notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ettől az 5 élelmiszertől sokkal energikusabb lehetsz!

hirdetes

5 Élelmiszer az energia növeléséhez

SzSz
hirdetes

Mielőtt bármilyen táplálékkiegészítőhöz vagy serkentőhöz nyúlnál, érdemes előbb megnézni a táplálkozásodat. Lehet, hogy hiányzik néhány egyszerű energiaforrás az étrendedből. Itt van 5 élelmiszer, amelyet mindenképp építsd be étrendedbe. 

energianövelés élelmiszerekkel

Érezted már valaha, hogy túlságosan fáradt és kedvetlen vagy? Egyszerűen csak nem érzed jól magad? Valójában az étel, amit eszel igencsak befolyásolhatja hangulatodat és szervezeted állapotát. Előfordulhat, hogy nem tudsz összpontosítani egy feladatra vagy nem tudsz koncentrálni semmire a nap folyamán. Megdöbbentő lehet, de ha rossz ételeket fogyasztunk, arra testünk gyorsan reagál és befolyásolhatja akár az egész napunkat. 


Szerencsére, ha megfelelő tápanyagokat viszünk be különböző élelmiszerekkel, akkor testünk minden tápanyagot felszív és hasznosít. De melyek azok az ételek, amelyektől nem csak jobb közérzetünk lehet, de energikusabbak is lehetünk? Mutatjuk! 

hirdetes

 

 

1. Sötét Leveles Zöldek


A sötét színű leveles zöldségek mindenképp legyenek a listádon, mert igen magasak vitaminokban. A spenót, a kelkáposzta, a brokkoli és a káposzta mind nagyszerű választás lesz. Hetente egyél meg belőlük legalább 2-4 csészével, hogy energikusabb lehess. 


A vitaminok mellett a sötét leveles zöldségek rostokban is gazdagok, amelyek a megfelelő bélműködést segítik. A rostok segítik az anyagcsere folyamatokat. És ha a belek jól működnek, akkor mi is energikusabbak leszünk. Ez azt jelenti, hogy nem fogsz puffadni és jobban fogod érezni magad a testedben. Aki emésztési problémákkal küzd, naponta legalább egy adag leveles zöldséget egyen a megfelelő anyagcsere miatt. 

 

 

2. Citrusfélék


A gyümölcs általában nagy energiafokozó. Az agyad és a test szereti a természetes cukrot. De a citrusfélék kifejezetten képesek arra, hogy stimulálják az agyi érzékszervi rendszereket. A narancs vagy a grapefruit szaga megnöveli az érzékeket és élesíti a fókuszt.

 

Tehát, ha hosszú a teendők listája vagy egy nagy projektben vagy benne, amelyet a nap végére be kell fejezned, kezd a napot egy lédús grapefruittal vagy naranccsal. Esetleg próbáld ki a vérnarancsot, a mandarint vagy limeot. Ezeket fogyaszthatod magában, de akár frissen facsarva is. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A 21 éves hamburger jobban tartja magát mint Te

2020-01-24

A 21 éves hamburger jobban tartja magát mint Te

Idén ünnepli 21. születésnapját a McDonald's hamburger, de az öregedés jelei (jelen esetben a penész) azóta sem jelentkezett rajta. Mi az örök fiatalságának titka? Mi állhat a háttérben?

Pofonegyszerű egészséges reggeli

2020-01-16

Pofonegyszerű egészséges reggeli

A reggeli a nap legfontosabb étkezése, ugye tudod? De nem mindegy, hogy mi kerül a tányérodra! Ha unod már a zabkását, ezt a 3 perces egészséges receptet imádni fogod!

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

2019-12-19

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

Ígértem, írok az édesítőszerekről, amikkel a cukrot ki lehet váltani. Úgy gondoltam 2 nagy csoport szerint fogom rendezni őket, TERMÉSZETES és MESTERSÉGES. Ebben a részben a természetes édesítőszerekről lesz szó.

Fitten karácsonykor

2019-12-18

Fitten karácsonykor

A karácsonyi ünnepek élvezetéhez és az egészséges életmód fenntartásához olvasd el az ünnepi fitnesz útmutatónkat!

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

2019-12-13

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

5+1 isteni finom, ráadásul diétás desszertreceptet hoztam most nektek, ismerjétek meg ti is ezeket a diétás karácsonyi desszerteket!

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a hízást, de a gyomorrontást is elkerülhetjük!

2019-12-11

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a...

Karácsonykor finomabbnál finomabb ételek kerülnek az asztalra, a nagymamák mintha versenyt sütnének, rengeteg édességet szolgálnak fel. Ha nem figyelünk oda, akkor könnyedén felszaladhat az ünnepek alatt pár kiló. De jó hír, hogy néhány változtatással kiküszöbölhetjük ezeket a kellemetlenséget.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
232 888
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
232 888
Közösség

Szótár

Pihenés

A pihenés fogalma A pihenés fizikai és szellemi erők teljes értékű... Tovább

Kalcium

Az emberi szervezetben a legnagyobb mennyiségben fellelhető ásványi anyag. A csontjaink... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 142

Átlagos értékelés: 4.8