notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ne add fel a fogyás! Így lehetsz kitartó:

Ne add fel a fogyás! Így lehetsz kitartó:

KO
hirdetes

A fogyás nehéz; nagy akaraterőt, odafigyelést, rendszeres edzés és tiszta étkezést igényel – ám, ha sikerül, az nagyon pozitív irányban változtatja meg az életed, hidd el. Nem csak egy sokkal egészségesebb életmódot jelent, hanem az önbizalmad is jelentősen megnő, hiszen sikerült bebizonyítani magadnak: Megcsináltad! Képes vagy a céljaid elérésére!

A fogyás nehéz; nagy akaraterőt, odafigyelést, rendszeres edzés és tiszta étkezést igényel – ám, ha sikerül, az nagyon pozitív irányban változtatja meg az életed, hidd el. Nem csak egy sokkal egészségesebb életmódot jelent, hanem az önbizalmad is jelentős

Ahhoz, hogy rászánd magad, nincs szükség túl sok időre.

De ahhoz, hogy belekezdj és ténylegesen be is tartsd, ahhoz már igen.
Ne várj a csodákra! Vannak, akik úgy gondolják, hogy ha kitartóan tornáznák, akkor egyszer csak varázsütésre megszeretik és mindig nagy kedvvel fognak tornázni. Nos, ha erre a ragyogó pillanatra vársz, akkor sajnos igencsak sokáig kell várakoznod, ez ugyanis nem megy magától.
 
A várakozás helyett viszont tehetsz több olyan apróbb lépést is, amelyek segítenek elérni ezt a célt. Például ha kezdetben minden héten csak egyszer-kétszer tornázol, és figyelsz arra, hogy elegendő vitamint juttass a szervezetedbe zöldségek és gyümölcsök által, akkor máris egy lépést tettél afelé, hogy szép alakod és erős szervezeted legyen, ami nagy kincs manapság. Ehhez viszont nem elég a heti 1-2 edzés. Természetesen az elején elég, ami után fokozatosan szoktasd hozzá a szervezetedet a heti 3-4 edzéshez, ami már elfogadható mennyiségnem mondható.

Étkezz tisztán, ez nagyon fontos, hiszen a táplálkozás 70%-ban játszik szerepet a fogyásodban, formálásodban. Heti 1x azonban tarts csaló napot, hogy engedj a vágyaidnak kicsit. Ne falj ész nélkül, de heti 1x megengedhetsz magadnak egy kis bűnözést.
 
hirdetes

FELEJTSD EL A KIFOGÁSOKAT!

A fogyás nehéz; nagy akaraterőt, odafigyelést, rendszeres edzés és tiszta étkezést igényel – ám, ha sikerül, az nagyon pozitív irányban változtatja meg az életed, hidd el. Nem csak egy sokkal egészségesebb életmódot jelent, hanem az önbizalmad is jelentős

Mielőtt elveted az edzés gondolatát, koncentrálj az alábbi, motiváló gondolatokra:
 
Jól fogom érezni magamat az edzés végén
Csak bemelegítek, utána pedig meglátom, hogy folytatom-e az edzést
Ma vacsorázni megyek, úgyhogy előtte mindenképpen le kell dolgoznom a kalóriákat
Egy kis mozgás után feltöltődve vághatok neki a napomnak
Ha végeztem az edzéssel, otthon olvasni, filmezni vagy épp játszani fogok egy kicsit
 

Légy nyitott mindenre!

hirdetes
Sok olyan dolgot kipróbálhatsz, amit eddig még nem csináltál. Csatlakozhatsz például egy spinning csoporthoz, vagy éppen belevághatsz a latin tánc fortélyainak elsajátításába. Ha ezek nem vonzanak eléggé, vagy éppen egy kis szellemi kikapcsolódásra van szükséged, akkor felkereshetsz egy jóga tanfolyamot. Ha ezek még mindig nem elég csábítóak, akkor megeshet, hogy más élményekre vagy új helyszínre van szükséged, mint például:
 
  • Bringázás a természetben
  • Rollerezés
  • Jógázás
  • Falmászás
 

Lásd a fejlődést!

Az egyik legmotiválóbb dolog az, ha látod, hogy milyen sokat elértél már. Vezess naplót, hogy a korábbi dolgokra is emlékezz és lásd, hogy mennyit mozogtál már az adott hónapban. Ilyenkor igazán büszke lehetsz magadra és önbizalmat meríthetsz belőle. A legjobb módja annak, hogy mérni tudd a fejlődésedet, az, ha egy táblázatban jelölöd, hogy mikor milyen jellegű mozgást végeztél. Tudjuk, hogy a kiló nem számít annyira, mivel ha elkezdesz izmosodni, akkor nő a súlyod (mivel az izom nagyobb tömegű, mint a zsír és előbb fejlődik, mint ahogy a zsír eltűnik róla), de azért érdemes a testsúlyodat is feljegyezni.
 
 

A fogyás nehéz; nagy akaraterőt, odafigyelést, rendszeres edzés és tiszta étkezést igényel – ám, ha sikerül, az nagyon pozitív irányban változtatja meg az életed, hidd el. Nem csak egy sokkal egészségesebb életmódot jelent, hanem az önbizalmad is jelentős

Minden nap egy új esély, hogy azzá válj, akivé mindig is akartál. Ami tegnap még elég erős motiváció volt ahhoz, hogy elmenj kocogni, az nem biztos, hogy ma is hatásos lesz. Az egyetlen dolog, amit ilyenkor tehetsz, az, ha számbaveszed, hogy melyek azok a dolgok, amelyek motiválni szoktak. Ha találsz legalább egy ilyet, az könnyen rávehet arra, hogy kiszabadulj a négy fal közül. Tanácsos egy baráttal vagy barátnővel sportolni, hogy meglegyen benned a versenyszellem, mert senki sem szeret lemaradni, ugye? 
Másrészt pedig nézz a tükörbe és légy büszke arra, amit eddig elértél. Gondolj bele, hogy honnan indultál és, hogy hol vagy most!

Soha ne másoknál akarj jobb lenni, csakis a tegnapi önmagadnál! ;)

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Az egyik leghatásosabb fogyókúrás módszer, amit mindenkinek ismerni kell!

2019-11-20

Az egyik leghatásosabb fogyókúrás módszer, amit mindenkinek ismerni kell!

Nincs időm, túl sok a felesleg rajtam, gyengék az ízületeim, nem bírom abbahagyni az evést, nincs pénzem edzőterembe járni… Folytathatnám a kifogások sorozatát

2019-11-19

" B "vitaminoktól hízol... Ez egy nagy baromság!

B-vitaminból nyolcfélét is megkülönböztetünk, így nemcsak a szervezetünkben betöltött szerepük sokféle, hanem azok a tünetek is változatosak lehetnek, melyekkel a testünk azt jelzi, több B-vitaminra van szükségünk!

Így kombináld a nassokat: Vörös áfonya és mandula

2019-11-18

Így kombináld a nassokat: Vörös áfonya és mandula

A napi kétszeri nass nem bűnözés, sőt, kell is. Fontos azonban, hogy ilyenkor is egészséges nassolnivalókat fogyassz. Az egyik legjobb nass-kombináció az aszalt vörös áfonya és a mandula. Ezzel csillapíthatod az édesség utáni vágyadat és mégsem bűnözöl, hiszen egészséges csemegét falatozol. Ahogy minden mással, ezzel is mértékletesen bánj

Diéta kontra fogyókúra

2019-10-22

Diéta kontra fogyókúra

Manapság szinte nincs nő, aki elégedett lenne alakjával, súlyával. Mindenki fogyókúrázni, diétázni akar. Érdemes tehát áttekinteni mikor beszélünk fogyókúráról és mikor diétáról, hogyan kezdjünk hozzá, mennyi ideig tartson… Megszámlálhatatlan kérdést lehet feltenni a témával kapcsolatban

A lúgosító étkezés. Minden amit tudnod kell!

2019-10-21

A lúgosító étkezés. Minden amit tudnod kell!

Jó elindulás lehet, ha úgy fogunk neki, hogy minden héten eggyel több lúgosító ételt teszünk az étrendünkbe és egy savasítót száműzünk, míg el nem éri a lúgosítás a hatását. Ha ez bekövetkezett, utána szintén fokozatosan kell megteremteni az egyensúlyi étrendünket is. További tippek a lúgosító étkezésről a cikkben

A BMI értéke, mitől függ a testtömegindex?

2019-10-20

A BMI értéke, mitől függ a testtömegindex?

A BMI kifejezéssel egyre többször találkozhatunk. testtömeg és a testmagasság méterben mért négyzetének a hányadosa, amelyet gyakran alkalmaznak a túlsúly vagy soványság a meghatározásához. A következőkben bemutatjuk, hogy mit tehetnek a normál súlyú elhízott emberek annak érdekében, hogy a zsírtöbbletüket zsírmentes testtömeggel helyettesítsék

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
106 310
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 191 225
Közösség

Szótár

Edzéseszközök

  Azok az eszközök és eljárások, amelyek az edzések levezetését segítik. A... Tovább

B-sejtek

A B-sejtek a nyirokrendszerünkben található limfociták egyik típusa. Főszerepet játszik a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 174

Átlagos értékelés: 4.7