Mennyi vízre van valójában szükségünk?

Az interneten számos cikk kering arról, mennyi vizet is kell valójában meginnunk egy nap. A legtöbb esetben úgy tartják, hogy naponta minimum 2-3 liter vizet meg kell inni. De ez vajon tényleg igaz? Most utánajártunk a témának!

Mit együnk edzés után?

2019-04-08

Mit együnk edzés után?

Egy fárasztó edzés után meglehet, hogy falási roham tör rád, hiszen sok energiát felhasználtál. Azonban attól még, mert edzettél nem ehetsz meg akármit, ha formában szeretnél maradni. De akkor mit együnk, hogy szervezetünket újra feltöltsük energiával mégse hízzunk meg? Mutatjuk!

Így maradj egészséges és energikus egy hosszú utazás alatt is

2019-04-05

Így maradj egészséges és energikus egy hosszú utazás alatt is

Közeleg a nyár, sokan a Világ másik felére indulnak nyaralni. A hosszú utazás megviselheti a szervezetünket, egészségünket, a bőrünket. Íme néhány hatékony tipp, hogy hosszú utazás alatt is egészséges és energikus maradj.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
169 032
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
863 503
Közösség

Szótár

Kalcium

Az emberi szervezetben a legnagyobb mennyiségben fellelhető ásványi anyag. A csontjaink... Tovább

Horoszkóp

A horoszkóp eredetét keresve több ezer évet kellene visszautazni a történelemben, bár egyes... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 179

Átlagos értékelés: 5.0