notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ettől az 5 élelmiszertől sokkal energikusabb lehetsz!

5 Élelmiszer az energia növeléséhez

SzSz
hirdetes

Mielőtt bármilyen táplálékkiegészítőhöz vagy serkentőhöz nyúlnál, érdemes előbb megnézni a táplálkozásodat. Lehet, hogy hiányzik néhány egyszerű energiaforrás az étrendedből. Itt van 5 élelmiszer, amelyet mindenképp építsd be étrendedbe. 

energianövelés élelmiszerekkel

Érezted már valaha, hogy túlságosan fáradt és kedvetlen vagy? Egyszerűen csak nem érzed jól magad? Valójában az étel, amit eszel igencsak befolyásolhatja hangulatodat és szervezeted állapotát. Előfordulhat, hogy nem tudsz összpontosítani egy feladatra vagy nem tudsz koncentrálni semmire a nap folyamán. Megdöbbentő lehet, de ha rossz ételeket fogyasztunk, arra testünk gyorsan reagál és befolyásolhatja akár az egész napunkat. 


Szerencsére, ha megfelelő tápanyagokat viszünk be különböző élelmiszerekkel, akkor testünk minden tápanyagot felszív és hasznosít. De melyek azok az ételek, amelyektől nem csak jobb közérzetünk lehet, de energikusabbak is lehetünk? Mutatjuk! 

hirdetes

 

 

1. Sötét Leveles Zöldek


A sötét színű leveles zöldségek mindenképp legyenek a listádon, mert igen magasak vitaminokban. A spenót, a kelkáposzta, a brokkoli és a káposzta mind nagyszerű választás lesz. Hetente egyél meg belőlük legalább 2-4 csészével, hogy energikusabb lehess. 


A vitaminok mellett a sötét leveles zöldségek rostokban is gazdagok, amelyek a megfelelő bélműködést segítik. A rostok segítik az anyagcsere folyamatokat. És ha a belek jól működnek, akkor mi is energikusabbak leszünk. Ez azt jelenti, hogy nem fogsz puffadni és jobban fogod érezni magad a testedben. Aki emésztési problémákkal küzd, naponta legalább egy adag leveles zöldséget egyen a megfelelő anyagcsere miatt. 

hirdetes

 

 

2. Citrusfélék


A gyümölcs általában nagy energiafokozó. Az agyad és a test szereti a természetes cukrot. De a citrusfélék kifejezetten képesek arra, hogy stimulálják az agyi érzékszervi rendszereket. A narancs vagy a grapefruit szaga megnöveli az érzékeket és élesíti a fókuszt.

 

Tehát, ha hosszú a teendők listája vagy egy nagy projektben vagy benne, amelyet a nap végére be kell fejezned, kezd a napot egy lédús grapefruittal vagy naranccsal. Esetleg próbáld ki a vérnarancsot, a mandarint vagy limeot. Ezeket fogyaszthatod magában, de akár frissen facsarva is. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Izomtömegnövelő táplálkozás. Mindenkinek, aki bajban van az izomtömeg növelésével.

2019-10-21

Izomtömegnövelő táplálkozás. Mindenkinek, aki bajban van az izomtömeg...

Izomtömegnövelő táplálkozás, mindenkinek ajánlom, aki bajban van az izomtömeg növelésével, nagyon hasznos tanácsok, hogy te is sokkal eredményesebb legyél

Egészségesen minden nap egy avokádóval

2019-10-18

Egészségesen minden nap egy avokádóval

Mit tesz napi egy avokádó a szervezetünkkel? Milyen hatásai vannak ennek a gyümölcsnek? Igen, gyümölcs. A superfoodként emlegetett kis termés, rengeteg érdekességet rejt magában.

Jó e reggelire a gyorsan felszívódó szénhidrát?

2019-10-09

Jó e reggelire a gyorsan felszívódó szénhidrát?

Nemrégiben derült, hogy egy családtagomnak változtatnia kell a táplálkozásán, mert a jelenlegi táplálkozási szokásának köszönhetően felborult a szervezete.

Napjaink tömegbetegsége a gluténérzékenység

2019-10-09

Napjaink tömegbetegsége a gluténérzékenység

Napjainkban egyre több ember küzd a gluténérzékenységgel. De ami a legszomorúbb, hogy már nagyon fiatal korban is jelentkeznek a tünetek. De, hogy mik is ezek a jelek azt sokan nem tudják.

Pár dolog az étkezésről, aminek az ellenkezőjét lehet olvasni az interneten

2019-10-08

Pár dolog az étkezésről, aminek az ellenkezőjét lehet olvasni az interneten

A következő cikkben szeretnék pár olyan dolgot leírni, amiknek általában az ellenkezőjét lehet olvasni az interneten az étkezésről kapcsolatban. Tehát mondhatni táplálkozásbeli tévhitekről fogok írni.

Főzésterápia! A főzés, mint terápia!

2019-10-07

Főzésterápia! A főzés, mint terápia!

"A főzés voltaképpen szeretetteljes és önzetlen tevékenység, ami a szakács számára is örömmé válik a hozzáértő vendég révén."

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 801
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 160 716
Közösség

Szótár

B2-vitamin

B2-vitamin Riboflavin. Az enzimek a piroszőlősav, zsírsavak és az aminosavak oxidatív... Tovább

Horoszkóp

A horoszkóp eredetét keresve több ezer évet kellene visszautazni a történelemben, bár egyes... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 142

Átlagos értékelés: 4.8