10 étel, amit minden nap fogyassz a tökéletes bőrért

10 étel, amit minden nap fogyassz a tökéletes bőrért

Szélesi Ferenc
hirdetes

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe. 

Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Étcsoki

A legnagyobb kedvencek egyike. Nemcsak finom, de a bőröd is egyre szebb lesz tőle. Az étcsoki gazdag antioxidánsokban és zsírsavakban, amelyek elősegítik azt, hogy ragyogó bőröd lehessen. Ha étcsokit eszel, akkor azzal tudod csökkenti a bőröd érdességét, illetve ezzel még a leégéstől is tudod védeni. Sőt a kakaó gyorsítja a vérkeringésed, ami egészségesebb bőrhöz vezethet.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Kaliforniai Paprika 

A piros kaliforniai paprika egy rendkívül finom zöldség, melynek íze élvezhető nyersen, vagy akár főtten is. Egy piros kaliforniai paprika 100 százalékban fedezi a napi C-vitamin szükségleteinket. Emellett tartalmaz még jelentős mennyiségű rostot és B6 vitamint is. Sőt ami még nagyon szuper benne, hogy gazdag karotinoidokban, mely segít megelőzni a ráncokat, fokozza a vérkeringést és segít abban, hogy fiatalosan nézzél ki. Szállj harcba a pattanások ellen is a piros kaliforniai paprikával.
A kaliforniai paprika egy tökéletes táplálék, csupán 30 kalóriát tartalmaz. Tarts folyamatosan belőle a hűtődben, így mindig lesz számodra valami finom és egészséges „nassolni való”.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

 

A kókuszolaj gazdag zsírsavakban és E-vitaminban, mely segít abban, hogy a bőröd nedvesen, puhán és ráncmentesen tartsa. Emelett még számos egészségügyi előnye is van. Használj kókuszolajat testápolásra és étkezésre is.

hirdetes

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Lazac

A lazac egy kiváló étel, mely segít a stressz, a szorongás, és a depresszió elleni harcban. A lazacban rengeteg D-vitamint is találsz. Gazdag omega 3 zsírsavakban, amely segít a gyulladások, a ráncok és a pattanások elleni harcban. Az omega 3-nak köszönhetően a bőröd belülről hidratálódik kifelé.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Magvak

Napraforgó mag, kendermag, tökmag és a lenmag nagyon jót tesznek a bőrödnek. A tökmag és a napraforgómag gazdag E-vitamiban, szelénben, magnéziumban és fehérjében. A szelén és a fehérje segít a ráncok elleni harcban, míg az E-vitamin növeli a bőröd nedvességét. A magnézium pedig csökkenti a stressz kialakulásának kockázatát. A lenmag omega 3 zsírsavakat tartalmaz, ami segít a ráncok és a pattanások elleni harcban.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Papaya

A papaya egy csodálatos gyümölcs. Nagyon alacsony kalóriatartalmú( 100g/39 kalória) és nem tartalmaz koleszterint. Ha fogyni szeretnél, akkor fogyassz papayát mindennap.  Gazdag antioxidánsokban és vitaminokban, ami segíti a gyulladások csökkentésében. Sőt a benne található C-vitamin segít védeni a bőrödet a nap káros sugaraitól.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Sárgarépa

A sárgarépa nem csak a szemnek, hanem a bőrnek is jó. A sárgarépa gazdag béta-karotinban, ami segíti a bőr védelmét és véd a nap káros hatásai ellen is. Nassként tökéletes megoldás lehet a sárgarépa, ami nem csak finom, de egészséges is.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Spenót

A spenót egészséges és tápanyagban gazdag étel. Lehet nem szeretni, de a spenót csodálatos vas, folsav, E-vitamin, magnézium, A-vitamin, rost és C-vitamin forrás. A bőr szempontjából főleg az a, a C és az E vitaminoknak van jelentősége. A spenót antioxidánsokat tartalmaz, ami segít mindenféle bőrprobléma elleni harcban. 

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Zeller

Ha tökéletes bőrt szeretnél, akkor érdemes minden nap enned egy kis zellert. Sokan alá becsülik a zöldséget, pedig a zeller sok K-vitamint tartalmaz, ami segít a vérnyomásod alacsonyan tartásában. A zeller tartalmaz nátriumot, káliumot és vizet, ami segít megelőzni a kiszáradást. Ami még nagyon szuper, hogy a zeller alacsony kalória tartalmú így nyugodtan fogyaszthatsz belőle nagyobb mennyiséget is.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Zöld tea

Nos, tudom, hogy a zöld tea valójában egy ital, de ennek ellenére úgy érzem, hogy fel kell kerülnie a listánkra. Mivel nagyszerű forrása az antioxidánsoknak és egyedülálló aminosavaknak. A zöld tea segít megnyugtatni a testedet és csökkenti a stressz kialakulásának a kockázatát is. Igyál meg naponta 3 vagy több csésze zöld teát.

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Édesítőszerek is hízlalnak! Akkor mi a tehendő?

2019-05-16

Édesítőszerek is hízlalnak! Akkor mi a tehendő?

Mindig nagy gondot jelentett nálam, hogy fogyókúra alatt mivel édesítsem az italaim, ételeimet. Sok mindent hallott sok felöl és ezek mindig ellentmondásban álltak egymással. Így neki láttam egy kis kutató munkának, íme az eredmény.

Mi az a ételintolerancia?

2019-05-15

Mi az a ételintolerancia?

A tehéntej, a tojásfehérje és a búza a leggyakoribb alapanyagok, amelyek ételintolerancia miatti panaszokat váltanak ki – több mint 6 ezer ételintolerancia létezik.

A barna rizs vagy a fehér rizs egészségesebb?

2019-05-17

A barna rizs vagy a fehér rizs egészségesebb?

A rizst az egész világon fogyasztják, és sok ember értendjének jelentős részét képezi. A rizst diétában és tömegnövelés során is fogyaszthatjuk, de nem mindegy mikor, melyik fajtát. Most utánajártunk, hogy a barna vagy a fehér rizs egészségesebb!

Glutén mentes tápanyagok

2019-05-15

Glutén mentes tápanyagok

Legősibb gabonafélénk, B-vitaminokban, ásványi anyagokban gazdag. Magas fehérje és rosttartalmú, könnyen emészthető. Az egyetlen lúgos kémhatású gabona. Javítja az immunrendszert, feszesíti a szöveteket, vashiányos állapotban is kifejezetten javasoljuk. Főként kásaként közkedvelt.

Van-e szénhidrát a pattogatott kukoricában?

2019-05-16

Van-e szénhidrát a pattogatott kukoricában?

A pattogatott kukorica szénhidrátot tartalmaz. Ez tény. Ha valaki alacsony szénhidráttartalmú étrendet folytat, figyelembe kell vennie, a nap folyamán mennyi szénhidrátot visz be. Lássuk, hogy a pattogatott kukorica belefér-e egy diétás étrendbe!

Minden, amit tudni kell a fekete áfonyáról

2019-05-15

Minden, amit tudni kell a fekete áfonyáról

Az áfonya egyre népszerűbb gyümölcs hazánkban is. Szinte már majdnem minden élelmiszerboltban megtalálhatjuk ezeket az édes, zamatos és tápláló bogyókat. Az áfonya szezonja ilyenkor kezdődik, így érdemes belőle minél többet fogyasztani, hiszen nem csak finom, de számos egészségügyi előnye is van. Mutatjuk!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
127 987
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 047 076
Közösség

Szótár

Callanetics

  A callanetics egy állás- és tartásjavító torna, hatékonysága abban rejlik, hogy a... Tovább

Low carb diéta

Alacsony szénhidrát-bevitelen alapuló diéta. Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 165

Átlagos értékelés: 5.0