notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Edzés és edzés között óriási különbség van. A különbség abban is érezhető lesz, hogy végeredményként mit kínál. Ezt kéne szem előtt tartani.

Különbség edzés és edzés között

hirdetes

Edzés és edzés között óriási különbség van. A különbség abban is érezhető lesz, hogy végeredményként mit kínál. Ezt kéne szem előtt tartani. 

Edzés vs edzés

 

Mi a különség edzés és edzés között?

 

Van az a módszer, ami azt ígéri, hogy tök jól fogsz kinézni, mindehhez nem kell tenni semmi megterhelőt, az edzésen jól fogod magad érezni és utána is szinte felüdülés lesz az élet. Heti két, három alkalom. A komfortzóna határát alulról súrolva. (Ez a hazugság és átverés)
 
A másik is azt ígéri, hogy jól fogsz kinézni, csak nem hazudozik hozzá. Elmondják, hogy a komfortzónád lesz az, amit 20 perccel edzés után át fogsz lépni. A beledet ki fogják hajtani, minden nap úgy mész haza edzésről, hogy az izmaid be vannak durranva, iszonyat nagy munkát végeztél, fejlődsz, kalóriákat használsz fel, formálódsz, feszesedsz...
 
Tudom, kiismertelek titeket, itt jön majd a hiszti, hogy szakmailag nulla vagyok, mert a kezdőknek jó az első verzió is. Szerinted.
 
Szerintem egy kezdő is csinálhatja a másodikat, csak az, ami ott 70 centis dobgoóra felugrás, az neki szimpla guggolás felugrás. Ha akkora a túlsúly, akkor pedig szimpla guggolás, de a lényeg, hogy jóval többet csináljon, mint ami kényelmes.
 
Semmi baja nem lesz tőle, legalább már az elején hozzászokik az érzéshez.
 
Az első, hazugságos verzióval azok készülnek, akik minden évben belebuknak valami sikertelen hülyeségbe. Akiknek nincs elég eszük, hogy felfogják, könnyű munkával nem lehet sikert elérni.
hirdetes
 
A második módszer. Nos, ez tartalmazza azokat a dolgokat, amiket a SEAL 6 TEAM (ők ölték meg Osama-t) a Francia Idegenlégió, az orosz különleges alakulat a SPECNAZ vagy az angol SAS is használ a kiképzéseiben. Ők azok, akik, ha berúgják az ajtót a pokolban, akkor a Sátán szűkölve húz előlük a sarokba.
 
Rengeteg edzésmódszer, gyakorlat, ami megtalálható pl youtube videókban, az ő kiképzésüknek is szerves részét képezi. 

Hogy miért?

Mert nincs jobb állóképességi és erőfejlesztési edzés!

 

Semmi sincs ingyen!

 
 
Mindenki jól akar kinézni, csak tenni nem akarnak érte. Inkább a könnyű utat választják, holott tudják, hogy kudarcra vannak ítélve, mert ezzel soha nem fogják elérni a célt, de még csak a közelébe sem jutnak.
 
 
Aztán eltelik egy hónap, kettő. Feladják, mert nem látják magukon a változást. De hogyan is láthatná, ha nem tett meg mindent a sikerért. Ha úgy megy haza, hogy még lenne ereje 10 guggoláshoz, hogy még le tudna nyomni 50 fekvőtámaszt...
 
A legjobb eredményért, a legkegyetlenebb dolgokat kell bevállalnod. Azért, hogy Te legyél a legjobb, olyan dolgokat kell megtenni, amiket más nem tesz meg. De legalábbis olyanokat, amiket csak nagyon kevesen mernek bevállalni.
 
 
hirdetes

Lehetsz kezdő, haladó vagy akár évek óta edző profi is, a lényeg ugyanaz. Lépd át a határaidat!

 
Kezdőknél a legnagyobb hiba, mikor azt mondják, hogy előbb egy könnyű edzésre mennek és majd ott megszerzik a kellő erőt és állóképességet. Mihez? A könnyű edzéshez? Ha utána váltani akarsz ugyanúgy az elejéről fogod kezdeni és ugyanúgy fog fájni minden.
 
Csak ott lesz egy rohadt nagy kudarc érzés, hogy Te már 5 hónapja lejársz és mégis mennyire szar a kondid, pedig azt gondolod, hogy tettél valamit az ügy érdekében.
 
5 hónapot végigszenvedhetsz a haladók között is. Elmondják majd, hogy mit és hogy kell helyesen, adnak alternatívát, ami csak egy hajszálnyival lesz könnyebb, de pont ezért fogsz gyorsabban fejlődni. 
 
Nézd meg az embereket. Birka módjára csinálják minden évben a már születésükkor bukott diétákat és könnyű munkával változást ígérő edzéseket. Te hova akarsz tartozni? Erősíted a birkák táborát, vagy inkább sikeres leszel? 
 
Egyébként nem gond, ha valaki birka. Csak menő birka legyen!
 
 
Szerző:
Kiss Sándor, Sasa
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
81 766
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 903 501
Közösség

Szótár

Alapanyagcsere

Az alapanyagcsere azt a legkisebb energia felhasználást jelenti, ami fenntartja az... Tovább

Folsav

A B-vitaminok csoportjába tartozó vízben oldódó vitamin. Rendkívül fontos szerepet játszik... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 215

Átlagos értékelés: 4.8