notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ha mindig ugyanazt csinálod és nem használ, akkor nem lehet hogy az egy haszontalan dolog?

Elképzelések amik nem fedik a valóságot

hirdetes

Ha mindig ugyanazt csinálod, ne várj tőle más eredményt! Ez igaz a sportra, a extrémnél extrémebb fogyókúrás módszerekre, és a nők butításásra is! Gyakran tapasztalom hogy nagyon nehéz felnyitni az emberek szmét, hogy egy kicsit gondolkozzanak el az igazságon.

 

Elképzelések, amik valójában haszontalanok

 

Értsd meg a lényeget!!!!

 

Elég régóta írok blogot, cikkeket, válaszolok levélben feltett kérdésekre és néha olyan az egész, mintha egy körhinta lenne a dolog. Időről időre ugyanazok a hülyeségek ütik fel a fejüket. Azt gondolná az ember, hogy oké, ezt letisztáztuk, menni fog, tök sokan like-olták a cikket, akkor talán meg is értették. Aztán jön egy kérdés és tisztává válik minden, nem értették meg, max jó volt a csaj segge a fotón.
 
Más magyarázat nem lehet arra, hogy miért kapok még mindig olyan kérdéseket, hogy "nekem már csak a hasam alsó részén van felesleg, arra milyen gyakorlatot tudsz".
 
Ilyenkor általában forgácsosra fejelem az asztalomat.
 
Millió és egy helyen le van írva, hogy nincs helyi fogyás, nem lehet egy területről célzottan eltűntetni a zsírt. Na jó, lehet, de azt úgy hívják, hogy zsírleszívás.
 

 

Elképzelések, amik valójában haszontalanok

 

Tegyünk tisztába valamit!

A fitness modellek nem néznek ki minden nap úgy, mint ahogy a fotókon. Ők is emberek, van off szezon, amikor épp két verseny között vannak, amikor még nem indult el a felkészülés és fogyasztás.

 

Ilyenkor az ő testükön is ott van az a kis fedőréteg. Ahogyan, ha sportolsz és normálisan eszel, valószínű ugyanúgy a tiéden is megvan. A közös pont annyi, hogy mindkettőtök esetében látszik az, hogy bár van egy kis plusz, de keményen edzetek.

hirdetes

 

A különbség viszont a fotó és a mindennapok között egy gramra kiszámolt fogyasztás, folyadék megvonás és egy egészségtelenül alacsony testzsír százalék, ami hosszú távon nem tartható fent.

 

Ezért nem kell célként kitűzni, hogy úgy akarsz kinézni, mint a csajok a képeken. Nem fog menni. Legalábbis hosszútávon, egészségesen biztosan nem, max ahogy nekik is. Ők egy napra időzítik be a formát, pontosan a verseny napjára néznek ki úgy ahogy. Ha egy héttel később megnézed már rég nem úgy fog kinézni, mint akkor. De akár már két nappal később is mutathat a mérleg nyelve 3-4 kilóval többet.

 

Elképzelések, amik valójában haszontalanok

 

Hogy hogyan kapcsolódik össze ez és az elején említett őrültség?

Hányszor próbálkoztál már meg azzal, hogy célzottan fogyasztod le a hasadat és a derekadat? Rövid kis karriered során mondjuk 20 éves korod óta minden nyáron. Soha nem jött össze. Nem kéne akkor felismerni, hogy ez nem jó, ilyen nincs?

 

Ha jó lenne, nekem nem lenne munkám. Mert mindenki aki lapos hasat akar, az otthon csinálná a felüléseket. A valóságban azonban van munkám és tele vagyok vendégekkel, mert a módszer amivel a tömegek próbálkoznak nem jó és nem hatékony.

hirdetes

 

Az én módszerem jó. Hogy honnan tudom? A visszajelzésekből. Én kemény, pörgős edzéseket szoktam javasolni, olyanokat, amik felpörgetik az anyagcserét. Helyre teszem a fejekben a fogalomzavart, hogy a fogyás, nem azt jelenti, hogy kevesebbet mutat a mérleg, hanem azt, hogy a testeden kevesebb lesz a zsír.

Súlyzók használatára ösztönözlek, hogy megelőzhesd a csontritkulást, amire nőként hajlamos vagy. Hogy izmot pakolj magadra, mert ez a legjobb módja a fogyásnak.

 

Amíg ezt nem vagy hajlandó elhinni, addig nem tudok segíteni rajtad. Hiába kérdezgetsz a "tuti gyakorlatról" nem tudok rá, mit írni, mert nincs ilyen. Nem én vagyok szakmailag hulladék, hanem azok, akik leírják az újságokban, hogy 5x15 felüléstől majd szép, lapos hasad lesz.

 

Szerző:

Kiss Sándor, Sasa

facebook.com/sasafitness

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 801
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 160 716
Közösség

Szótár

Anticellulitisz masszázs

  Az egészségtelen táplálkozás, mozgásszegény életmód elősegítik a méreganyagok... Tovább

Bulémia

Mély lelki válságban előforduló, kórosan fokozott étvágy, amely csupán táplálkozással... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 133

Átlagos értékelés: 4.8