notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

8 mód a cukor csökkentéséhez

6 egyszerű mód, ahogy csökkentheted a cukorfogyasztásodat

KO
hirdetes

A kevesebb cukorfogyasztás nagyon jó hatást gyakorol az egészségedre, bár nagyon nehéz ellenállni a kísértésnek az első időben. Nagyon oda kell figyelned a cukorfogyasztásod csökkentésére, mivel sajnos már szinte minden élelmiszerben megtalálható. Hogy megkönnyítsük a dolgodat, mutatunk 8 egyszerű módot, hogy csökkentheted a cukorfogyasztásodat tudatosan. Ez által sokkal jobban érzed majd magad, mint valaha!

A cukorfogyasztás csökkentése érdekében mutatunk 8 módot, amiket ki kell próbálnod.

8 mód, hogy csökkentheted a cukorfogyasztást TUDATOSAN

1. Elégítsd ki az édesség utáni vágyadat

Ha teljesen megfosztod magad a cukorfogyasztástól, az a legjobb recept, ám ez sajnos nehezen kivitelezhető. Ehelyett próbálj meg alternatívákat találni finomított cukor helyett.
Ha csokifüggő vagy, térj át a karobra, amivel maximálisan kielégítheted a csoki utáni vágyaidat, mégsem hizlal és teszi tönkre a szervezetedet. Ide kattintva megtudhatod, mi az a KAROB!
 

2. Készítsd el magadnak az öntetet

Mégha a boltban vásárolt salátaöntetedet nem is érzed édesnek, attól még tele van cukorral, mivel ez egy állandó adalékanyaga az előre elkészített önteteknek. Óvakodj ezektól és inkább készítsd el otthon a saját öntetedet, ami 100x finomabb és egészséges is. Például joghurt-só-fokhagyma-petrezselyem vagy olívaolaj-méz-mustár kombinációkkal biztosan sikered lesz.
hirdetes
 
 
 
 

A cukorfogyasztás csökkentése érdekében mutatunk 8 módot, amiket ki kell próbálnod.

3. Alternatívák

Nem kell teljes mértékig lemondanod a cukorfogyasztásról, csak egy egészséges alternatívával kell helyettesítened, mely nem teszi tönkre a szervezetedet. Ez nem azt jelenti, hogy mértéktelenül fogyaszthatod őket! Nem károsítja a szervezetedet, de fogyaszd mértékkel.
hirdetes
 

4. Csalók a boltban

Sok élelmiszerre ráírják, hogy bio vagy egészséges, ám ebben az esetben is érdemes elolvasnod a cimkét, hogy mégis mit tartalmaz az adott élelmiszer, hiszen könnyen átverhetnek. Lehet, hogy tényleg bio alapanyagokat is tartalmaz, de ha tele van sóval, cukorral és további adalékanyaggal (akár 10-20%-ban is), akkor az már közelsem mondható túl egészségesnek. Légy tudatos vásárló és ne sajnáld az időt arra, hogy megnézd, mit veszel le a polcról valójában.
 
 
 

A cukorfogyasztás csökkentése érdekében mutatunk 8 módot, amiket ki kell próbálnod.

5. Igyál otthon készült üdítőt!

Tele vannak a boltok üdítőkkel, ráadásul egyre több flakonon láthatod például, hogy -30% cukortartalommal rendelkezik. Ez mind szép és jó, de ilyenkor is érdemes elolvasnod a cimkét, hiszen ugyanúgy tartalmaz tartósítószereket, cukrot és aszkorbinsavat is. Inkább készítsd el otthon a finom és egészséges üdítődet. Ide kattintva remek RECEPTEKET találsz!
 

6. Otthon készítsd el a desszertedet

Már egyre több cukrászdában, kávézóban találsz szénhidrátcsökkntett vagy paleo süteményeket, amik szintén jó (jobb) választást kínálnak a sima sütemények helyett, viszont valljuk be, meglehetőség drágák. Olcsóbban is elkészítheted ezeket a sütiket otthon. RECEPTJEINKnél sok hasonló finomságot talsz, kattints ide és nézz körül!
 
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Házi gyógymódok felfázásra: a hólyaghurut kezelése

2019-11-11

Házi gyógymódok felfázásra: a hólyaghurut kezelése

A felfázással sajnos szinte minden nő találkozott már, mivel különösen a gyengébbik nemet érinti ez a baktériumos fertőzés. Fájdalmas és kellemetlen tünetekkel jár, van akinek enyhébb és van, akinek elviselhetetlen szintű fájdalmakat okoz. Ha te is szenvedsz a felfázástól, próbáld ki a következő házi praktikákat, melyek sokak szerint hatásosnak

Éhezés és elhízás

2019-11-11

Éhezés és elhízás

Az ember azt hinné hogy elhízott emberek sosem éheznek, és mindig jól lakottak. Nos nem! A szervezet generálja és gondoskodik arról hogy ez ne így legyen

Mik az ásványi anyagok?

2019-11-10

Mik az ásványi anyagok?

Mindig olvassuk, hogy különböző ételekben mennyi vitamin és ásványi anyag van, de tudod is, hogy mik azok az ásványi anyagok? Íme, egy rövid bemutatás

Rossz szokásaink a legfőbb ellenségeink. Ne pusztítsd magad!

2019-11-07

Rossz szokásaink a legfőbb ellenségeink. Ne pusztítsd magad!

Mentális jólétünk nagymértékben függ attól, milyen szokásokat követünk mindennapjainkban. Gondoltunk volna, hogy legfőbb ellenségeink a rossz szokásaink? A következőkben bemutatjuk, hogy melyek ezek a rossz szokások

Egészséges életmód 8 alapelve

2019-11-07

Egészséges életmód 8 alapelve

Ahhoz, hogy hosszú, boldog életet élhessünk fontos, hogy az odafigyeljünk az egészségünk megőrzésére is. A következő cikkben elmondjuk nektek a nagy titkot, mégpedig azt, hogyan élhetsz egészséges életmódot te is könnyedén, 8 alapelv fog neked segíteni egészséged megőrzésében

Alvási zavarok - csökkent reakcióidő, rosszabb közérzet

2019-11-06

Alvási zavarok - csökkent reakcióidő, rosszabb közérzet

A kevéssé pihentető alvás mindig leveszi a maga vámját, életkortól függetlenül. Az alvási zavarok kimerültséghez, csökkent reakcióidőhöz, rosszabb közérzethez, és memóriagyengüléshez vezethetnek. De a diabétesz, magas vérnyomás és szívbetegségek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
48 971
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 133 886
Közösség

Szótár

purinszegény diéta

Ízületi problémák esetén a fájdalom néha elviselhetetlen. A fájdalom csökkentését... Tovább

Glükóz

A glükóz nem más, mint vércukor, hétköznapi néven szőlőcukor. A glükóz olyan cukor,... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 237

Átlagos értékelés: 4.9