Megmutatjuk miért alakulhat ki gyulladás a szervezetedben

Hogyan csökkenthető a gyulladás a szervezetben ? Megmutatjuk!

TB

A szervezetünk azzal reagál az őt érő veszélyekre, hogy gyulladásokat hoz létre. Ez egy nagyon egyszerű, és természetes folyamat. Akkor van baj, ha a gyulladás nem szűnik meg, és huzamosabb ideig fennáll. Segíts szervezetednek a védekezésben, és győzd le a gyulladásokat. Cikkünkből mindent megtudhatsz a kialakulásukról, és arról is, hogyan tehetsz egészségedért.

Figyelj a szervezeted jelzéseire, ha gond van vedd észre

Ha rendszeresen követed az egészségi állapotodat, és ezért az erről szóló híreket és portálokat akkor biztosan sokat olvashattál a gyulladásokról.  A gyulladás a szervezet természetes védőmechanizmusa a fertőzés vagy sérülés meggyógyítására. Ha például elvágod az ujjad, akkor, az immunrendszer azonnal válaszol, és fehérvérsejteket küld a nyitott sebhez, hogy begyógyítsa azt, és megakadályozza a bacilusok bejutását a szervezetbe. Ezek a sejtek akut, vagy ideiglenes gyulladásos reakciót váltanak ki a gyógyulási folyamat támogatásáért. Ez a típusú gyulladás nem baj, és tényleg jót tesz neked, kivéve, amikor a gyulladás túl hosszú ideig tart, így potenciális veszélyt jelenthet. A krónikus vagy hosszú távú gyulladás okai közé sorolhatók a stressz, a dohányzás, valamint még jó pár dolog, de ezekről kicsit később.


A hosszú távú gyulladásokat szinte minden fontos krónikus betegséghez köthetjük, ilyenek a magasvérnyomás vagy a stroke. Valójában mindenkinek meg van az egyedi gyulladásos reakciója, amelyre részben magyarázatot adhat, ha a páciens dohányzó, vagy ha rendszeresen fogyaszt alkoholt, és ezzel eltömíti az artériákat (ez egy olyan állapot, amely szívrohamhoz vezethet), míg a másikfajta gyulladásos reakciót nem káros szokások, vagy a rossz életmód fejti ki, magyarázza Michael Miller, a szív- és érrendszeri gyógyászat professzora a Maryland Egyetem Prevenciós Kardiológiai Központjának igazgatója.


A szakértők képesek pontosan meghatározni, hogy miért alakul ki a szervezetben a gyulladásos reakció, de ahhoz az is kell, hogy a beteg őszintén beszéljen káros szokásaikról. A folyamatosan fennálló gyulladás, nagyon igénybe veszi a szívet, ezért ha megakarod védeni, érdemes megkeresni az okát, és megszűntetni azt. Hosszútávú gyulladást egész egyszerű dolgok is kiválthatnak, mint egy gyulladt, növekvő bölcsességfog. Védd meg testedet, és tegyél a hosszútávú gyulladások ellen. Megmutatjuk, mit tehetsz ezért.

 

 

 

 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Aludj, mint a bunda: 7 tipp álmatlanság ellen

2019-04-16

Aludj, mint a bunda: 7 tipp álmatlanság ellen

Álmatlansággal küzdesz? Íme 7 pofonegyszerű tipp, amit ha betartasz, akár már ma éjjel úgy alhatsz, mint a bunda. Szervezetünk megfelelő működéséhez a pihentető alvás elengedhetetlen, most ebben segítünk.

15 perces reggeli jóga, hogy jól induljon a napod

2019-04-15

15 perces reggeli jóga, hogy jól induljon a napod

A jóga feltölt, kiegyensúlyozottá tesz, formálja a testet, hozzájárul a lelki béke eléréséhez. Jógázni jó, de nem csak este, vagy munka után. Íme egy 15 perc alatt elvégezhető gyakorlatsor reggelre, hogy jobban induljon a napod.

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

2019-04-05

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

15 napon keresztül tedd meg ezt az egy-egy dolgot, hogy kiegyensúlyozottabb és boldogabb életet élj. 15 nap és 15 tipp a boldogabb, pozitívabb életért. Érezd jól magad a bőrödben.

7 nyújtógyakorlat, amitől pillanatok alatt hajlékonnyabbá válsz

2019-04-03

7 nyújtógyakorlat, amitől pillanatok alatt hajlékonnyabbá válsz

7 egyszerű, de nagyszerű nyujtógyakorlat, amiktől pillanatok alatt hajlékonyabbá válsz. Próbáld ki ezeket a gyakorlatokat és élvezd, ahogy tested rugalmasabbá, hajlékonyabbá válik.

Hízhatsz-e a fogamzásgátlótól? Utánajártunk!

2019-03-26

Hízhatsz-e a fogamzásgátlótól? Utánajártunk!

Hízás fogamzásgátló szedésétől? Lehetséges? Van összefüggés? Utánajártunk, hogy számíthatsz-e súlynövekedésre a fogamzásgátló szedésétől. Íme a szakmai álláspont!

Edzés kismamáknak az erőnlét fenntartásához

2019-03-19

Edzés kismamáknak az erőnlét fenntartásához

Összeszedtünk négy olyan gyakorlatot, amelyeket kismamák is elvégezhetnek, hogy erőnlétüket fenntarthassák akár a mindegyik trimeszterben. A gyakorlatokat egyszerűen, otthon is el lehet végezni, és nem több 5 percnél! Mutatjuk is a gyakorlatokat!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
178 984
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
873 455
Közösség

Szótár

GI-diéta

Dietetikusunkkal egyetértve mindig fontosnak tartottam a fogyás folyamatában a GI - szerepét.... Tovább

High protein diéta

Fehérjékben gazdag összetételű diéta. Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 136

Átlagos értékelés: 4.8