notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ezekre a hibákra figyelj oda te is!

hirdetes

A hat legnagyobb hiba, amit a nők elkövetnek az edzőteremben

Szélesi Ferenc
hirdetes

Sokan új évi fogadalomként elkezdtek edzőterembe járni, amivel nincs is semmi baj, sőt, járjatok is. Sokan úgy döntöttek, hogy végre nem csak járni fognak a terembe, hanem hatékonyabbá teszik az edzésüket, ezzel sincs semmi baj. A nők többsége azonban elkövette vagy még mindig elköveti azt a hat súlyos hibát, amiről most beszélni fogunk.

Ez a hat leggyakoribb hiba, amit a nők elkövetnek az edzőteremben

A nők többsége elmegy az edzőterembe, felül a szobabiciklire, leteker x kilométert, aztán fut egy kicsit, nyom pár hasprést és megelégedve hazamegy. Hölgyeim – tisztelet a kivételnek, szerencsére egyre többen vannak – ez így nem vezet sehova, a kardió edzés nem elég önmagában, mondjuk biztosan több, mint a semmi, ez tény. A következő hat pont segíteni fog neked abban, hogy hatékonyabb, eredményesebb legyen az edzésed, nézzük hát!

 

1. Félelem a nagy súlyoktól


Az első és egyben legnagyobb hiba, hogy a nők félnek a nagy súlyoktól, vonakodnak tőlük teljesen. A félelem oka a legtöbbet emlegetett mondat: „nem akarok túl izmos lenni”. Ez a mondat még mindig nem állja meg a helyét, nem attól leszel túl izmos, hogy nagy súlyokkal dolgozol.

 

Ez a félelem alaptalan, többek között azért, mert a nők tesztoszteronszintje jóval alacsonyabb, mint ami szükséges ehhez, illetve nagy kalória bevitelre is szükség lenne, ami a nők esetében nem is nagyon lehetséges, mivel a legtöbb hölgy megrögzött diétázó. A lényeg az, hogy ne félj a súlyoktól, próbáld ki, először személyi edző segítségével, meglátod, hogy hamarosan szembetalálkozol az előrelépéssel. Felgyorsul az anyagcseréd, a zsírégetés, erősebb leszel, mint gondolnád.

hirdetes
 

Nézzük a többi hibát is!

Ez a hat leggyakoribb hiba, amit a nők elkövetnek az edzőteremben

 

2. Túlzásba vitt izolációs gyakorlatok


Egy másik ugyancsak gyakori hiba, hogy túl sok izolációs gyakorlatot végeznek a hölgyek. Egy adott izomcsoportot akarnak megdolgoztatni folyamatosan, nincs ezzel baj, de van mellette más is, amit csinálni lehet illetve nem lehet, hanem kell! Fókuszáljunk inkább az összetett gyakorlatokra, mint a fekve nyomás, guggolás, felhúzás és így tovább. Ezek eredményezni fogják a sokkal nagyobb kalóriaégetést, és nagyobb erőt nyerünk. Ne hanyagoljuk el az alapgyakorlatokat sem!


3. Túl hosszú szünetek a sorozatok között


A következő fontos hiba, hogy a nők szeretik ellazsálni az edzéseket, olyan, mintha kávézás közben pletykálnának a barátnőjükkel, telefonálnak, stb. Ezt jó lenne, ha mindenki elfelejtené! Ne feledd, nem a barátnőddel beszélgetsz éppen, nem az a legfontosabb most, hogy elmondd valakinek, mi történt a pasiddal a múlt héten, fókuszálj a feladatodra inkább! Rövidebb szünetekkel több zsírt égethetsz el és gyorsabb eredményt érhetsz el. Most megint előhozom a személyi edző szerepét, ebben nagyon sokat segíthet.
 

Ez a hat leggyakoribb hiba, amit a nők elkövetnek az edzőteremben

 

4. A nők többsége nem fókuszál az egész testére


Sok nő figyelmen a specifikus izomcsoportokat, mint például a mellkas izmait. A nők többsége attól fél, hogy az edzések során a mellük mérete kisebb lesz, ez viszont nem csak ettől függ. A mellek mérete azért lesz kisebb, mert csökken a testzsír. A női mell zsírszövetekből áll, ez befolyásolja a méretét. Ha biztosítjuk a kellő mennyiségű testzsír százalékot folyamatosan, akkor ez nem történhet meg.

 

5. Kardió edzés


Ötödik hiba, hogy túl gyakran kezdik a nők az edzést kardióval. Ne felejtsd el, hogy a kardió edzéssel kifárasztod magad feleslegesen az edzés előtt, ezzel értékes energiát fogsz elveszíteni, ami az edzés során hiányozni fog. Fontos a kardió edzés is, de időzítsd az edzésed végére, a hangsúly a súlyzós edzésen legyen!

 

6. Étrend


Az utolsó hiba az, hogy nem eszel eleget. Sok nő állandóan diétázik, és ezáltal túl kevés kalóriát visz be a szervezetébe. Edzés után a testednek szüksége van energiára és tápanyagra, elengedhetetlen, hogy egyél. Egy kiegyensúlyozott étkezés edzés előtt és edzés után, meglátod, hogy sokkal eredményesebb leszel.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Az 5 legjobb eszköz, kiegészítő az otthoni edzéshez, amit Neked is érdemes beszerezned!

2020-03-17

Az 5 legjobb eszköz, kiegészítő az otthoni edzéshez, amit Neked is érdemes...

Szeretnél otthon is tenni a tökéletes alakért, az edzett testért? Ezeket az eszközöket érdemes beszerezned, melyek segítségével már otthonodban is elvégezheted kedvenc gyakorlataid!

Így eddz otthon, hogy hatásos legyen! – Edzésterv nőknek!

2020-03-17

Így eddz otthon, hogy hatásos legyen! – Edzésterv nőknek!

Sorra zárnak be a konditermek, de ez még nem ok arra, hogy abbahagyd az edzést! Szuper hatásos edzéstervvel készültünk, hogy az otthoni edzésmunka is eredményes legyen!

Így tedd hatékonyabbá a nyújtást masszázshengerrel!

2020-03-06

Így tedd hatékonyabbá a nyújtást masszázshengerrel!

Nem is gondolnánk, hogy egyes fájdalmaink eredete a nyújtás hiánya. Ezzel a videóval és egy szuper hatékony eszközzel most az egész tested átmozgatását elsajátíthatod!

3+1 bárhol végezhető gyakorlat a kerek fenékért!

2020-03-05

3+1 bárhol végezhető gyakorlat a kerek fenékért!

Nincs időd lejárni az edzőterembe? Nem kell edzőterembe menned ahhoz, hogy kerek és feszes feneked és lapos hasad legyen! Egy eszközre lesz szükséged és napi 20 percre!

Masszázshengerrel az egészségért: mutatjuk, hogy mire jó az SMR henger, és hogyan érdemes használni!

2020-02-28

Masszázshengerrel az egészségért: mutatjuk, hogy mire jó az SMR henger, és...

Biztosan hallottál már a sokak által használt SMR masszázshengerről. Sőt! Lehet, hogy már találkoztál is vele a konditeremben. De mégis mi ez és hogyan kell használni?

Fitness a szobádban: ezeket érdemes beszerezned a hatékony edzéshez!

2020-02-26

Fitness a szobádban: ezeket érdemes beszerezned a hatékony edzéshez!

Megfogadtad, hogy idén el fogsz kezdeni újra sportolni? Egyszerű, de mégis hosszútávú megoldást keresel? Ezzel az eszközzel gyerekjáték lesz a fogyás, szó szerint!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
91 572
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
451 961
Közösség

Szótár

Gőzfürdő

  A gőzfürdők története az ókori görögökig és rómaiakig vezethető vissza.... Tovább

Laparoszkópia

A hasüreg tükrözése a hasfalon keresztül. A hasfalat a köldök közelében szúrják át, majd... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 210

Átlagos értékelés: 4.9