notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Isteni diétás pizzák, amiktől biztosan fogyni fogsz

Isteni diétás pizzák, amiktől biztosan fogyni fogsz: laktatnak és egészségesek

vitalzone.hu
hirdetes

Így készíts diétás pizzákat, hogy búcsút mondhass a bűntudatnak.

Isteni diétás pizzák, amiktől biztosan fogyni fogsz

▪️A pizza az egyik legaddiktívabb és legnépszerűbb étel. Az emberek viszont a legritkább esetben készítik el a saját pizzájukat otthon. Ennek vagy az az oka, hogy bonyolultnak gondolják, vagy az, hogy a futár gyorsabban megérkezik vele.

 

▪️A pizza amolyan bűnös élvezet lett, amiről elkönyvelték, hogy nem lehet egészséges, pedig számtalan módon tehető kalóriaszegényebbé. Az otthon készített alappizzához nem kell más, csak hozzávalók az alaphoz, paradicsom, sonka és sajt a tetejére, illetve egy sütő, melyben ezt az egészet ropogósra pirítod.

 

DIÉTÁS PIZZÁK

 

Az alábbiakban mutatok pár trükköt, amivel egészségesebbé, fogyókúrabarátabbá teheted az otthon készített pizzákat. Így a végeredmény egy gyors és ízletes fogás lesz, ami tökéletesen beilleszthető a diétádba.

 

1️. A pizza legegészségtelenebb és legkalóriagazdagabb része a tészta. Az alapot lecserélheted egészséges zöldségekre. A karfiolos pizzához szükséged lesz egy fej puhára főzött karfiolra, tojásra és 3/4 csésze reszelt parmezánra. A sajt zsírosságára érdemes odafigyelni, és, ha szigorú a diétád, próbáld csökkenteni az adagot. A kész tésztát fűszerezd ízlés szerint oregánóval, fokhagymával.

hirdetes

 

2️. Egy másik szuper zöldség, amiből tésztát lehet készíteni, a cukkini. A kalóriaértéke alacsony, és tele van vitaminnal. A tésztához 300 gramm reszelt cukkinire lesz szükséged, valamint két tojásra és 100 gramm zabpehely- vagy csicseriborsólisztre, azután sózd, borsozd ízlés szerint. Ha a fogyókúrád megengedi, az előzőekhez hasonlóan reszelt sajtot is dobhatsz a keverékbe.

 

hirdetes

3️. Egy másik jó alternatíva az édesburgonya, melynek keményítőtartalma alacsonyabb, mint a hagyományos krumplié, így cukorbetegek is nyugodtan fogyaszthatják. 

 

4. Ha gyorsan kell összeütni valamit, próbáld ki, hogy tészta helyett tortillalapot használsz, így akár negyedére is csökkentheted a kalóriaértéket. Válassz teljes kiőrlésű lisztből készült alapot, hogy még egészségesebb legyen az ebéd.

 

5. Ha maradsz a hagyományos tésztánál, próbáld teljes kiőrlésű lisztből elkészíteni a pizzát. A teljes kiőrlésű liszt megőrzi a gabonában rejlő tápanyagokat és rostokat, ezért lassabban szívódik fel, de használhatsz szénhidrátcsökkentett lisztet vagy zablisztet is.

 

6. A tészta után a sajt a második legkalóriadúsabb összetevője a pizzának. Használj jó minőségű sajtot, és csak fűszerként szinte.

 

7. Az igazi olasz pizza nincs tele feltéttel, vékony, a tésztájában nincsenek adalékanyagok, és csak pár feltét van rajta. Ha nagyon szereted a pizzát, akkor válaszd az eredeti nápolyi változatot.

 

Szerző: Nagy Sándor - Személyi Edző

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ismerd meg a Cassava Garit! Diétás tejbegríz és túrógombóc!

2019-07-02

Ismerd meg a Cassava Garit! Diétás tejbegríz és túrógombóc!

A manióka növény gyökéréből készült dara vagy liszthelyettesítő anyag. A manióka (Manihot esculenta) egy afrikai növény, amelyet számos más meleg égövi országban is termesztenek.

Mennyi fehérjét kell fogyasztanunk?

2019-06-20

Mennyi fehérjét kell fogyasztanunk?

A fehérje a szervezetünk számára az egyik igen fontos tápanyag. A fehérje mellett a mási két tápanyag a szénhidrát és a zsír, amelyre ügyelnünk kell. De mennyi fehérjét kell fogyasztanunk, hogy egészségesek maradjunk? Segítünk!

Mit kell tudni a kazeinről?

2019-06-03

Mit kell tudni a kazeinről?

A kazeinnek számos előnye van, de elsősorban az izomleépülés megelőzése, valamint az erőszint növelése céljából fogyasztják azt tej, sajt, túró vagy natúr joghurt, illetve fehérjepor formájában.

5 vegán szokás, amit nem vegánok is felvehetnének

2019-05-21

5 vegán szokás, amit nem vegánok is felvehetnének

A vegán életmódnak számos előnye van. A kutatások szerint a vegánokat kevésbé fenyegetik a krónikus megbetegedések, például a rák különböző formái, a szívbetegség, a hipertenzió, és a 2-es típusú cukorbetegség.

Egészséges e a túlzásba vitt fehérje?!

2019-05-20

Egészséges e a túlzásba vitt fehérje?!

A magas fehérjetartalmú étrendnek lehetnek mellékhatásai. A fehérje nélkülözhetetlen a szervezet számára, mivel olyan aminosavakból áll, melyek a testszövetek építő kövei, beleértve az izmokat, az ereket, a hajat, a bőrt és a körmöket is.

Hibák a strandszezon előtt amit elkövetsz!

2019-05-20

Hibák a strandszezon előtt amit elkövetsz!

Itt a nyár mindenki szeretné a strandon a legjobb formáját hozni és a zsírmentes izomzatát megmutatni. De több hibát is elkövethet az ember lánya/fia, talán te is.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
72 628
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 526 776
Közösség

Szótár

Nadragulya

(Atropa Belladonna)   Jelentése   A belladonna azt jelenti, hogy szép hölgy. Ezt a... Tovább

Aloe vera

Eredete   Az Aloe vera Afrika szubtrópusi, homokos területeiről származik, a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 242

Átlagos értékelés: 5.0