notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Alig van bennük szénhidrát, de sose maradsz éhes

Fogyasztó nyári finomságok: Alig van bennük szénhidrát, de sose maradsz éhes!

vitalzone.hu
hirdetes

Laktatóak, finomak és nagyban segítik a fogyókúrát ezek az ételek.

Alig van bennük szénhidrát, de sose maradsz éhes

Sok háztartásban állandó vendég a rizs és a krumpli az asztalon. Legyen az hús, hal vagy rántott zöldség, ezek a köretek szinte kiirthatatlanok az étrendünkből. Pedig a szénhidrátszegény táplálkozás kifejezetten egészséges, és nagyban csökkenthetnénk a bevitt szénhidrát mennyiségét, ha ezeket a köreteket legalább heti párszor helyettesítenénk valami mással.

 

Felejtsd el a krumplit és a rizst, és gondolkozz egészséges alternatívákban! Készítsd el őket karcsúsító alapanyagokból, és cseréld le a megszokott fogásokat ínycsiklandozó és táplálkozástudatos ételekre!

 

Fogyókúrás finomságok nyárra:

 

Olyan variációkat ajánlunk, amelyeknek nemcsak magas rost-, vitamin- és ásványianyag-tartalma van, hanem jóízűek is egyben. Nagy részük önmagában, feltét nélkül is megállja a helyét, és alkalmazható főétkezésként. Laktató, ám egészséges alternatívákat mutatunk, amelyek nyugodt lelkiismerettel beilleszthetőek a diétádba.

hirdetes

 

1.  A quinoa gluténmentes és magas a fehérjetartalma. A quinoában gazdag étrend jót tesz a gyomorbántalmakkal rendelkezőknek.

 

2. A cukkinitészta lelkiismeret-furdalás nélkül ehető, ha az ember spagettifélére vágyik. Ha egy keményebb cukkinit spirálozóval lereszelsz, a zöldség csíkjai tésztaként funkcionálnak majd.

 

3. Az édesburgonya nevével ellentétben nem krumpliszármazék, valójában megvastagodott gyökérgumó. Tele van E-vitaminnal, mangánnal, és alacsony a zsír- és koleszterintartalma is.

 

4. Ha házi tortillát készítesz, válassz gluténmentes vagy teljes kiőrlésű lisztet. A még óvatosabbak a liszt felét zabpehellyel pótolhatják. Az ilyen módon készült, kevés olívaolajban kisütött tortilla alig emel a vércukorszinten.

hirdetes

 

5. Krumplipüré helyett készíthetsz karfiolpürét. A karfiol egy szuperétel, így tökéletes kiegészítője lehet a diétádnak, a belőle készült püré, pedig még ízre is hasonló egy kicsit a krumplipüréhez.

 

6. A cukkiniből készíthetsz chipset is, ami nemcsak hogy finom, de kalóriaszegény is, mert egy közepes cukkiniben nagyjából 44 kilokalória van. Magában is ízletes rágcsálnivaló lehet.

 

7. A humusz alapja a csicseriborsó, így a GI-je alacsony, és ráadásul végtelenül egészséges. A kalóriaértéke is alacsony, körülbelül 150 kilokalória 10 dekában.


 

Szerző: Nagy Sándor - Személyi Edző

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
159 051
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 784 603
Közösség

Szótár

Anorexia

 Az orvosok anorexia nervosának nevezik a lelki eredetű kóros lesoványodást. Az anorexia... Tovább

Állóképesség

  A szervezet fáradással szembeni ellenállóképessége hosszan tartó erőkifejtéseknél.... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 168

Átlagos értékelés: 4.7

akaraterő alakformálás diéta édesség edzésmódok edzőterem egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás élelmiszer életmód elhízás étrend fitness fogyás fogyókúra kalóriabevitel