notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hatékony gyakorlatok, amik a HIIT és a pilates elemeit ötvözik

hirdetes

Hatékony gyakorlatok, amik a HIIT és a pilates elemeit ötvözik

Sz.F.
hirdetes

Többféle edzéstípus létezik, amelyeket más és más célokra alakítottak ki. Egyes edzések az erőnlétet igyekeznek fokozni, míg mások a fogyásra koncentrálnak, és így tovább. Manapság mindenki kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb edzésterveket, amik a leginkább megfelelnek céljaiknak.
 

Hatékony gyakorlatok, amik a HIIT és a pilates elemeit ötvözik

Ha történetesen mind a HIIT (magas intenzitású intervallum edzés) gyors eredményeire vágysz, de vonz a pilates izomformáló jellege is, akkor jó hírünk van. Felütötte ugyanis a fejét néhány gyakorlat, amik e két edzéstípus jellegzetességeit ötvözik, és amiket akár otthon, mindenféle segédeszközök nélkül is elvégezhetsz.

 

A PIIT28 nevet viselő edzéstípus egy 28 napos edzésprogram, amihez elég csupán egy kényelmes pár edzőcipő és egy jógaszőnyeg otthonra. A gyakorlatok összesen 28 percet (és 40 másodpercet) vesznek el a napból, de biztos lehetsz benne, hogy egy nagyon intenzív fél óráról van szó.

 

A PIIT28 nem csupán a fogyásban segít, de egyszerre erősítő hatása is van. Az edzéstípus ötletgazdája, Cassey Ho szerint „sebezhetetlennek és erősnek érzed magad közben. Igen, az emberek fogyni akarnak, de ez nem lehet az egyetlen dolog, amire összpontosítasz. Arra is fókuszálnod kell, hogy erősebbé válj, és hogy jól szórakozz közben.” Ha felkészültél, akkor kezdjük is!

hirdetes

 

Hegymászó gyakorlat

Először is ereszkedj teljes plank pozícióba. Húzd fel a jobb térdedet a karjaid felé, lélegezz be, majd nyújtsd vissza a lábadat plank pozícióba. Ismételgesd ezt a jobb és a bal lábaiddal amilyen gyorsan csak tudod.

Alternatív módszer: Vagy lassabban húzd be a térdedet a mellkasodhoz, vagy ereszkedj térdelő plankbe, és lassan mozgasd őket a mellkasod irányába.

 

Hatékony gyakorlatok, amik a HIIT és a pilates elemeit ötvözik

Cikkcakk

Feküdj a hátadra, és emeld fel bal lábad 90°-os szögben behajtott térddel – a másik lábad maradjon előre kinyújtva, de emelt állapotban. A kezeid helyezd a tarkódhoz, könyökeid pedig tárd ki szélesre. Lélegezz ki, majd emeld el a jobb válladat a szőnyegről, és mozgasd a bal térded irányába. Lélegezz be, majd térj vissza a kezdő pozícióba, és ismételd ezt el a másik oldallal is.

Alternatív módszer: tartsd a fejed, a nyakad, és a vállaid a szőnyegen, és csak a lábaiddal végezd a gyakorlatot.

 

Széles térdemelés

Állj egyenesen, a lábaid pedig tedd csípőszélességnél nagyobb terpeszbe. Ugorj fel az egyik talpaddal, a másik térdedet pedig ekkor próbáld olyan magasra emelni (hátrafelé), amennyire csak lehetséges. Ez után a másik lábbal ugorj, és így tovább.

Alternatív módszer: ne ugorj fel, csak emeld meg az egyik térdedet amilyen magasra csak tudod, majd válts a másik lábadra.

 

Tripla felülés

Feküdj a hátadra, és helyezd a talpaid a szőnyegre, behajlított térdekkel. Tedd a kezeid a tarkód mögé, széttárt könyökökkel. Ez után feszítsd be a hasizmaidat, majd emeld fel a vállaidat – egymás három emelést számolj, majd ereszkedj vissza kezdőpozícióba.

Oldalsó kilépés plankből

Ereszkedj teljes plank pozícióba. Ugorj ki a lábaiddal V alakban, majd gyorsan ugorj vissza, hogy újra egymás mellé kerüljenek. Eközben feszítsd be a hasizmaidat.

Alternatív módszer: ne ugorj, hanem egyszerre az egyik, majd a másik lábaddal lépj ki oldalra, majd vissza.

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Az 5 legjobb eszköz, kiegészítő az otthoni edzéshez, amit Neked is érdemes beszerezned!

2020-03-17

Az 5 legjobb eszköz, kiegészítő az otthoni edzéshez, amit Neked is érdemes...

Szeretnél otthon is tenni a tökéletes alakért, az edzett testért? Ezeket az eszközöket érdemes beszerezned, melyek segítségével már otthonodban is elvégezheted kedvenc gyakorlataid!

Így eddz otthon, hogy hatásos legyen! – Edzésterv nőknek!

2020-03-17

Így eddz otthon, hogy hatásos legyen! – Edzésterv nőknek!

Sorra zárnak be a konditermek, de ez még nem ok arra, hogy abbahagyd az edzést! Szuper hatásos edzéstervvel készültünk, hogy az otthoni edzésmunka is eredményes legyen!

Így tedd hatékonyabbá a nyújtást masszázshengerrel!

2020-03-06

Így tedd hatékonyabbá a nyújtást masszázshengerrel!

Nem is gondolnánk, hogy egyes fájdalmaink eredete a nyújtás hiánya. Ezzel a videóval és egy szuper hatékony eszközzel most az egész tested átmozgatását elsajátíthatod!

3+1 bárhol végezhető gyakorlat a kerek fenékért!

2020-03-05

3+1 bárhol végezhető gyakorlat a kerek fenékért!

Nincs időd lejárni az edzőterembe? Nem kell edzőterembe menned ahhoz, hogy kerek és feszes feneked és lapos hasad legyen! Egy eszközre lesz szükséged és napi 20 percre!

Masszázshengerrel az egészségért: mutatjuk, hogy mire jó az SMR henger, és hogyan érdemes használni!

2020-02-28

Masszázshengerrel az egészségért: mutatjuk, hogy mire jó az SMR henger, és...

Biztosan hallottál már a sokak által használt SMR masszázshengerről. Sőt! Lehet, hogy már találkoztál is vele a konditeremben. De mégis mi ez és hogyan kell használni?

Fitness a szobádban: ezeket érdemes beszerezned a hatékony edzéshez!

2020-02-26

Fitness a szobádban: ezeket érdemes beszerezned a hatékony edzéshez!

Megfogadtad, hogy idén el fogsz kezdeni újra sportolni? Egyszerű, de mégis hosszútávú megoldást keresel? Ezzel az eszközzel gyerekjáték lesz a fogyás, szó szerint!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
91 572
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
451 961
Közösség

Szótár

Flabélos

OTO FLABéLOS (FL-3000) (Gyártói információ)   Professzionális TTV (teljes test... Tovább

Fehérje

  A fehérjék az aminosavak különböző kombinációi. A fehérje nem energiaforrás, hanem... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 129

Átlagos értékelés: 4.7

alakformálás edzésmódok fitness mozgás