notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A legjobb popsiformáló gyakorlatok Sasától

Comb-, és popsiformálás SASA segítségével

Kiss Sándor - Sasa
hirdetes

A comb és farizmokról, ha egy sort se írnék, akkor se lenne gond, ezek ugyanis azok, amiket minden nő fejből tud, még álmából ébresztve is. Azért mégis írok pár sort nektek.

Comb-, és popsiformáló gyakorlatok Sasa segítségével

 

Feszítő, hajlító, közelítő, távolító

 

Végtelenül egyszerű. A feszítő kinyújtja a lábad, a hajlító behajlítja, a közelítő összezárja, a combtávolító pedig segít, hogy szét tud dobni.

 

Egyéb kérdés?

 

Kezdem azzal, aminek a külön edzésével szerintem nem kell foglalkozni, ez pedig a combközelítő. Bár a csajok elő szeretettel szeretnék dolgoztatni, azzal a címszóval, hogy majd lemegy onnan a zsír és akkor vékonyabb lesz a lábuk és nem fog összeérni fent a combjuk... ez egy baromság. Helyi fogyás nem létezik, és ha egy izmot dolgoztatsz, akkor az vastagodni fog. A vastagodott izom pedig feltolja a felette lévő zsírt és a látvány még gázabb lesz.


Egy elég kicsi izomról van egyébként szó és a guggolás és kitörés alkalmával elég jól karban lehet tartani. Soha nem szoktam személyi edzésen vagy csoportos órán erre külön dolgozni és nem is érkezett még panasz amiatt, hogy hiányozna.


A combfeszítő ellenben egy elég nagy és látványos izom és itt már jön a kedvenc gyakorlat, a guggolás. Mindenki tud guggolni, nagyanyám is, a gond csak az, hogy neki rossz a térde. Ha ezt szeretnéd elkerülni, akkor érdemes a guggolást helyesen végrehajtani, mégpedig úgy, hogy a térd nem megy a cipő orra elé, a sarkad lent marad és a súlyod a sarkadon van. Ha meg tudod emelni a lábujjaidat mikor lent vagy, akkor biztosan jó helyen van a súly. Az, hogy a rudat hova teszed a melledre vagy tarkódra, nem számít. A lényeg, hogy a hátad mindig maradjon egyenes.

hirdetes
 

Comb-, és popsiformáló gyakorlatok Sasa segítségével

 

Kitörés esetén a térd a boka fölött marad. Itt is igaz, hogy ha meg tudod emelni a lábujjadat, akkor jó helyen van a súly. Láttam már érdekességet, így inkább leírom, hogy a két láb nem egy vonalon helyezkedik el. Vállszéles terpeszben állva, az egyik lábaddal simán csak hátralépsz. Ez elég hasznos tanács tud lenni, mert ha kicsit is rosszabb az egyensúlyérzéked, akkor az egyenesen megállás nagyobb kihívást fog okozni, mint maga a gyakorlat.

 

Combfeszítőgép és lábtoló gép szerintem nem igényel különösebb magyarázatot, főleg, hogy bolond biztosan rá van rajzolva képekre, hogy hogyan is kell csinálni.

 

Jelzem, a guggolás és a kitörés is nagyon tuti popsit tud csinálni melléktermékként amellett, hogy a combfeszítőt is dolgoztatja.

 

Comb-, és popsiformáló gyakorlatok Sasa segítségével

 

A combhajlító

 

Ez az, ami hátul található és a hajlítás úgy néz ki, hogy sarkad a fenekedhez húzza.
Ebből már érezhető, hogy egy nagyon kellemes, kényelmes hason fekvő vagy ülő gyakorlattal meg lehet dolgoztatni. A combhajlító gépek általában ülő vagy hason fekvő verzióban lelhetők fel a teremben. Mindkettő ugyanolyan jó, szóval, nem kell elkámpicsorodni, ha valamelyik nincs a teremben, ahova jársz, attól még lehet jól felszerelt.

hirdetes

 

Alsó csigás gépről boka pánttal lábnyújtás hátra

 

Leírva hosszú, végezve kellemetlen. A hatása viszont nem marad el, de ezt majd nyáron látod meg a strandon. Itt a térdedre igaz az, ami eddig a könyöködre volt, hogy nem kell teljesen kinyújtani. Nem tesz jót neki. Szembe állsz a géppel, és amikor hátra emeled a lábad, a csípőd nem mozdul, nem fordul utána. Nincs értelme és a gyakorlat sem lesz tőle hatékonyabb.

 

Ugyanezzel a megoldással és felszereléssel végezhető oldalra emelés is nyújtott lábbal

 

Ezek azok a gyakorlatok, amik jó ideig el tudnak szórakoztatni és látványos eredményt lehet velük elérni, természetesen van még sok más is, amivel megdolgoztathatók ezek az izmok, de azt majd egy személyi edző megmutatja, ha fizikailag készen állsz rá!
 

Szerző: Kiss Sándor - Sasafitness

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
247 332
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 371 719
Közösség

Szótár

Kardio edzés

  Cardio vagy kardio: A cardio- előtag jelentése; szívvel kapcsolatos. Testmozgás kapcsán... Tovább

A-vitamin

Az A-vitamin szükségletet a vegyes táplálkozás fedezi.   A szükséglet növekedésével... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 238

Átlagos értékelés: 5.0