Itt az ideje, hogy leadd a felesleges kilókat!

Fogyókúrázz okosan - tippek a hatékony fogyókúrához

hirdetes

Kevés olyan nő van manapság, aki teljesen meg van elégedve a testsúlyával, hiszen a legtöbben szeretnének néhány kilót leadni. Sokszor azonban hajlamosak vagyunk olyan hibákat elkövetni, amivel rengeteget ártunk az egészségünknek és az alakunknak.

Ezekkel a tippekkel okosan adhatod le a felesleges kilókat!

Pár kilót nem is olyan nehéz leadni, azt viszont nem szabad elfelejteni, hogy a leadott kilók hamar visszaszökhetnek, ezért nem szabad visszatérni az egészségtelen, mozgásszegény életmódhoz. Nem egyszerű feladat megtartani a tökéletes alakot, de hidd el, hogy megéri, hiszen sokkal jobban fogod magad a későbbiekben érezni, sőt rengeteg betegségtől is távol tartod magad azzal, ha megszabadulsz a feleslegtől. A hosszan tartó eredmény érdekében azonban tisztában kell lenni néhány dologgal!

 

Mozgás nélkül nincs tartós fogyás!

 

Eredményes, tartós és látványos fogyás nem lehet úgy, ha nem mozogsz rendszeresen. Természetesen a diétával is rengeteget tehetsz az egészségedért, de a rendszeres mozgásnak számos előnye van, amiért érdemes beiktatni a mindennapokba. A sport segít legyőzni a depressziót és a szorongást, sőt, még az öregedést is lassítja. Javítja a tüdő működését, csökkenti a hátfájást, kezeli a magas vérnyomást, fejleszti az ízületeid működését, javítja a vérkeringést, valamint az alvászavarra is jó gyógyír. Reggelente ha teheted, inkább sétálj kicsit a tömegközlekedés vagy az autó helyett. Ha legalább 30 percet gyalogolsz, máris teszel az egészségedért.

hirdetes

 

Mondj le a káros szenvedélyekről!

 

Az egészséged érdekében mindenképp érdemes lemondanod a dohányzásról, az alkoholról és minden káros szenvedélyedről. Könnyebb leszokni a dohányzásról, ha sok zöldséget és gyümölcsöt fogyasztasz.

 

Ne hagyd ki a reggelit!

 

Biztosan te is hallottál már róla, hogy a reggeli a legfontosabb étkezés, de sokan nem tudják, hogy miért. Sajnos a rohanó életmódnak köszönhetően nem egyszerű betartani azt, hogy minden reggel nyugodt körülmények között fogyassz el pár finom falatot, ezért nem meglepő, hogy az emberek hatoda egyáltalán nem reggelizik, míg a negyede csak ritkán, ha van rá ideje. A reggeliből nyerheted az egész napi energiádat, és az agyadnak is szüksége van rá, hiszen sokkal jobban tudsz tőle koncentrálni. Rostban gazdag ételeket fogyassz, így kevésbé leszel éhes napközben.

 

Ne koplalj!

 

A koplalás, vagyis a kalóriabevitel visszaszorítása, igaz, hogy gyors fogyást eredményez, de egyáltalán nem ajánlom. Ilyenkor nemcsak a zsírszövet, hanem az izomszövet is fogy. Ha gyorsan szabadulsz meg a plusz kilóktól, könnyedén vissza is szalad rád.

 

Ne félj az étrend-kiegészítőktől!

 

Sokan nem mernek táplálék-kiegészítőket alkalmazni, pedig egyáltalán nem kell félni tőlük. Táplálkozásunk gyakran szegény bizonyos tápanyagokban, ezért érdemes őket alkalmazni. Bizonyos készítmények rendkívül hasznosak lehetnek a fogyókúra alatt, ilyen például azok, amik növényi kivonatokat, krómot és L-karnitint tartalmaznak.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Édesítőszerek is hízlalnak! Akkor mi a tehendő?

2019-05-16

Édesítőszerek is hízlalnak! Akkor mi a tehendő?

Mindig nagy gondot jelentett nálam, hogy fogyókúra alatt mivel édesítsem az italaim, ételeimet. Sok mindent hallott sok felöl és ezek mindig ellentmondásban álltak egymással. Így neki láttam egy kis kutató munkának, íme az eredmény.

Oldható és oldhatatlan rost: Mi a különbség?

2019-05-16

Oldható és oldhatatlan rost: Mi a különbség?

A rost fontos a megfelelő emésztés szempontjából, hiszen nagyban befolyásolja a belek és az anyagcserefolyamatok egészségét. A magyar emberek nagy százaléka nem fogyaszt elegendő rostot, amelytől emésztési folyamataik sokkal lassabban mennek végbe, emiatt pedig számos betegség kialakulhat. A rost is két fő típusból áll. Most elmondjuk mi a különbsé

Kókuszliszt: tápanyagtartalom, előnyök és tudnivalók

2019-05-14

Kókuszliszt: tápanyagtartalom, előnyök és tudnivalók

A kókuszliszt a búzaliszt egyik egyedülálló alternatívája. Az alacsony szénhidráttartalmú étrendet követők és a gluténérzékenyek körében is igen népszerű. Lenyűgöző tápanyagtartalma mellett a kókuszliszt számos előnnyel járhat. Ezek közé tartozik a vércukor stabilitásának elősegítése, a jobb emésztés, a szív egészsége és még a fogyás is.Lássuk a ré

Rost dús étkezéssel a fogyáshoz

2019-05-03

Rost dús étkezéssel a fogyáshoz

Amikor fogyókúrázol, nem csak a kalóriákat érdemes számolni, hiszen ezek nagyon gyakran szinte semmit nem mondanak arról, hogy egy étel mennyire laktató.

Az 5 legjobb természetes ital a fogyásért

2019-05-03

Az 5 legjobb természetes ital a fogyásért

Fogyni általában mindenki gyorsan szeretne. Azonban kiegyensúlyozott étrend és edzés mellett a lassú fogyás a jó, hiszen így érünk el tartós eredményeket. Ahhoz, hogy egy kicsit gyorsítsunk a fogyáson bevethetünk pár természetes fogyasztószert ital formájában. Összeszedtük az 5 leghatékonyabb italt, amelyek elősegítik a diétánkat!

5 dolog, ami gátolhatja a fogyásod

2019-04-29

5 dolog, ami gátolhatja a fogyásod

Úgy érzed mindent jól csinálsz és mégsem fogysz? Összeszedtünk öt olyan okot, amely befolyásolhatja a súlyod gyarapodását, még akkor is, ha betartod az étrendet.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
127 987
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 047 076
Közösség

Szótár

Egészség

    Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) meghatározása szerint az egészség... Tovább

Veronika (orvosi)

Latin neve: Veronica officinalis   Eredete, élőhelye Hazája Európa és... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 227

Átlagos értékelés: 5.0