Kardió edzésformák mindenkinek

hirdetes

6 kardió edzés, amikhez nem kellenek futócipők

Sz.F.
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Sokan azért tántorodnak el a kardiózástól, mert azt hiszik, hogy nem kerülhetik el a futást, mint gyakorlatot. Ez azonban egyáltalán nem így van. Tény, hogy a futás egy egészséges szokás, ami segít karbantartani a testet és az elmét is, de nem feltétlenül való mindenkinek.

6 kardió edzés, amikhez nem kellenek futócipők

Szerencsére nem egy alternatíva közül válogathatsz, amik segítenek a kalóriák elleni küzdelemben és az izmok formálásában. A következő gyakorlatokhoz olyan tippeket sorolunk most fel, amik pontosan ezeket segítenek biztosítani. Lássuk, hogy miként hozhatod ki a legtöbbet néhány népszerű kardió edzésből (futás nélkül)!

 

Köredzés, azaz circuit edzés

A néhol köredzés, néhol pedig circuitként ismert edzés az aerobik és az erősítő mozdulatok keverékéből áll, méghozzá kevés pihenéssel. A magas intenzitású intervallum edzéshez (HIIT) hasonlóan a legfontosabb a gyakorlatok és a közöttük tartott pihenők elsajátítása. Legalább 15 másodperc pihenőidőt ajánlott hagyni magadnak, ami alatt kicsit kifújod magad és iszol egy kis vizet. Ha ennél több időre van szükséged, ne csüggedj – pihenni fontos. Igyekezz olyan edzéstervet összeállítani magadnak, ami a saját állóképességedhez igazodik. Ne felejtsd el keverni a gyakorlatokat!

hirdetes

 

Szobabiciklizés

Miután minden a helyén van, kezdd el bombázni a kalóriákat azzal, hogy a pedálokat felhúzod magad mögé. A szobabiciklizés közben a legtöbben csak lefelé nyomásra használják a központi izmaikat, de amikor az ember lába rögzítve van a pedálhoz, akkor az egész mozdulatot ki lehet használni az erőkifejtésre. A felfelé irányuló mozgás a farizmokat és a térdinakat célozza meg, ezért a kalóriák elégetése mellett alsó tested is formálódik majd. Megpróbálhatsz egy kis plusz ellenállást is hozzáadni a sprintelésekhez – ha lendületben vagy, akkor több ellenállást tudsz leküzdeni, mint a sprint elején. Ez több munkát követel meg a szívedtől és persze több zsírt is éget majd el. A következő oldalon folytatom! 

hirdetes

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
edzésmódok edzőterem

Szótár

Mikroorganizmusok

  A mikroorganizmusok vagy mikrobák mikroszkopikus (szabad szemmel nem látható)... Tovább

Dinamikus streching

  A dinamikus stretching mozgásanyaga tulajdonképpen megegyezik a hagyományos,... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Legnépszerűbb cikkeink

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.