notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Apróságokon múlik, hogy elindul e a fejlődésed. De sajnos ma már nagyon sok edző által tartott óra sem arról szól amiről kellene! Olvasd el hogy kellene edzeni!

Különbségek edzés és edzés között

hirdetes

Edzés és edzés között óriási különbségek lehetnek. Ezeken a különbségeken múlik az is, hogy fogsz-e változni, vagy csak iszonyat sok pénzt és időt költesz el és mindezt úgy, hogy közben magadat is becsapod.

 

Mindent megteszel az eredményekért, vagy azért lenne min változtatni?

Mondjuk, miután rengeteg ember él rossz kapcsolatban, mert nem mer önmaga lenni vagy kiállni önmagáért, így ezen nem kell meglepődni. A többség ugyanazt csinálja edzésen is, mint az elcseszett kapcsolatban. Megmagyaráz. Ott azt mondja, hogy nem baj, ha veszekszünk, másoknál is vannak rosszabb napok (persze csak nem hónapokig vagy évekig tart). Edzésre átfordítva: többen is vannak, akik nem tudnak lefogyni vagy nem változnak, szóval normális, ha nekem sem megy.

 

Hát egy nagy fenéket normális!

 

Legutóbb írtam, hogy ha nem az edzés és a kaja van elszúrva, akkor talán lehetnek orvosi okok…cukor, pajzsmirigy problémák.

 

Na erre aztán megindult a levél áradat, hogy ezt, hogy is lehet kideríteni. Rájöttem, hogy nagyot hibáztam! Adtam egy kifogást a lustáknak, hogy most ezzel takarózzanak.  Most érdekes módon senkinek nem az jutott eszébe, hogy az edzést és a kaját cseszi el. Nem! Tuti hormonális.

 

De nagyon kíváncsi lennék, hogy ha kérnék egy táplálkozási naplót, amiben pohár víz, a csak egy pohár üdítő,  az egy falat ez, egy falat az, kis nasi, a hétvégi csak egy pohár pia is fel lenne tüntetve, akkor mi jönne ki? Gondolom az “én nagyon figyelek a kajálásra” duma, itt értelmét is vesztené. Kiderülne, hogy pont a kis apróságokban, a csak egy falat, csak egy pohár és társainál van a megoldás. Pont azok jelentik a fölös kalóriákat. A különbséget a siker és a kudarc közt. 

 

Mindent megteszel az eredményekért, vagy azért lenne min változtatni?

 

Az edzők

Ugyanez igaz az edzésre is. Mert pl. le lehet futni 10 km-ert 1 óra vagy 1óra 10perc alatt és le lehet futni 50-55 perc alatt is. Teljesen más teljesítmény lesz a kettő.

Aerobik esetében rengetegszer találkoztam a gagyi edzők módszerével. Ez az amikor tapostat, szökdeltet, magas térdemeléssel helyben futtat…mindezt csak azért, hogy légszomjad legyen, kiverjen a víz és óra végére úgy érezd, hogy kiköpöd a tüdőd. Te meg elhiszed, hogy edzettél és majd fogyni fogsz, mert hát izzadsz, mint egy ló.

hirdetes

 

Azt viszont, ha olvasol rendszeresen már tudod, hogy az állóképességi edzés közel sem éget annyi kalóriát, mint egy erősítő edzés.

 

Olyat viszont a gagyi óra, gagyi edzője nem fog csinálni, mert képtelen megcsinálni a guggolásból felugrást, a fekvőtámaszt vagy egy keményebb kör kitörést. Majd inkább azt mondja, hogy ezek a gyakorlatok nőknek nem valók. Nekik meg az edzősködés nem való!

 

Aki ilyen órára jár, ahol csak mutatóban van erősítés, az ne is gondolkodjon hormonális menedékben, mert nem az az ok. Ők azért nem változnak, mert egy béna edző átcseszte az agyukat és pár ügyes szemfényvesztéses trükkel simán megetette őket.

 

Hogy ne csak az aerobikot nézzük, másik lehetőség a kondi terem.

 

A lányok már legalább eljutottak odáig, hogy be kell melegíteni. A pasik lemennek, felpakolnak két 25 kilós tárcsát és majd azzal bemelegítenek, gyúrunk vazze, nincs idő töketlenkedni.

hirdetes

Mindent megteszel az eredményekért, vagy azért lenne min változtatni?

 

Tényleg megteszel mindent?

Szóval a csajok elmennek melegíteni. Amennyi ideig tart a dolog, már lazán nevezhetnénk forralásnak is. 20-25 perc 6 km/h-val történő kocogás látványra is röhejes, de mindegy, tuti élvezik. Egyébként ezen a tempón még intenzív gyaloglás van!

 

Nőknél (tudod, 99%ról írok, lehetsz te az 1%) alap a p***i tárogatás. Ez az a hülye gép, amibe beleülnek és fél órát nyitogatják, fél órát zárják a lábukat. Ja, és mindezt max. 5 kg-val, mert hát ugye kis súly és nagy ismétlés kell a nőknek. Sok barom személyi edző, még javasolja is nekik. Gondolom túl hülyék ahhoz, hogy megtanítsák a vendégeknek a guggolást és a kitörést szabályosan.

 

De vegyük alapul,  hogy van egy edzésterved. Tényleg maximális súlyokkal dolgozol? Nem bírnál el 1-2 kb-val többet?

 

Nagy hiba és ezt megint csak nem közlik az emberekkel, hogy  pl. a 10 ismétlés azt jelenti, hogy az utolsó 1-2 már mondjuk csak segítséggel megy. De az biztos, hogy egy 11-12. már nem menne.

 

Na most, jobb kéz a szívedre, bal a magasba és esküdj, tényleg így csinálod? Vagy menne még 1-2 vagy akár 5 is? Persze, hogy menne, csak be vagy rezelve, hogy nagy darab leszel. Nem leszel! Ha nem kell minden reggel az arcod borotválnod, képtelenség. Ugyanis nincs annyit tesztoszteron a testedben. Ez a kulcs!

 

Mindent megteszel az eredményekért, vagy azért lenne min változtatni?

 

Adj bele apait anyait!

Ennyi a titok. Tudnod kell, hogy mit akarsz elérni és mindent bele kell adni! Addig kell guggolni és olyan súllyal, hogy a végén azt érezd, nem tudsz felállni. Olyan súlyzóval kell dolgozni, hogy az előírt ismétlés végén megváltás legyen, hogy leteheted, vagy egyszerűen csak dobd a földre, mert már arra sem vagy képes, hogy letedd…

Ha így edzel, ha mindent beleadsz és minden edzésbe belehalsz, akkor változni fogsz. Megtanulod, hogy hol vannak a határaid. Megtanulod, hogy képes vagy átlépni a határaidat. Hogy tényleg erős vagy és képes vagy olyan dolgokra, amit a 99% a büdös életben nem fog elérni.

De meg kell próbálni!

Ha megpróbálod, felállsz és kiállsz magadért, megeshet, hogy jönnek, fejbe vernek és padlóra kerülsz. De onnan, még fel lehet állni! Viszont, ha magadtól fekszel le, örök életedre vesztes maradsz és fetrenghetsz a... igen ABBAN!

 

Szerző:
Kiss Sándor, Sasa
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
65 517
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 150 432
Közösség

Szótár

Koleszterin

  A szervezet ezt a zsírnemű anyagot részben a táplálékból nyeri, részben pedig... Tovább

Aerob edzés

  Hosszan tartó, alacsony vagy közepes intenzitású mozgásforma, mely során a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 240

Átlagos értékelés: 4.8