Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Ismerd meg a lusták diétáját és indítsd be a fogyást!

Fogyj könnyedén a lusták diétájával!

FO
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Téged is érdekel, hogy hogyan fogyhatnál le könnyedén? Ha te is egy picit lusta vagy bonyolult étrendeket követni, bonyolult ételeket megfőzni, ráadásul olyan alapanyagokból, amiknek a nevét sem ismered, nem hogy azt, honnan jött, akkor a lusták diétája pont neked való!

Fogyás a lusták diétájával

Természetesen a lusta szótól nem kell senkinek megsértődnie. Egyszerűen csak arról van szó, hogy bizony vagyunk úgy páran azzal, hogy se időnk, se energiánk, vagy esetleg anyagi lehetőségünk nincs arra, hogy az éppen legdivatosabb diétát kövessük

Épp ezért ez alkalommal egy szénhidrátmentes fogyókúrás módszert szeretnék bemutatni neked, aminek a segítségével könnyedén, minden komolyabb megerőltetés nélkül tudunk karcsúsodni.

 

Szerinted lehetséges, hogy úgy fogyjál, hogy közben eszel? A válasz egyszerű: szénhidrátmentes diéta.

 

Hogyan fogyaszt a szénhidrátmentes diéta? – Fogyás a lusták diétája által

 

A szénhidrátmentes diéta sikere abban rejlik, hogy azok az élelmiszerek, amiket elfogyasztunk csak fehérjét és zsírokat tartalmaznak. Hogy ez miért jó? Mert így tovább tart a teltségérzet, és javul a test zsírégetésének hatékonysága is. Habár ezt a diétát nagyon könnyű betartani, sajnos legfeljebb egy hétig szabad csak követni, mert hosszú távon károsíthatja a veséket és a májat. Ez nem azt jelenti, hogy csak egyszer próbálhatod ki életed során. Csupán érdemes inkább kúra szerűen alkalmazni.

hirdetes

 

Milyen ételeket ehetek a szénhidrátmentes diéta során? – Lusták diétája

 

Csirke- , pulyka- , marha- és, bárányhúst, (és ezek belsőségeit) korlátok nélkül ehetsz, bármilyen módon elkészítve. Mi van még? Valamennyi hal, illetve tenger gyümölcsei bátran fogyasztható, a húsokon felül pedig a tojás, kemény sajt bármely mennyiségben, ritkábban túró és kefir is belefér.

hirdetes

 

A zöldségek közül kattanj rá az uborkára, karfiolra, fejes káposztára, retekre, zellerre, fejes salátára és a gombára.

 

A gyümölcsök közül pedig legyen otthon mindig a citrusfélékből, almából és ritkábban őszibarackból is. És itt még nincs vége! Vannak ugyanis engedélyezett zsírforrások is, mint a dió és a tökmag, illetve a napraforgómag.

 

Na és végre egy diéta, ami nem úgy kezdi, hogy a kávét felejtsük el! Hiszen az italok közül mértékkel ugyan, de fogyasztható a tea, kávé, aszalt gyümölcsből készült kompót, vörös áfonyalé. Jó oké, mindezek természetesen szigorúan cukor nélkül!

 

A szervezet problémamentes működése érdekében ritkán és kis mennyiségben fogyasztható hajdina, borsó és zabkása is, ha szereted az ilyesmit. De tényleg csak mértékkel!

 

Ne hagyd a tiltólistás ételeket sem! Lapozz tovább!

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
alakformálás diéta fogyás fogyókúra
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.