notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Itt az ideje, hogy leadd a felesleges kilókat!

Fogyókúrázz okosan - tippek a hatékony fogyókúrához

hirdetes

Kevés olyan nő van manapság, aki teljesen meg van elégedve a testsúlyával, hiszen a legtöbben szeretnének néhány kilót leadni. Sokszor azonban hajlamosak vagyunk olyan hibákat elkövetni, amivel rengeteget ártunk az egészségünknek és az alakunknak.

Ezekkel a tippekkel okosan adhatod le a felesleges kilókat!

Pár kilót nem is olyan nehéz leadni, azt viszont nem szabad elfelejteni, hogy a leadott kilók hamar visszaszökhetnek, ezért nem szabad visszatérni az egészségtelen, mozgásszegény életmódhoz. Nem egyszerű feladat megtartani a tökéletes alakot, de hidd el, hogy megéri, hiszen sokkal jobban fogod magad a későbbiekben érezni, sőt rengeteg betegségtől is távol tartod magad azzal, ha megszabadulsz a feleslegtől. A hosszan tartó eredmény érdekében azonban tisztában kell lenni néhány dologgal!

 

Mozgás nélkül nincs tartós fogyás!

 

Eredményes, tartós és látványos fogyás nem lehet úgy, ha nem mozogsz rendszeresen. Természetesen a diétával is rengeteget tehetsz az egészségedért, de a rendszeres mozgásnak számos előnye van, amiért érdemes beiktatni a mindennapokba. A sport segít legyőzni a depressziót és a szorongást, sőt, még az öregedést is lassítja. Javítja a tüdő működését, csökkenti a hátfájást, kezeli a magas vérnyomást, fejleszti az ízületeid működését, javítja a vérkeringést, valamint az alvászavarra is jó gyógyír. Reggelente ha teheted, inkább sétálj kicsit a tömegközlekedés vagy az autó helyett. Ha legalább 30 percet gyalogolsz, máris teszel az egészségedért.

hirdetes

 

Mondj le a káros szenvedélyekről!

 

Az egészséged érdekében mindenképp érdemes lemondanod a dohányzásról, az alkoholról és minden káros szenvedélyedről. Könnyebb leszokni a dohányzásról, ha sok zöldséget és gyümölcsöt fogyasztasz.

 

Ne hagyd ki a reggelit!

 

Biztosan te is hallottál már róla, hogy a reggeli a legfontosabb étkezés, de sokan nem tudják, hogy miért. Sajnos a rohanó életmódnak köszönhetően nem egyszerű betartani azt, hogy minden reggel nyugodt körülmények között fogyassz el pár finom falatot, ezért nem meglepő, hogy az emberek hatoda egyáltalán nem reggelizik, míg a negyede csak ritkán, ha van rá ideje. A reggeliből nyerheted az egész napi energiádat, és az agyadnak is szüksége van rá, hiszen sokkal jobban tudsz tőle koncentrálni. Rostban gazdag ételeket fogyassz, így kevésbé leszel éhes napközben.

hirdetes

 

Ne koplalj!

 

A koplalás, vagyis a kalóriabevitel visszaszorítása, igaz, hogy gyors fogyást eredményez, de egyáltalán nem ajánlom. Ilyenkor nemcsak a zsírszövet, hanem az izomszövet is fogy. Ha gyorsan szabadulsz meg a plusz kilóktól, könnyedén vissza is szalad rád.

 

Ne félj az étrend-kiegészítőktől!

 

Sokan nem mernek táplálék-kiegészítőket alkalmazni, pedig egyáltalán nem kell félni tőlük. Táplálkozásunk gyakran szegény bizonyos tápanyagokban, ezért érdemes őket alkalmazni. Bizonyos készítmények rendkívül hasznosak lehetnek a fogyókúra alatt, ilyen például azok, amik növényi kivonatokat, krómot és L-karnitint tartalmaznak.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Egészséges és hatékony fogyás: lehetséges!

2019-07-15

Egészséges és hatékony fogyás: lehetséges!

Ismerős helyzet? Kisüt a nap, máris nyitnak a strandok, mi pedig pánikszerűen vágunk bele egy újabb divatdiétába, miközben ész nélkül sanyargatjuk magunkat az edzőteremben. Mindezzel azonban csak a céljaink ellenkezőjét érjük el. Mutatjuk, hogy ezzel szemben mi a hatékony fogyás és alakformálás egészséges receptje.

A békalencse bámulatos átváltozása

2019-07-15

A békalencse bámulatos átváltozása

Új, egészséges ital a láthatáron. Bármennyire furcsának tűnik is, nagy jövőt jósolnak feltalálói a szapora kis zöld vízinövénynek.

Fogy(óz)na? Lehet, hogy nem kellene hinnie kedvenc youtuberének

2019-07-12

Fogy(óz)na? Lehet, hogy nem kellene hinnie kedvenc youtuberének

A mai fiatalok leggyakrabban kedvenc bloggerükhöz fordulnak YouTube-on vagy Instagramon, ha fogyókúráznának. De egyáltalán nem biztos, hogy valóban jó tanácsokat kapnak azoktól, akiket amúgy sokan követnek.

Vedd fel a harcot rostokkal a zsírpárnák ellen!

2019-07-10

Vedd fel a harcot rostokkal a zsírpárnák ellen!

Itt a nyár, a zöldségek, a gyümölcsök szezonja. Ezek a táplálékok bőségesen tartalmaznak élelmi rostokat, amelyek fontos összetevői étrendünknek, és a súlykontrollban is jelentős szerepet játszanak.

Kávé lehet az elhízás elleni harc kulcsa

2019-06-25

Kávé lehet az elhízás elleni harc kulcsa

London, 2019. június 24., hétfő (MTI) - A Nottinghami Egyetem tudósai felfedezték, hogy a kávé képes stimulálni az energiaégetésben szerepet játszó barna zsírszövetet, ami kulcsfontosságú lehet az elhízás és a cukorbetegség elleni harcban.

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

2019-06-17

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

A belső szervek között lerakódó zsírt nevezzük zsigeri vagy más néven viszcerális zsírnak. Mivel a belső szervek közelében található ezért felszaporodása különösen megnöveli bizonyos betegségek kockázatát.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
72 628
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 526 776
Közösség

Szótár

T-sejtek

A nyirokrendszerünkben keringő limfociták két részből állnak, a B-sejtekből és a... Tovább

Glikémiás index (GI)

A glikémiás index (GI) egy olyan mutatószám, melynek segítségével az élelmiszereket 1-100-ig... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 227

Átlagos értékelés: 5.0