notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Formáld te is belső combodat, megmutatom, hogyan fogyj belső combból!

Hogyan fogyjunk belső combból

Borbély Brigitta
hirdetes

Az egyik legnehezebben formálható testrész a belső comb területe. Ez a rész leginkább a nőknél jelent komoly problémát, hiszen ezzel szinte mindenki elégedetlen. Sajnos nem létezik sem olyan ital, étel, vagy módszer, amellyel gyorsan el lehetne tüntetni az ide rakódott zsírpárnákat, több tényezőt kell szem előtt tartani, és ezek együttes betartása kitartó munkával meghozhatja a várva várt átalakulást. Nézzük, mik ezek a tanácsok!

Belső combból fogyás

 

Belső combból fogyás trükkjei

 

Belső combból fogyás 1. – Rengeteg kardió

 

A zsírégetés a testzsír-százalék csökkenésének a kulcsa, a kardió mozgás során megnövekedett pulzusszám fog segíteni ebben. Válaszd a biciklizést, a futást vagy az ugráló-kötelezést, ezekkel égetheted a legtöbb zsírt. Végezz kardió mozgást legalább heti ötször 60 percig, ha látványos eredményre vágysz.

 

Belső combból fogyás 2. – Emelkedő

 

Ha futógépen futsz, állítsd a gépet emelkedőre, ha a szabadban, vagy esetleg biciklin ülsz, akkor pedig próbálj olyan terepet választani, ahol kicsit lankásabb a táj, és van lehetőséged emelkedőn felfelé haladni. Ha ezekre nincs lehetőséged, még mindig van egy opció: lépcsőzés, minél többször. Sokkal hatékonyabb az emelkedőn, vagy lépcsőn végzett testmozgás, mint ha sík felületen történne, így sokkal hamarabb észre fogod venni a változást.

 

Belső combból fogyás 3. – Erősítés

 

A kardió természetesen a kulcs a kilók lefaragásához, de ne feledkezz meg a formálásról sem! A szép, tónusos izmok kialakításához szükség lesz erősítő edzésekre is. Végezz hetente többször olyan gyakorlatokat, amelyek kifejezetten a belső comb területére koncentrálnak.  

hirdetes

Belső combból fogyás

 

Belső combból fogyás 4. – Megfelelő reggeli

 

Soha ne hagyd ki a reggelit. Kerüld a finomított szénhidrátokat, fogyassz olyan ételeket reggelire, amelyeknek minél magasabb a fehérje tartalma, és rostban is gazdagok. A fehérje feltölt energiával, így könnyebben vágsz neki egy keményebb edzésnek is, ennek köszönhetően pedig több zsírt fogsz elégetni, és hatékonyabb leszel, ráadásul fontos szerepe van az izmok fejlődésében is.

 

Belső combból fogyás 5. – Többszöri étkezés

 

Sokan a napi 3 étkezés elvét követik, ami azonban nem biztos, hogy a legideálisabb. Sokkal könnyebb lesz az emésztésed, ha a napi 5 étkezést tűzöd ki célul, így szinte biztosan nem fog rád törni majd olyan éhségérzet, aminek nem bírsz ellenállni és elcsábulsz. Próbálj meg olyan alacsony kalóriás nassolnivalókat beiktatni, amelyek segítenek a következő főétkezésig átvészelni az időt, és még jót is tesznek a szervezetednek: ilyen például a mandula, vagy egy kevés gyümölcs.

hirdetes

 

Belső combból fogyás

 

Belső combból fogyás 6. – Étkezési napló

 

Sajnos a testedzés magában nem elég ahhoz, hogy lefogyj, mindenféleképp oda kell figyelned az étkezésedre is. Ennek a legegyszerűbb módja, ha leírod, hogy mit fogyasztottál aznap. Ezt manapság akár mobil applikációk segítségével is megteheted, ahol meg tudod adni, miből mennyit ettél aznap, és az alkalmazás kiszámolja annak kalóriaértékét. Ez egy igen hasznos módszer, ugyanis hajlamosak vagyunk becsapni önmagunkat, azonban, ha a szemünk előtt hever a bizonyíték, biztosan meggondoljuk, hogy jobban odafigyelünk a kalória-bevitelre. Ha a fogyás a cél, akkor naponta 500 kalóriával kell kevesebbet fogyasztani, ahhoz, hogy heti fél kilótól megszabaduljunk.

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
71 583
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 893 318
Közösség

Szótár

Energia felvétel

A felvett energia a táplálék energiájából származik.   Tovább

Fehérje

  A fehérjék az aminosavak különböző kombinációi. A fehérje nem energiaforrás, hanem... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 108

Átlagos értékelés: 4.9