notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A legjobb mobilalkalmazások

7 alkalmazás fogyni vágyóknak

Borbély Brigitta
hirdetes

Szeretnél fogyni és szeretnéd, hogy a telefonod is segítsen ebben, hiszen az életed része? :) Van egy jó hírünk! Mutatok pár ingyenes mobilalkalmazást, ami segítségedre lesz a fogyókúrában! 

Fogyás mobilalkalmazással

Állandóan a kezedben van a telefonod, szinte csak alvás közben teszed le? Minden menő alkalmazás érdekel, ami az egészséges életmóddal kapcsolatos? Akkor olvasd el figyelmesen a továbbiakban, hogy melyik ingyenes applikációk a legjobbak, ha edzeni, diétázni szeretnél, vagy csak nyomon követnéd, hogy mennyi kalóriát fogyasztasz. Ráadásul a legtöbb alkalmazás már szinkronizálva van a közösségi oldaladdal, így sikereidet meg is oszthatod ismerőseiddel, vagy segíthetnek a motivációd megőrzésében.

 

Lifesum: szerintem az egyik leghasznosabb fogyást elősegítő alkalmazás. Személyre szabható a szükséges adatok és a kitűzött cél megadásával. A program ehhez mérten számítja ki a számodra ideális napi kalória bevételt. Az alkalmazás segítségével minden nap számon tarthatod, mennyi kalóriát fogyasztottál, mennyi vizet ittál, és mennyi testmozgást végeztél. Sajnos magyarul nem érhető el, viszont a listában rengeteg étel neve már megtalálható magyarul is. Be lehet állítani, hogy értesítéseket kapj, így biztosan nem felejtesz el elegendőt inni, vagy beírni az elfogyasztott ételek kalóriaértékét. (App Store, Google Play)

 

30 DAYS: a manapság oly népszerű 30 napos kihívás alkalmazás formájában! Az ingyenes verzióban 15 különböző gyakorlatot (felülés, deszkapóz, fekvőtámasz, guggolás, stb.) tudsz gyakorolni, és követheted a fejlődésed. Minden kihívás egy felméréssel indul, így egyénre szabottan tudsz erősíteni. Ezt követően 30 napig fokozatosan növekszik az ismétlések száma, illetve a pózok megtartásának ideje. Ezt négy nehézségi szinten lehet teljesíteni, mindenki azt választja, amit a leginkább ideálisnak érez. (App Store, Google Play)

hirdetes

 

Sworkit: tökéletes választás azok számára, akik otthon, egyedül szeretnek edzeni. Alapvetően négy mozgásfajtából lehet választani: erősítés, kardió, jóga és nyújtás. Ezeken belül pedig különböző intenzitású, és különböző testrészeket megcélzó edzések, mozdulatok találhatóak, vagy akár az összes elérhető feladat közül összeállíthatjuk a saját, egyénre szabott edzésünket is. Az alkalmazás fő erénye, hogy be lehet állítani, mennyi ideig szeretnénk végezni a gyakorlatokat 5-60 percig. (App Store, Google Play)

 

hirdetes

Running for weight loss: eddig az egyik legjobb futóalkalmazás, amit próbáltam. Itt is különböző nehézségi szinteket és távokat lehet megadni. 8 hetes edzéstervek vannak, és az edzések direkt úgy vannak felépítve, hogy minél több kalóriát elégess. Futás közben folyamatosan kapod az utasításokat az edzőtől, és minden edzéshez különböző tippeket olvashatsz. Könnyen kezelhető és ízléses alkalmazás, ami nagyon könnyen megszeretteti a futást a teljesen kezdőkkel is.(App Store, Google Play, Amazon)

 

Zombies, Run!: ha egy kicsit szórakoztatóbb módját is kipróbálnád a futásnák, mindenféleképp töltsd le ezt az alkalmazást. Fontos, hogy mindig fülhallgatóval használd, hiszen különböző küldetéseket kell teljesítened a futás során, úgy, hogy közben vérszomjas zombik loholnak a nyomodban. Ha unod már a hagyományos futást, akkor ez az applikáció nagyon jó barátod lesz a hétköznapokban. (App Store, Google Play)

 

Cody: ha szeretsz társaságban edzeni, akkor ezt az appot neked találták ki! A Cody készítői egy olyan, ingyenesen letölthető alkalmazást hoztak létre, ami nem csak a haladást segít nyomon követni, de segít abban is, hogy felvedd a kapcsolatot a közeledben edző személyekkel. Megbeszélhetitek az edzéssel kapcsolatos gondolataitokat, ötleteiteket, nem mellesleg akár barátokat is szerezhetsz, akikkel később közösen edzhettek. (App Store, Google Play)

 

Human: remek eszköz azoknak, akik a mindennapi legalább 30 perces mozgást tartják követendőnek, de nehezen veszik rá magukat. A Human segítségével figyelmeztetéseket kapsz, ha a napi edzésed még nem volt meg. Nem határozza meg, hogy milyen mozgás legyen, mindenkinek az, amit a legjobban szeret, legyen az úszás, futás, vagy épp tánc. Minél változatosabb, annál jobb. (App Store, Google Play)

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A lisztérzékenység jelei

2019-10-20

A lisztérzékenység jelei

A coeliakia (lisztérzékenység) jellemzői. Mindennapi táplálékunk a liszt, hiszen ez a kenyér, a tészták alapanyaga. Vannak azonban, akik érzékenyek a gliadinra – a búza, rozs, árpa egyik fehérjéjére, ami a lisztérzékenységet

Támogasd kézmosással a Magyar Vöröskeresztet!

2019-10-16

Támogasd kézmosással a Magyar Vöröskeresztet!

Október 14. volt a kézmosás világnapja, ez alkalomból sokan és sokféleképpen hívják fel a figyelmet ennek fontosságára. Talán az még szokatlannak számít, hogy az egészségmegőrzés mellett a kézmosással támogatni is lehet.

Október 16: az Újraélesztés napja

2019-10-16

Október 16: az Újraélesztés napja

Tudtad? Minél többen állnak körül egy baleseti sérültet, annál kisebb az esély arra, hogy valaki a segítségére siet. Életbevágóan fontos, hogy mindannyian többet tudjunk az újraélesztés technikájáról, és merjük is használni ezt a tudást.

Szakértők ajánlják: őszi finomságokkal a téli vírusok ellen

2019-10-15

Szakértők ajánlják: őszi finomságokkal a téli vírusok ellen

A nyár vége óta sok energiát elfogyasztottunk, itt az ideje, hogy feltankoljuk szervezetünket vitaminokkal! A NaturMed Hotel Carbona szakértői arra adnak tippeket, hogyan készíthetjük fel immunrendszerünket télre, és hogyan köthetjük össze a kellemest a hasznossal, a feltöltődést a finom ízekkel.

Nagy általánosságban mindenhol a fehérjéről esik szó, de mi a helyzet a szénhidrátokkal?

2019-10-14

Nagy általánosságban mindenhol a fehérjéről esik szó, de mi a helyzet a...

A jó forma elérésében szintén rendkívül fontos szerepük van, ugyanúgy, mint a fehérjének, hiszen makro tápanyag. Hízni, zsírosodni elsősorban a szénhidrátoktól fogsz, ugyanakkor energiát adnak, telítettségérzetet okoznak, ha rendesen edzel is, akkor mindenképp figyelned kell a megfelelő mennyiség bevitelére.

Egészséges életmód napi 1000 forintból

2019-10-13

Egészséges életmód napi 1000 forintból

Az egészséges életmóddal kapcsolatos egyik legnagyobb kifogás és tévhit az szokott lenni, hogy egészségesen élni túl drága. Tény, hogy az egészséges ételek között vannak drágábbak is, de ez az egészségtelenekre ugyanúgy igaz, mégis vannak, akik megveszik őket.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
93 719
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 031 516
Közösség

Szótár

Edzésalkalmazkodás (adaptáció)

  A sportalkalmazkodáson az egyénnek, szervezetének, szervrendszereinek meghatározott... Tovább

Lipidológus

A zsíranyagcsere-betegségekben járatos belgyógyász szakorvos. Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 136

Átlagos értékelés: 5.0