Utánpótlás nevelés BodyRope-al

Utánpótlás nevelés BodyRope-al

Kelly
hirdetes

Vitathatatlan tény, hogy az egyik legfontosabb feladatunk a 6-18 éves korosztály megfelelő edzése és mozgásra tanítása!
 
A munkám során, mint személyi edző és erőnléti edző rengetegszer kérdezik meg tőlem a szülők, hogy szakemberként mit javasolok, hol, mit, hogyan, kinél sportoljon a gyerek?
Vitathatatlan tény, hogy az egyik legfontosabb feladatunk a 6-18 éves korosztály megfelelő edzése és mozgásra tanítása!  A munkám során, mint személyi edző és erőnléti edző rengetegszer kérdezik meg tőlem a szülők, hogy szakemberként mit javasolok, hol, m

Természetesen itt is igyekszem személyre szabottan válaszolni a kérdésre és kideríteni, hogy a gyermeknek milyen sportág lenne jó kezdésnek

Egy dologban azonban mindig biztos vagyok és mindig ugyanazt tudom csak válaszolni: erőnléti edzés mindenkinek kell, függetlenül attól, hogy milyen sportágat választunk is a gyermeknek! A vázizomzat megerősítésének számtalan előnye van és behozhatatlan előnyre tesz szert gyermekünk ha már gyermekkorban elkezdjük őt célzottan erősíteni és edzeni. Azért beszélünk általában arról, hogy 6 éves kortól érdemes ebbe belevágni, mert itt már az idegrendszer is és az izomzat is készen áll a fókuszált terhelésre!
 
A saját-testsúlyos, funkcionális gyakorlatok lesznek ebben a leghatékonyabb megoldásunk, hiszen ez az edzésmódszer nem köti meg az izmokat és engedi nőni a csontot a megfelelő ütemében. A szalagokat és a ízületeket pedig erősíti, így véd a sport közben vagy játék közben előforduló sérülésektől. Tökéletes alapot ad és bármilyen sportág alá aládolgozik, de önmagában választott sportág nélkül is megállja a helyét, ha még nem tudjuk vagy nem döntöttünk arról, hogy egyéni vagy csapatsportot válasszunk gyermekünknek.
hirdetes
 
 
 
 

Vitathatatlan tény, hogy az egyik legfontosabb feladatunk a 6-18 éves korosztály megfelelő edzése és mozgásra tanítása!  A munkám során, mint személyi edző és erőnléti edző rengetegszer kérdezik meg tőlem a szülők, hogy szakemberként mit javasolok, hol, m

 
Az edző szaktudása és felügyelete szabja meg a terhelés mértékét, illetve a gyakorlatok nehézségi fokát is. Nincs olyan izomcsoport, amit nem tudnánk leedzeni a funkcionális fitness eszközünkkel!
 
Fiúk és lányok egyaránt óriási fejlődésen mennek keresztül a 6-18 éves korig tartó évek alatt. A core (törzs) izmok megerősítése az iskolai tanórákon való ülés ellensúlyozásra, illetve a törzsközpontunk teherbírásának erősítése a későbbi hát és derékfájdalmaktól is megvédi majd őket.
Arról nem is beszélve, hogy a felnőttkori elhízás megelőzése már gyermekkorban el kell, hogy kezdődjön!
A tudatos edzések a mozgást megszerettetik és később pedig szokássá alakítják ki, így hiányérzet keletkezik majd önmagától is ha a rendszeres mozgás elmaradna a fiatalok életéből.
 
Reméljük, hogy nem sokára az iskolai testnevelés alap eszközeként és a sportolók sportágspecifikus edzésein is mindig megtalálható lesz a BODYROPE edzőheveder, egy szakképzett BODYROPE edző mellett, hogy minél több gyermeknek s fiatalnak segíthessünk egészséges és fitt életet alapozni!:-)
 
Kutasi Kelly
BODYROPE- Master Trainer
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Immunrendszerünk és a stressz

2019-05-15

Immunrendszerünk és a stressz

A stressz egy fizikai, vagy érzelmi traumára adott reakció, amely kihatással van az idegsejtek működésére, a DNS-re, illetve az immunrendszerre.

Gluténérzékenység és az IBS! Mi a különbség?

2019-05-14

Gluténérzékenység és az IBS! Mi a különbség?

Mi a különbség a gluténérzékenység és az IBS között? Néha még a szakembereknek is nehéz megállapítani Nagyon hasonlóak a tünetek, és ugyanúgy élik meg a betegek. Hasmenés és gyomorfájás, puffadás, hányinger és hányás, egyéb emésztőszervi problémák.

Fogyás pihentető alvással? Lehetséges!

2019-05-16

Fogyás pihentető alvással? Lehetséges!

Akár hiszed, akár nem, fogyási tempód és alvási szokásaid nagy mértékben összefüggnek. Hiába ügyelsz a táplálkozásodra és sportolsz rendszeresen, ha nem hagyod pihenni a tested, nem fogyhatsz hatékonyan.

13 módja a puffadás csökkentésének

2019-05-16

13 módja a puffadás csökkentésének

Manapság egyre több ember küzd emésztési zavarokkal és gyakran tapasztalnak puffadást. A jó hír az, hogy a puffadást többféleképpen is kezelhetjük. Rövid távú és hosszú távú megoldások egyaránt léteznek. Lássuk, melyek ezek.

Gyulladást csökkentő ételek

2019-05-14

Gyulladást csökkentő ételek

A gyulladás a szervezet természetes válaszreakciója egy fertőzésre vagy irritációra, amikor viszont krónikussá válik, sajnos súlyos betegségek kialakulásához vezethet. A gyulladás erősödéséhez hozzájárul a túlsúly, a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozás is.

Minőségi élet, időskorban

2019-05-14

Minőségi élet, időskorban

Igaz ugyan, hogy az ember idővel elhasználódik, ám nagyon nem mindegy, hogy ez hatvanévesen, vagy kilencvenévesen következik be.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
127 987
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 047 076
Közösség

Szótár

Zsálya

Latin neve: Salvia officinalis   Eredete, élőhelye   A Földközi-tenger... Tovább

Súlyzós edzés

  A súlyzós edzés lényege, hogy stimuláljuk az izmokat arra, hogy tápanyagokat vegyenek... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 174

Átlagos értékelés: 4.9

egészséges életmód