notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ketogén diéta - Fogyókúra, amitől leolvadnak a kilók

Ketogén diéta, amitől leolvadnak a kilók - Kinek, hogyan?

CZs
hirdetes

Ismerős az érzés, amikor heteken, hónapokon át tartó koplalás után sem mozdul a mérleg? Amikor a kínzó edzésektől legkevésbé sem leszel fittebb, és annak ellenére sem indul be a fogyás? Amikor a leadott kilók pillanatok alatt visszakúsznak rád? Ha mindezen már túlvagy, ez a cikk neked szól! Próbáld ki a ketogén diétát, amitől leolvad majd a felesleg!

Ketogén diéta

Miért nem vált be eddig semmi?

Ha elhatároztad, hogy szeretnél megszabadulni a súlyfeleslegedtől, esetleg fittebbé válnál, vagy csak szeretnéd formálni a tested, gyakorlatilag diéták, fogyókúrás étrendek, edzéstervek és fogyókúrás, fogyást elősegítő termékek tízezreiből választhatsz. Legalábbis minimum ennyire lelhetsz rá az interneten, ahol önjelölt életmódszakértők látnak el egészségtelennél egészségtelenebb tanácsaikkal, ahol fogyókúrás termékek vásárlásával ürítheted ki a pénztárcádat, és ahol videókon keresztül mutatnak be különféle mozgástípusokat.

 

Mi ezekkel a probléma? Leginkább az, hogy a legtöbb mögött semmilyen tudományos magyarázat nem áll, hogy a videók segítségével végzett gyakorlatok csak akkor igazán hatékonyak, ha azokat valóban megfelelően végzed (ami lássuk be, kezdőként nem könnyű feladat, ha nem áll melletted egy edző), ellenkező esetben csak az izületeidet teszik tönkre, hogy legkevésbé sem biztos, hogy szervezeted működésének, súlyfelesleged mértékének, aktivitásodnak megfelelő programot, edzéstervet, étrendet választod. Mindennek a végén áll a sikertelenség, a lankadó motiváció, és egészséges veszélyeztetése.

hirdetes

 

hirdetes

Miben más a ketogén diéta?

A ketogén diéta szakmai, orvosi alapokon nyugszik, sok-sok év kutatás előzte meg – egyébként elsősorban epilepsziás betegek, főként gyermekek kezelésére fejlesztették ki –, a magas zsír- és az alacsony szénhidrátbevitel jellemzi. 

 

Az alacsony szénhidráttartalmú ételek fogyasztásával arra ösztönözzük a szervezetünket, hogy a zsírokat zsírsavakká és ketonokká bontsa le, hogy a szükséges energiát a szervezet zsírokból fedezze. Ennek köszönhetően akár úgy is fogyhatsz, hogy az izomtömegedből nem veszítesz. Mivel igen radikális megoldás – éppen ezért is működik olyan hatékonyan – nagyon fontos, hogy biztosan jól csináljuk, hogy ne essünk át a ló túloldalára, és vonjuk meg teljesen szervezetünktől a szénhidrátot. A következő oldalon elmondjuk, hogy kinek hogyan válhat be a diéta, és mikre kell feltétlenül ügyelned! Lapozz!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Mi van a kosaradban Piroska?

2019-06-20

Mi van a kosaradban Piroska?

Szeretem megfigyelni az embereket, ki mit tesz a kosarába, a hozzá járó fizikumot, és kedélyállapotot is. Komolyan még mindig nem értem...

A legegészségesebb salátanövény a spenót!

2019-06-17

A legegészségesebb salátanövény a spenót!

A spenót vagy paraj (Spinacia oleracea) a disznóparéjfélék (Amaranthaceae) (korábban: libatopfélék) családjába tartozó, világszerte elterjedt kultúrnövény. Közép- és Délnyugat-Ázsiában őshonos. Ismert nevei még: spinót, spenát, spinát, spinác, barátparéj.

Énidő nem is tudod milyen fontos

2019-06-17

Énidő nem is tudod milyen fontos

Fontos, hogy legyen mindenkinek önmagára szentelt minőségi ideje, amit például önfejlesztésre szán, vagy csak pihen, meditál.

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

2019-06-17

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

A belső szervek között lerakódó zsírt nevezzük zsigeri vagy más néven viszcerális zsírnak. Mivel a belső szervek közelében található ezért felszaporodása különösen megnöveli bizonyos betegségek kockázatát.

A zeller jótékony hatása

2019-06-17

A zeller jótékony hatása

A szárzellernek többféle neve is van, mint pl.: angol zeller, rúdzeller vagy halványító zeller. A szárzellernek nagyon zsengék és ropogósak a szárai.

Az aminosavak és fehérjék szerepe a táplálkozásban

2019-06-17

Az aminosavak és fehérjék szerepe a táplálkozásban

A szakértők által meghatározott ajánlás szerint a napi fehérjebevitel a 18 év feletti nőknél minimum 46 gramm, míg a 18 év feletti férfiaknál minimum 56 gramm (sportolóknál ez az érték háromszor-négyszer nagyobb is lehet).

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
247 332
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 371 719
Közösség

Szótár

Toxoplazmózis

Cikk a macska toxoplazmózis veszélyeiről itt!    1. Mi a toxoplasmosis... Tovább

Gyomoridegesség

A gyomor a vegetatív idegrendszer irányítása alatt működik. Feszült, ideges embereknél és... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 110

Átlagos értékelés: 4.9