notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

10 étel, amit minden nap fogyassz a tökéletes bőrért

hirdetes

10 étel, amit minden nap fogyassz a tökéletes bőrért

Szélesi Ferenc
hirdetes

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe. 

Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Étcsoki

A legnagyobb kedvencek egyike. Nemcsak finom, de a bőröd is egyre szebb lesz tőle. Az étcsoki gazdag antioxidánsokban és zsírsavakban, amelyek elősegítik azt, hogy ragyogó bőröd lehessen. Ha étcsokit eszel, akkor azzal tudod csökkenti a bőröd érdességét, illetve ezzel még a leégéstől is tudod védeni. Sőt a kakaó gyorsítja a vérkeringésed, ami egészségesebb bőrhöz vezethet.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Kaliforniai Paprika 

A piros kaliforniai paprika egy rendkívül finom zöldség, melynek íze élvezhető nyersen, vagy akár főtten is. Egy piros kaliforniai paprika 100 százalékban fedezi a napi C-vitamin szükségleteinket. Emellett tartalmaz még jelentős mennyiségű rostot és B6 vitamint is. Sőt ami még nagyon szuper benne, hogy gazdag karotinoidokban, mely segít megelőzni a ráncokat, fokozza a vérkeringést és segít abban, hogy fiatalosan nézzél ki. Szállj harcba a pattanások ellen is a piros kaliforniai paprikával.
A kaliforniai paprika egy tökéletes táplálék, csupán 30 kalóriát tartalmaz. Tarts folyamatosan belőle a hűtődben, így mindig lesz számodra valami finom és egészséges „nassolni való”.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

 

A kókuszolaj gazdag zsírsavakban és E-vitaminban, mely segít abban, hogy a bőröd nedvesen, puhán és ráncmentesen tartsa. Emelett még számos egészségügyi előnye is van. Használj kókuszolajat testápolásra és étkezésre is.

hirdetes

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Lazac

A lazac egy kiváló étel, mely segít a stressz, a szorongás, és a depresszió elleni harcban. A lazacban rengeteg D-vitamint is találsz. Gazdag omega 3 zsírsavakban, amely segít a gyulladások, a ráncok és a pattanások elleni harcban. Az omega 3-nak köszönhetően a bőröd belülről hidratálódik kifelé.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Magvak

Napraforgó mag, kendermag, tökmag és a lenmag nagyon jót tesznek a bőrödnek. A tökmag és a napraforgómag gazdag E-vitamiban, szelénben, magnéziumban és fehérjében. A szelén és a fehérje segít a ráncok elleni harcban, míg az E-vitamin növeli a bőröd nedvességét. A magnézium pedig csökkenti a stressz kialakulásának kockázatát. A lenmag omega 3 zsírsavakat tartalmaz, ami segít a ráncok és a pattanások elleni harcban.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Papaya

A papaya egy csodálatos gyümölcs. Nagyon alacsony kalóriatartalmú( 100g/39 kalória) és nem tartalmaz koleszterint. Ha fogyni szeretnél, akkor fogyassz papayát mindennap.  Gazdag antioxidánsokban és vitaminokban, ami segíti a gyulladások csökkentésében. Sőt a benne található C-vitamin segít védeni a bőrödet a nap káros sugaraitól.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Sárgarépa

A sárgarépa nem csak a szemnek, hanem a bőrnek is jó. A sárgarépa gazdag béta-karotinban, ami segíti a bőr védelmét és véd a nap káros hatásai ellen is. Nassként tökéletes megoldás lehet a sárgarépa, ami nem csak finom, de egészséges is.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Spenót

A spenót egészséges és tápanyagban gazdag étel. Lehet nem szeretni, de a spenót csodálatos vas, folsav, E-vitamin, magnézium, A-vitamin, rost és C-vitamin forrás. A bőr szempontjából főleg az a, a C és az E vitaminoknak van jelentősége. A spenót antioxidánsokat tartalmaz, ami segít mindenféle bőrprobléma elleni harcban. 

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Zeller

Ha tökéletes bőrt szeretnél, akkor érdemes minden nap enned egy kis zellert. Sokan alá becsülik a zöldséget, pedig a zeller sok K-vitamint tartalmaz, ami segít a vérnyomásod alacsonyan tartásában. A zeller tartalmaz nátriumot, káliumot és vizet, ami segít megelőzni a kiszáradást. Ami még nagyon szuper, hogy a zeller alacsony kalória tartalmú így nyugodtan fogyaszthatsz belőle nagyobb mennyiséget is.

 

Nem csak az a fontos, hogy testünket kívülről ápoljuk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy mit eszünk. Most 10 olyan ételt mutatunk, melyeket érdemes beépítenünk az étrendünkbe.

Zöld tea

Nos, tudom, hogy a zöld tea valójában egy ital, de ennek ellenére úgy érzem, hogy fel kell kerülnie a listánkra. Mivel nagyszerű forrása az antioxidánsoknak és egyedülálló aminosavaknak. A zöld tea segít megnyugtatni a testedet és csökkenti a stressz kialakulásának a kockázatát is. Igyál meg naponta 3 vagy több csésze zöld teát.

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Pofonegyszerű egészséges reggeli

2020-01-16

Pofonegyszerű egészséges reggeli

A reggeli a nap legfontosabb étkezése, ugye tudod? De nem mindegy, hogy mi kerül a tányérodra! Ha unod már a zabkását, ezt a 3 perces egészséges receptet imádni fogod!

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

2019-12-19

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

Ígértem, írok az édesítőszerekről, amikkel a cukrot ki lehet váltani. Úgy gondoltam 2 nagy csoport szerint fogom rendezni őket, TERMÉSZETES és MESTERSÉGES. Ebben a részben a természetes édesítőszerekről lesz szó.

Fitten karácsonykor

2019-12-18

Fitten karácsonykor

A karácsonyi ünnepek élvezetéhez és az egészséges életmód fenntartásához olvasd el az ünnepi fitnesz útmutatónkat!

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

2019-12-13

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

5+1 isteni finom, ráadásul diétás desszertreceptet hoztam most nektek, ismerjétek meg ti is ezeket a diétás karácsonyi desszerteket!

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a hízást, de a gyomorrontást is elkerülhetjük!

2019-12-11

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a...

Karácsonykor finomabbnál finomabb ételek kerülnek az asztalra, a nagymamák mintha versenyt sütnének, rengeteg édességet szolgálnak fel. Ha nem figyelünk oda, akkor könnyedén felszaladhat az ünnepek alatt pár kiló. De jó hír, hogy néhány változtatással kiküszöbölhetjük ezeket a kellemetlenséget.

Mert enni jó!

2019-12-10

Mert enni jó!

Az őszi-téli időszakban jellemző, hogy kevésbé érezzük magunkat aktívnak, mégis egész nap az evésen jár az eszünk. Ráadásul a magyar konyhában ilyenkor különösen népszerűek a zsírosabb fogások, azonban az egyoldalú táplálkozás hosszú távon egészségügyi következményekhez vezethet.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
152 532
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
152 532
Közösség

Szótár

Lipidológus

A zsíranyagcsere-betegségekben járatos belgyógyász szakorvos. Tovább

Biorezonancia terápia

  A biorezonancia terápia az embert körülvevő, emberi füllel, szemmel nem... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 165

Átlagos értékelés: 5.0