Amiktől folyamatosan fogyni fogsz: laktató, lassú felszívódó vacsorák

Amiktől folyamatosan fogyni fogsz: laktató, lassú felszívódó vacsorák

vitalzone.hu
hirdetes

Izgalmas, színes vacsoraötletek szénhidrátszegény diétához:

Amiktől folyamatosan fogyni fogsz: laktató, lassú felszívódó vacsorák

▪️A szénhidrátszegény táplálkozásnak rengeteg pozitív hatása van az ember egészségére, például jelentősen csökkenti az étvágyat, és kísérletek bizonyítják, hogy az alacsony szénhidráttartalmú diétával is lehet fogyni. Már csak ezért is érdemes a három főétkezésből legalább egyet szénhidrátszegénnyé tenni.

 

▪️Akár szénhidrátszegény diétát követsz, akár nem, szénhidrátok nélkül egyszerűbb könnyű vacsorát összedobni, ami nem terheli meg a gyomrodat, és nem nehezíti meg a nyugodt alvást. Az anyagcsere ugyanis éjjel sem áll le, mindössze lelassul. Tehát, ha nehéz ételeket eszel, azzal megnehezíted az emésztőrendszered dolgát.

 

Alacsony szénhidráttartalmú, diétás vacsorák:

 

▪️ Ha attól félsz, hogy a vacsora nem lehet izgalmas vagy laktató, mutatok néhány olyan ételt, ami biztosan nem okoz csalódást. Az itt felsorolt fogások mind szénhidrátszegények, és nagyon jót tesznek a fogyókúrádnak, ráadásul isteni finomak, és azt biztosan nem lehet mondani rájuk, hogy unalmasak.

 

1. A csirkemell az egyik legjobb diétás fehérjeforrás. Készítsd el fetasajttal, spenóttal töltve, mellé pedig tálalj párolt idényzöldségeket, így alacsony kalóriás, ízekben gazdag, laktató ételt kapsz. Ha belefér a diétádba, bacont is tekerhetsz a hús köré, mint ebben a receptben.

hirdetes

 


2. A friss zöldségek nyersen is nagyon jól passzolnak a roston sült vagy grillezett csirkemellhez. Ez a csirkés saláta például fedezi a napi zöldségbeviteled javát. Ha refluxos vagy, a paradicsommal azért óvatosan bánj.

 


3. A brokkoli és a tojás külön-külön is nagyon jó hatással vannak a fogyókúrára. A brokkoli igazi szuperzöldség, ami rostokban gazdag, és a kalóriatartalma is alacsony. A tojás pedig eltelít, és tele van fehérjével, vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Ha nem szereted a brokkolit, kipróbálhatod más idényzöldségekkel is, a rántotta mindenhogyan isteni.

 


4. A parmezános, cukkinis chips annyira finom, hogy nehéz elhinni, milyen kevés benne a kalória, pedig 10 deka cukkini mindössze 17 kalóriát tartalmaz, így még a sajttal együtt sem szalad magasra az érték.

 


5. A görög salátában szinte minden olyan tápanyag megvan, amire szükséged lehet a fogyáshoz, és az olívabogyónak köszönhetően egészséges zsírokban is gazdag. Az olívabogyó ráadásul egyes kutatások szerint segít megállítani a hízást.

 


6. A karfiolos vagy cukkinis alappal készült pizza is remek vacsora lehet. A feltétek variálhatóak ízlés szerint. A karfiol alacsony kalória- és magas rosttartalma nagyban hozzájárul a diéta sikeréhez, és még a gyomrot is kíméli, bár, ha érzékeny vagy a benne található összetett cukrokra, akkor nagy mennyiségben fogyasztva fel tud fújni.

 


7. A lazac szuper fehérjeforrás, amellett alig van benne kalória, viszont fedezi az omega-3- és omega-6-szükségletedet. Készíts hozzá párolt gombát. A gomba nagyon jó D-vitamin-forrás, a D-vitamin pedig fontos támogatója a fogyókúrának.

 


8. Szintén karfiol és sajt kell ehhez a könnyen elkészíthető ételhez, aminek az alapja ugyanaz, mint a karfiolos pizzánál, de készíthetsz hozzá fűszeres avokádókrémet vagy más mártogatósokat is, hogy még finomabb legyen. Az avokádó ráadásul egészséges zsírokban gazdag.

 


9. A jégsaláta használata tortilla helyett jó módja annak, hogy több leveles zöldséget építs be az étrendedbe. Ezek felpörgetik a szervezeted zsíranyagcseréjét, így extra jót tesznek a fogyókúrádnak.

 


10. A tonhalsalátával töltött avokádóhajó nemcsak az avokádó, de a tonhal miatt is isteni vacsoraalap. Mindkettő dúskál egészséges zsírokban, a tonhalban ráadásul rengeteg a fehérje és a B12-vitamin is. Utóbbi hozzájárul az idegrendszer egészségéhez.


 

Szerző: Nagy Sándor - Személyi Edző

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

5 vegán szokás, amit nem vegánok is felvehetnének

2019-05-21

5 vegán szokás, amit nem vegánok is felvehetnének

A vegán életmódnak számos előnye van. A kutatások szerint a vegánokat kevésbé fenyegetik a krónikus megbetegedések, például a rák különböző formái, a szívbetegség, a hipertenzió, és a 2-es típusú cukorbetegség.

Egészséges e a túlzásba vitt fehérje?!

2019-05-20

Egészséges e a túlzásba vitt fehérje?!

A magas fehérjetartalmú étrendnek lehetnek mellékhatásai. A fehérje nélkülözhetetlen a szervezet számára, mivel olyan aminosavakból áll, melyek a testszövetek építő kövei, beleértve az izmokat, az ereket, a hajat, a bőrt és a körmöket is.

Hibák a strandszezon előtt amit elkövetsz!

2019-05-20

Hibák a strandszezon előtt amit elkövetsz!

Itt a nyár mindenki szeretné a strandon a legjobb formáját hozni és a zsírmentes izomzatát megmutatni. De több hibát is elkövethet az ember lánya/fia, talán te is.

Gyors és szuper-finom méregtelenítő vizek, amik támogatják a fogyást

2019-05-20

Gyors és szuper-finom méregtelenítő vizek, amik támogatják a fogyást

Méregtelenítő vizek, amik segítenek a fogyásban. Íme néhány gyors, egyszerű és nagyon finom detox víz recept, amikbe te is azonnal bele fogsz szeretni. Méregtelenítés vízzel? Így lehetséges!

Édesítőszerek is hízlalnak! Akkor mi a tehendő?

2019-05-16

Édesítőszerek is hízlalnak! Akkor mi a tehendő?

Mindig nagy gondot jelentett nálam, hogy fogyókúra alatt mivel édesítsem az italaim, ételeimet. Sok mindent hallott sok felöl és ezek mindig ellentmondásban álltak egymással. Így neki láttam egy kis kutató munkának, íme az eredmény.

Mi az a ételintolerancia?

2019-05-15

Mi az a ételintolerancia?

A tehéntej, a tojásfehérje és a búza a leggyakoribb alapanyagok, amelyek ételintolerancia miatti panaszokat váltanak ki – több mint 6 ezer ételintolerancia létezik.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
150 286
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 069 375
Közösség

Szótár

E-vitaminok

Az E-vitaminok   Legjobb E-vitamin forrásaink a növényi olajok, tehát a napraforgó-,... Tovább

B3-vitamin

B3-vitamin   Nikotinsav, niacin, PP-(Pellegra Preventív) faktor. A niacin a szöveti... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 218

Átlagos értékelés: 4.8