notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Bring Sally Up!

hirdetes

Bring Sally Up! kihívás, hogy napi 3 perc edzéssel érhesd el céljaidat

SFV

Talán Te is találkoztál már korábban a Bring Sally Up! című kihívással, amelyet most fel szeretnénk eleveníteni. Ha mégsem, akkor épp itt az ideje, hogy megismerd! A kihívás teljesítéséhez nincs is szükséged másra, mint egy zene lejátszó alkalmatosságra és a saját fizikai erődre.

Bring Sally Up! fekvőtámasszal

A Bring Sally Up! egy kifejezetten gyorsan teljesíthető, ámde annál nagyobb erőnlétet igénylő kihívás. Az egésznek az alapjául Moby Flower című zeneszáma szolgált, mely sokkalta híresebbé vált a sportéletben, mint a zene és a bulik világában. Ennek oka, hogy a dal szövege lényegében két mondat, mely megadja az instrukciókat a kihíváshoz. A kihívás lényege, hogy a választott mozgásformát az instrukcióknak megfelelően hajtsuk végre, és kitartsunk a dal végéig, mely három és fél percet jelent.


Bring Sally Up! lábemeléssel


A Bring Sally Up! számomra legkedveltebb verziója a fekvőhelyzetben párhuzamos lábemelésre épül.


Így csináld:

  1. Indítsd el a dalt!
  2. Helyezkedj el hanyatt fekvésben, a kezeid a csípődhöz közel, szorosan helyezkedjenek el! Emeld meg a lábaid körülbelül tizenöt centire a talajtól!
  3. hirdetes
  4. Addig tartsd ezt, amíg meg nem hallod a "Bring Sally Up!" strófát. Ekkor felemelheted magasabba a lábaidat!
  5. A felemelt lábaidat a "Bring Sally Down!" elhangzására ereszd le ismét a földhöz közelebbi pozívióba, de ne tedd le teljesen! 
  6. Itt egészen addig kell tartanod a lábaid, amíg a dal azt nem kiáltja ismét, hogy "Bring Sally Up!".
  7. Ismételd ezt egészen a 3 és fél perces dal végéig!


Bring Sally Up! más gyakorlatokkal


A Bring Sally Up! kihívás lényege, hogy olyan mozdulatsorokat végezzünk, melyek az izomzat megfeszítésére és pihentetésére épülnek.  Ennél fogva nem csak lábemeléssel, de számos más gyakorlattal is elvégezhető. Nézzük, mik ezek!

hirdetes
  • fekvőtámasz
  • felülés
  • guggolás
  • kitörések (beguggolással)
  • csípőfeltolás fekvő helyzetben, hajlított lábakkal
  • plank (alkaron és nyújtott karral)
  • súllyal történő felnyomás
  • lábujjhegyre emelkedés és ereszkedés (a dalszöveggel ellentétesen)


Válaszd a számodra funkcionálisan legmegfelelőbb opciót, építsd be a kihívást a napi rutinodba és érd el a célod napról napra!


Tipp: Egy-egy súlyzóval vagy vizespalackkal nehezítheted a kihívást.


 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában


Szótár

B2-vitamin

B2-vitamin Riboflavin. Az enzimek a piroszőlősav, zsírsavak és az aminosavak oxidatív... Tovább

Glikogén

Az állati szervezet legfőbb energiaforrása. Ez egy olyan keményítő, amely... Tovább

Tovább a lexikonra
edzésmódok edzőterem fitness mozgás sport verseny