notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tehetsz a karcsúbb alakért

Tehetsz a karcsúbb alakért

hirdetes

Ha nincs időd a rendszeres edzésre, illeszd be napirendedbe az alábbi, gyorsan elvégezhető gyakorlatokat. Hatékonyan formálják az alakot és javítják a közérzetet. S valóban nem kell több, mint tíz perc naponta…

Bemutatjuk, hogy hogyan tehetsz a karcsúbb alakért

Reggeli torna
 

Ne pattanj ki az ágyból azonnal, amint megszólal az ébresztő. Maradj fekve pár percig, és nyújtóztasd ki elgémberedett végtagjaidat. Majd felülve tornázgass egy kicsit. Ezután ismét feküdj a hátadra, és biciklizz lábaiddal a levegőben. Először lassan, majd egyre gyorsuló iramban tekerd a képzeletbeli pedálokat. Ettől a mozgástól felpezsdül a vérkeringés, bejáratódnak az ízületek.


Formás vádlik
 

Fogmosás közben állj lábujjhegyre először az egyik, majd a másik lábaddal. Befejezésül páros lábbal is végezd el néhányszor a gyakorlatot. Elég, ha három-négy percig gyakorolsz reggelente, és vádlid gyorsan megerősödik.


Gerinctorna
 

Felkelés után állj kis terpeszbe, és nyújtózz a plafon irányába a bal, majd a jobb karoddal. Érezd, ahogy hátizmaid és gerinced megfeszül, majd elernyed. Végezd egymás után többször a gyakorlatot, a szünetekben pedig légzőgyakorlatokkal lazíts.

hirdetes


Gyaloglás
 

Indulj el tíz perccel korábban a munkahelyedre, és szállj le egy megállóval hamarabb. A hátralévő távolságot gyalog tedd meg. Kocsival sem kell közvetlenül a célig hajtani. A napi rendszeres séta felfrissíti, átmozgatja a testet.


Lépcsőzz!


Ha teheted, ne használd a liftet. A lépcsőzés igénybe veszi a comb és a fenék izmait, alaposan megdolgoztatja őket. Ha feszes popsit szeretnél, még a legfelső emeletekre is gyalog járj. Ülőmunka mellett különösen hatékony a rendszeres lépcsőzés.

 

Izmos felsőtest


Asztal mellett ülve átmozgathatod váll- és mellizmaidat. Nyomd egymásnak két tenyered a melled vonalában olyan erősen, amennyire csak tudod. Tartsd így tíz másodpercig, majd lazíts. Az írás és a számítógép-kezelés közben elgémberedett vállaid pedig erőteljes körzéssel frissítheted fel.


Kockás has
hirdetes
 

Ne lazsálj tévézés közben sem. A reklámblokkok alatt feküdj hasra a talajon, majd emelkedj fel úgy, hogy csak az alkarodon és a lábujjaidon támaszkodsz. Tarts egyenesen a törzsed tíz másodpercig, majd enged le. Ismételd, amíg jól esik, de ne erőltesd meg magad.


Háterősítés
 

Elalvás előtt feküdj hasra az ágyban. Kezed tedd a tarkódra, és emeld meg a törzsed. Maradj így húsz másodpercig. A gyakorlat nem könnyű, ha tudod, ismételd meg ötször.

Tartsuk szem előtt a mondást, miszerint sok kicsi sokra megy! Már az is egy lépés az egészséghez vezető úton, ha naponta egy szelet csokival kevesebbet eszünk, és tíz perccel többet sétálunk. Ha igyekszünk minden kínálkozó alkalmat megragadni a mozgásra, hamarosan sokkal jobban fogjuk érezni magunkat a bőrünkben.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ezzel az öt lépéssel véget vethetünk egy mérgező kapcsolatnak

2019-09-12

Ezzel az öt lépéssel véget vethetünk egy mérgező kapcsolatnak

Hogyan szabadulhatunk meg egy mérgező kapcsolatból? Segítségképpen íme öt gyakorlati lépés Philip Zimbardo és Rosemary Sword szociálpszichológusok Időperspektíva-módszer a gyakorlatban című könyvéből.

A stressz okozza a gyomorfekélyt? – Tíz

2019-09-11

A stressz okozza a gyomorfekélyt? – Tíz "gyógyító" mítosz

Az utóbbi évtizedekben számos teória, alternatív gyógymód született, amely sokszor még az orvostudomány alaptételeit is megkérdőjelezi. Sokszor gyógyítatlan betegségeknél, gyakran a rák esetében bukkannak fel az univerzális csodaszer-elméletek.

Mitől is vagy igazán nő?!

2019-09-02

Mitől is vagy igazán nő?!

Ahhoz, hogy valaki nőies legyen, elég pár ruha, némi pipere és egy jól belőtt haj.

Lebegéstartály: „negyven perc felért ötórányi mély alvással”

2019-08-28

Lebegéstartály: „negyven perc felért ötórányi mély alvással”

Ki ne vágyna tökéletes nyugalomra, ha csak rövid időre is? Egy jónéhány évtizede létező módszer, amely már itthon is elérhető újfajta felfrissülést ígér. Nem kell hozzá más, mint egy speciális tartály testmeleg sós vízzel, ahol teljes csönben és sötétségben lebeghetünk.

Egyszerű trükkök, amivel növelheted az önbizalmadat

2019-08-19

Egyszerű trükkök, amivel növelheted az önbizalmadat

A legtöbb nő sajnos nem rendelkezik elég önbizalommal. Pedig mindegyikük gyönyörű és különleges kortól, testalkattól függetlenül. A következőkben adunk néhány hasznos, mégis egyszerű tanácsot, melyek segítségével növelheted az önbizalmadat!

Ismerd meg a nő erejének pilléreit

2019-08-07

Ismerd meg a nő erejének pilléreit

A belőle fakadó és benne átfolyó Hit, Álom és Szeretet, mely képes arra, hogy megtartsa a legnehezebb terheket, és támaszul szolgáljon A Férfinak.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
88 675
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 910 410
Közösség

Szótár

Kálium

A kálium a makroelemek közé tartozik és a három legfontosabb olyan ásványi anyag közé... Tovább

Koleszterin

  A szervezet ezt a zsírnemű anyagot részben a táplálékból nyeri, részben pedig... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 159

Átlagos értékelés: 4.9