notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hatékony gyakorlatok az eredményes fogyásért

hirdetes

Hatékony gyakorlatok az eredményes fogyásért

Sz.F.
hirdetes

Elhoztam nektek a legjobb, leghatékonyabb gyakorlatokat, amik segítenek abban, hogy könnyen, és gyorsan sikerüljön a fogyás! 

Hatékony gyakorlatok az eredményes fogyásért

Azok, akik már rég óta rendszeresen edzenek nagyon is jól tudják, hogy mennyire is fontos egy olyan rutint kialakítani, ami gördülékeny, akadálymentes, hatékony gyakorlatozást tesz lehetővé, megkönnyítve ezzel a kívánt fittség elérését és a felesleg leadását. A rutinszerű edzés segít, hogy minimális befektetett idővel maximális eredményeket érhess el. Persze a rutinosság csupán fél sikerre visz majd, ha le szeretnél fogyni – a történet másik felét a hatékony gyakorlatok teszik ki. Ezekből szeretnénk most felsorolni néhányat!

                                                                      

Kardiózás

A szakértők szerint az edzések után akár 24 órára is serkentheted az anyagcseréd, ha bevezeted rutinodba az intervallumokat. Valójában itt arról van szó, hogy rendszeres edzéseidbe (legyen itt szó sétákról, kerékpározásokról, úszásról, stb.) beiktatsz több rövidebb szakaszt, amit intenzívebben végzel, mint az adott gyakorlat többi részét. Ez az intenzitás az, ami feldobja az anyagcserédet az edzés során, hogy csak órákkal később tudjon lelassulni. Ez azt jelenti, hogy még az edzés után is kalóriákat égetsz majd.

hirdetes

                                                                      

Például ha edzés gyanánt 30 perces sétákra mész, akkor 5 percenként próbálj beiktatni úgy 30 másodpercnyi könny kocogást. Ahogy egyre fittebbé válsz, úgy növelheted majd az intervallumok gyakoriságát, intenzitását és hosszát is.

                                                                      

Hatékony gyakorlatok az eredményes fogyásért

Erőedzés

Szerveid bizonyos időközönkénti utánpótlást követelnek meg tőled, ha az őket hajtó üzemanyagról van szó, ezen pedig nem igazán változtathatsz. Azonban izmaid – amelyek szintén rendszeres táplálást igényelnek – sokkal szabadabban alakíthatóak. Minél nagyobbakká válnak, annál több kalóriára lesz szükségük.

 

A következőkben egy olyan egyszerű rutint vázolunk fel amely a test minden nagyobb izomcsoportját megcélozza. Nagyjából 30 perc alatt kényelmesen elvégezhető az egész. Ha heti 2-3 alkalommal végigcsinálod, akkor izmaid hamarosan látványos átalakuláson mennek majd keresztül, és szervezeted inkább ezek irányába fordítja majd a bevitt kalóriákat ahelyett, hogy a hasad köré pakolná őket!

 

Fekvőtámasz

Ez az erőedzés nem hiába tűnik fel minden tervezetben. Megdolgoztatja a mellkasi izmokat, a vállakat, a karokat és a hasizmokat is.

 

Felülés

Habár nem a legkedveltebb gyakorlatok, a felülések nagyon hatékony hasizom-formálók, ha az ember megfelelően végzi őket.

 

Bicepszedzés súlyzóval

Ez a bicepszformáló mozdulatsor olyan izmokat varázsol karjaidra, amiktől a hétköznapi emelgetések sokkal egyszerűbbé válnak majd.

 

Guggolás

Tedd formásabbá a combjaidat és fenekedet ezzel a méltán népszerű gyakorlattal.

 

Fordított tolódzkodás

Ha izmos tricepszekre vágysz, akkor ez a gyakorlat a kedvenced lesz!

 

Kitörés

Célozd meg lábizmaidat ezzel a bevált gyakorlattal.

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Az 5 legjobb eszköz, kiegészítő az otthoni edzéshez, amit Neked is érdemes beszerezned!

2020-03-17

Az 5 legjobb eszköz, kiegészítő az otthoni edzéshez, amit Neked is érdemes...

Szeretnél otthon is tenni a tökéletes alakért, az edzett testért? Ezeket az eszközöket érdemes beszerezned, melyek segítségével már otthonodban is elvégezheted kedvenc gyakorlataid!

Így eddz otthon, hogy hatásos legyen! – Edzésterv nőknek!

2020-03-17

Így eddz otthon, hogy hatásos legyen! – Edzésterv nőknek!

Sorra zárnak be a konditermek, de ez még nem ok arra, hogy abbahagyd az edzést! Szuper hatásos edzéstervvel készültünk, hogy az otthoni edzésmunka is eredményes legyen!

Így tedd hatékonyabbá a nyújtást masszázshengerrel!

2020-03-06

Így tedd hatékonyabbá a nyújtást masszázshengerrel!

Nem is gondolnánk, hogy egyes fájdalmaink eredete a nyújtás hiánya. Ezzel a videóval és egy szuper hatékony eszközzel most az egész tested átmozgatását elsajátíthatod!

3+1 bárhol végezhető gyakorlat a kerek fenékért!

2020-03-05

3+1 bárhol végezhető gyakorlat a kerek fenékért!

Nincs időd lejárni az edzőterembe? Nem kell edzőterembe menned ahhoz, hogy kerek és feszes feneked és lapos hasad legyen! Egy eszközre lesz szükséged és napi 20 percre!

Masszázshengerrel az egészségért: mutatjuk, hogy mire jó az SMR henger, és hogyan érdemes használni!

2020-02-28

Masszázshengerrel az egészségért: mutatjuk, hogy mire jó az SMR henger, és...

Biztosan hallottál már a sokak által használt SMR masszázshengerről. Sőt! Lehet, hogy már találkoztál is vele a konditeremben. De mégis mi ez és hogyan kell használni?

Fitness a szobádban: ezeket érdemes beszerezned a hatékony edzéshez!

2020-02-26

Fitness a szobádban: ezeket érdemes beszerezned a hatékony edzéshez!

Megfogadtad, hogy idén el fogsz kezdeni újra sportolni? Egyszerű, de mégis hosszútávú megoldást keresel? Ezzel az eszközzel gyerekjáték lesz a fogyás, szó szerint!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
91 572
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
451 961
Közösség

Szótár

B-sejtek

A B-sejtek a nyirokrendszerünkben található limfociták egyik típusa. Főszerepet játszik a... Tovább

Edzés

Edzés fogalma Az edzés az emberekben való bizalom tudománya a változás érdekében. Az... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 207

Átlagos értékelés: 4.8

alakformálás egészséges életmód egészséges táplálkozás elhízás fitness fogyás fogyókúra