notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Íme a legjobb édesítőszerek, amelyek nem károsak az egészségedre, ráadásul még a szebb alak elérésében is segítenek.

Cukorpótlók, az egészséges és fitt életért!

cs
hirdetes

Mikor betérünk egy kávézóba, s kikérjük kedvenc feketénket, gyakran találkozhatunk ezzel a kérdéssel: „Cukorral vagy édesítővel adhatom?”.
Manapság ugyanis egyre elterjedtebb, nemcsak a kávézás és teázás, hanem az étkezés terén is az édesítőszerek használata. Mindez minek köszönhető? 
 

Legjobb édesítőszerek, amelyek cukor helyett fogyaszthatsz

Hát annak, hogy a túlzott mértékű cukorfogyasztás káros hatásaira egyre többen figyelnek fel. Mik is ezek? 

 

Az első és egyben az egyik legfontosabb az elhízás, amely számos betegség kialakulásában is szerepet játszik. A tartósan fennálló túlsúly visszafordíthatatlan károkat okozhat szervezetünkben, megterheli a szívet, a belső szerveket és az ízületeket is. A túlsúllyal rendelkező emberek nehezebben mozognak, s általában ebből adódóan mozgásszegény életet is élnek. 
Manapság szerencsére ismét – ha lehet ilyet mondani egyáltalán – divatba jött a sportolás és az egészséges életmód. Egyre többen éreznek rá az egészséges táplálkozás és a sportolás nyújtotta örömökre, s válnak meg az éveken keresztül magukon cipelt fölösleges kilóktól.

 

 

Karcsú alak cukor nélkül

 

Karcsúsodj a cukor elhagyásával!

 

Sokan nem csupán egészségük megóvása, hanem esztétikusabb megjelenésük érdekében mondanak le a cukorról. Rendszeresen hallani azt, hogy bár a testmozgás is kétség kívül hozzájárul a csinosabb alakhoz, mégis leginkább az étkezésen áll, vagy bukik minden. A megfelelő táplálkozástól karcsúbbak leszünk, edzéssel pedig testünk tónusosabbá és feszesebbé válik, így mind a kettő elengedhetetlenül fontos, ha valaki álomalakra vágyik. 

hirdetes

 


Fogszuvasodás és a cukorfogyasztás

 

Ha már a megnyerő megjelenésnél tartunk, akkor nem mehetünk el szó nélkül a cukorfogyasztás és a fogszuvasodás kapcsolata mellett sem. A fogzománc megrongálása és a fogszuvasodás kialakulása is a cukorfogyasztás kárára írható. A gyönyörű, fehér és egészséges fogsor pedig mindenki számára vonzó, igaz? Hiába öltözünk fel szépen, hiába rendelkezünk gyönyörű alakkal, szuvas, lyukas fogaink láttán sokan ápolatlannak titulálhatnak bennünket. A lyukas fogak okozta fájdalomról és az azok betömésével járó fogorvosi költségekről meg már ne is beszéljünk! 
A legjobb, ha megelőzzük hát a problémát, kevés cukros ételt és italt fogyasztunk, vagy teljesen kiiktatjuk azokat életünkből.  

 

Diabétesz estén nem ehetsz cukrot!

 

hirdetes

A túlzott cukorfogyasztás és a cukorbetegség

 

A nagy mennyiségű és folyamatos cukorfogyasztás megemeli a vércukorszintet, s a cukorbetegség kialakulásának esélyét is növeli. Saját egészségünk érdekében tehát semmiképpen sem javasolt a mértéktelen cukorfogyasztás, hiszen hosszú távon csak kárunk származhat belőle. 
A cukorbetegséggel diagnosztizáltak számára szigorúan megszabott a fogyasztható szénhidrát napi mennyisége, így az ő számukra sajnos nem választás kérdése a cukor fogyasztása. Étrendjükből teljesen kötelesek kizárni többek között a cukrot és cukor tartalmú ételeket. 

 

Melyik édesítőszert válaszd?

 

Mit fogyasszunk akkor cukor helyett? Milyen alternatívái vannak a cukornak? Melyik a legjobb választás?

 

Akár cukorbetegségben szenvedünk, akár diétázunk, vagy pusztán egészségesebben szeretnénk élni, a cukor fogyasztását mérsékelni vagy mellőzni kell! Fogyasszunk helyettük steviat, xilitet vagy eritritet!


Mióta én személy szerint áttértem ezeknek az édesítőknek a használatára, sokkal könnyebben mozgok és le is adtam néhány kilót. Mivel ezek a szerek a cukornál jóval drágábbak, mindig próbálom a legkedvezőbb áron beszerezni őket.

 


A következő oldalon részletesen is bemutatom a cukornak azon alternatíváit, amelyeket te is fogyaszthatsz ételeid édesítéséhez! Nem mindegy, hogy melyiket mire használod! 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A lisztérzékenység jelei

2019-10-20

A lisztérzékenység jelei

A coeliakia (lisztérzékenység) jellemzői. Mindennapi táplálékunk a liszt, hiszen ez a kenyér, a tészták alapanyaga. Vannak azonban, akik érzékenyek a gliadinra – a búza, rozs, árpa egyik fehérjéjére, ami a lisztérzékenységet

Támogasd kézmosással a Magyar Vöröskeresztet!

2019-10-16

Támogasd kézmosással a Magyar Vöröskeresztet!

Október 14. volt a kézmosás világnapja, ez alkalomból sokan és sokféleképpen hívják fel a figyelmet ennek fontosságára. Talán az még szokatlannak számít, hogy az egészségmegőrzés mellett a kézmosással támogatni is lehet.

Október 16: az Újraélesztés napja

2019-10-16

Október 16: az Újraélesztés napja

Tudtad? Minél többen állnak körül egy baleseti sérültet, annál kisebb az esély arra, hogy valaki a segítségére siet. Életbevágóan fontos, hogy mindannyian többet tudjunk az újraélesztés technikájáról, és merjük is használni ezt a tudást.

Szakértők ajánlják: őszi finomságokkal a téli vírusok ellen

2019-10-15

Szakértők ajánlják: őszi finomságokkal a téli vírusok ellen

A nyár vége óta sok energiát elfogyasztottunk, itt az ideje, hogy feltankoljuk szervezetünket vitaminokkal! A NaturMed Hotel Carbona szakértői arra adnak tippeket, hogyan készíthetjük fel immunrendszerünket télre, és hogyan köthetjük össze a kellemest a hasznossal, a feltöltődést a finom ízekkel.

Nagy általánosságban mindenhol a fehérjéről esik szó, de mi a helyzet a szénhidrátokkal?

2019-10-14

Nagy általánosságban mindenhol a fehérjéről esik szó, de mi a helyzet a...

A jó forma elérésében szintén rendkívül fontos szerepük van, ugyanúgy, mint a fehérjének, hiszen makro tápanyag. Hízni, zsírosodni elsősorban a szénhidrátoktól fogsz, ugyanakkor energiát adnak, telítettségérzetet okoznak, ha rendesen edzel is, akkor mindenképp figyelned kell a megfelelő mennyiség bevitelére.

Egészséges életmód napi 1000 forintból

2019-10-13

Egészséges életmód napi 1000 forintból

Az egészséges életmóddal kapcsolatos egyik legnagyobb kifogás és tévhit az szokott lenni, hogy egészségesen élni túl drága. Tény, hogy az egészséges ételek között vannak drágábbak is, de ez az egészségtelenekre ugyanúgy igaz, mégis vannak, akik megveszik őket.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
93 719
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 031 516
Közösség

Szótár

Kalória

  A kalória ( kilokalória=kcal ) az élelmiszerek tápértékének... Tovább

Lándzsás útifű

(Plantago lanceolata)   Eredete, élőhelye   A lándzsás útifű Európában és... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 214

Átlagos értékelés: 5.0