notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Karacsú alak diéta nélkül?

hirdetes

Karacsú alak diéta nélkül?

vitalzone.hu
hirdetes

Nem kell feltétlenül fogyókúráznia, ha karcsúnak szeretne tűnni. Akkor sem kell lemondania a vonzó alakról, ha nincs ideje és akaratereje a tornához vagy a diétázáshoz. A fogyókúra és a testedzés nem jelent kizárólagos megoldást azok számára, akik vékonyabbak és vonzóbbak szeretnének lenni. A megfelelő ruhával és kiegészítővel erőfeszítés nélkül érhetünk el csodákat az alakformálás területén. Olvassa el 10 divattanácsunkat, amelyek segítenek abban, hogy karcsú és szép legyen.

Karacsú alak diéta nélkül?

1. Asszimetrikus ruhák

Vásároljon olyan ruhákat, amelyek nem tapadnak a testéhez. A nagyméretű kiegészítők, az asszimetrikus formák és az ügyes szabás elrejti a felesleges kilókat a problémás területeken. Ügyeljen rá, hogy a megfelelő méretű ruhát vásárolja meg, mert csak az önre illő darabok teszik szebbé az alakját.


2. Tegye hosszabbá a nyakát és a felsőtestét

Sportos V-nyak. A V-kivágástól vékonyabbnak fog tűnni a nyaka. Minél mélyebb a dekoltázs, annál karcsúbbnak látszik majd a felsőteste.


3. Maradjon az egyszerű formáknál

Kerülje a rakott anyagokat. Mindegy, hogy rakott szoknyáról vagy valamilyen más rakott jellegű ruhadarabról van szó, a rengeteg anyag - ugyanúgy mint a túlzásba vitt kiegészítők - teltebbé teszi az alakot. Előnyösebb, ha az egyszerű formákat választja.


4. Egyszínű ruhák

Hordjon egyszínű ruhákat. Azt már biztos rengetegszer hallotta, hogy a fekete slankít; de azt csak kevesen tudják, hogy a sötétbarnával, a tengerészkékkel és a grafitszürkével ugyanazt a hatást lehet elérni.

hirdetes


5. Tegye karcsúbbá egész testét

Ha nadrágot visel, a nadrág szára majdnem a földig érjen. Olyan hosszúságú nadrágot válasszon, aminek a vége és a föld között csak 1 centiméter van. Kerülje a trapéznadrágokat. Az egyenes szabású nadrágokban vékonyabbnak és hosszabbnak tűnik a lába.


6. Sarkak – a karcsúbb alakért és a jobb testtartásért

Viseljen magassarkú cipőt a nadrágokhoz is. Ha magas sarkúban van, egyenesebben fogja tartani a hátát, ráadásul hosszabbnak fog tűnni a lába. A divatszakértők általában azt tanácsolják, hogy hegyes orrú cipőt válasszunk, ne kereket.


7. A függőleges csíkok elrejtik a pluszkilókat

Ha csíkos ruhát szeretne, válasszon függőleges csíkozásút. A függőleges vonalak optikailag meghosszabbítják a testet, hiszen a szem tudat alatt követi a ruha mintáját; így függőleges csíkozású ruhában karcsúbbnak és magasabbnak tűnhet. Ebben az esetben is igaz, hogy az egyszerű jobb. A többféle vastagságú csíkok és a túl sok szín zavaró a szemnek, így nem érjük el a kívánt hatást.


8. Használjon kiegészítőket

Használjon különféle kiegészítőket, például hosszú nyakláncokat. A fényes és ízléses nyakláncok, amelyek a melléig, vagy akár a derekáig érnek, karcsúbbá fogják varázsolni.


9. A megfelelő szoknyahossz

Ügyeljen rá, hogy szoknyáinak hossza tökéletes legyen. Kicsivel térd alattig érjenek, hogy lábának karcsúbb részeit hangsúlyozzák ki. A rövidebb szoknyák azt a területet is megmutatják, ahol a legtöbb felesleg van, a hosszabbak pedig öreges, divatjamúlt hatást kelthetnek.


10. Az önnek megfelelő méretben vásároljon

Csak a saját méretében válasszon ruhát. Ez a szabály magától érthetődőnek tűnhet; de főleg amikor rossz az önbizalmunk, hajlamosak vagyok túl nagy méretű ruhákat felvenni, amelyekben csak kövérebbnek látszunk. A túl szűk ruhák pedig túlságosan kiemelik a súlyfelesleget, ezért szintén kerülni kell őket.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
80 762
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
326 465
Közösség

Szótár

Energia felvétel

A felvett energia a táplálék energiájából származik.   Tovább

Obezitás

Az obezitás az elhízás latin neve. Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 1

Átlagos értékelés: 5.0

akaraterő alakformálás diéta edzésmódok egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás