notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Fogyj te is a következő 6 tipp segítségével

Szuper tippek a fogyáshoz - fogadd meg tanácsainkat te is!

Hámori Blanka
hirdetes

„Nincs rá időm!” Ez a leggyakoribb kifogás, amit hallhatunk, ha életmódváltásról, edzésről van szó, és ezzel még sokszor a szakemberek sem tudnak mit kezdeni. Hiszen egy edző vagy dietetikus sem tud 24 órát meghosszabbítani. :) Viszont ezzel a 6+1 apró szokással még a rohanó életviteledbe is becsempészhetsz egy-egy lépés életmódváltást!

Fogyj te is, mi segítünk neked

 

1. Intenzív edzés


Sokan úgy gondolkodnak, hogy az edzés minimum 60-90 perces kell, hogy legyen, és ha erre nincs idő mindennap, akkor eleve reménytelen az életmódváltásba belevágni. Pedig ez nem feltétlen van így! Próbálj ki egy intenzív intervall edzést saját testsúlyos gyakorlatokkal és súlyzókkal, hiszen ez nemcsak izgalmasabb, de időhatékonyabb is, mint egy óra a szobabiciklin! Hagyd a hosszú edzéseket azokra a napokra, mikor van erre időd – a rövidebb napokon mehetnek a gyors, de intenzív edzések!


2. Rágd meg az ételt!


A helyes emésztés egyik alapfeltétele, hogy jól megrágjuk az ételt. A reggeli rohanásban elfogyasztott kávé és szinte egyben lenyelt néhány falat, vagy az ebédszünetben sietősen bekapott szendvics, mely nincs jól megrágva csak lassítja az anyagcserét! Mostantól figyelj oda olyan apróságokra is, mint a rágás!


3. Esti villám-meditáció


Ugye tudod, hogy a stressz elhízáshoz vezet?! A szervezetünk ugyanis ilyenkor raktározó üzemmódra vált, az elhízásért felelős hormonok túltermelődnek – és akkor még nem is beszéltünk a stressz-evésről, ami egyértelműen többlet-kalória bevitellel jár. Nagyon fontos tehát, hogy este, lefekvéskor picit mélyülj el, lélegezz mélyeket és gondolatban engedd el az aznapi gondokat, negatív érzéseket, kudarcokat és mindent, amitől görcsbe rándul a gyomrod. Minek vinnéd át másnapra a problémákat?

hirdetes

 

Szerző: Hámori Blanka - fitneszanyu.cafeblog.hufacebook.com/myvibesstudio

Fogyj te is, mi segítünk neked

 

4. Speciális bögre a több folyadékért


A reggeltől estig tartó rohanásban egy nagyon alapvető dolgot szoktunk elfelejteni: a folyadékbevitelt. Többeknél bevált stratégia: egy jó feltűnő, vonzó mintájú / feliratú bögre az irodai asztalon, vagy palack a táskában. A lényeg: mindig szem előtt legyen, és emlékeztessen az ivásra! Érdemes azzal is tisztában lenni, hogy sokan összekeverik az éhséget a szomjúsággal: ha indokolatlanul tör ránk az rágcsálhatnék, igyunk pár kortyot előtte!


5. Édes üdítők – viszlát!


Ha már ivás… Még a legfanatikusabbaknak is sokszor gondot okoz, hogy egész nap csak vizet fogyasszanak. Edzés közben mindenkinek jól esik a víz, de a nap többi részében sokan nyúlnak a cukros üdítőkhöz. A dietetikus szerint csak az édes íz iránti vágyunkat kell fokozatosan csökkenteni: édes gyümölcslevet öntsünk a pohárba fele-fele arányban vízzel, majd naponta egyre csökkentsünk a gyümölcslé adagon, mígnem minimalizáljuk azt. Ugyanezt a módszert alkalmazhatjuk akkor is, ha képtelenek voltunk átváltani a cukor nélküli kávéra.

hirdetes


6. Kisebb tányér


Ha ugyanazt az adag ételt nagyobb tányér helyett kisebbre helyezzük, hamarabb jól lakunk. Ennek oka az lehet, hogy optikailag nagyobbnak tűnik az adag, márpedig azt mindannyian tudjuk, hogy sokszor már csak a szemünk kívánja az ételt, vagy a gyerekkorból hozott „edd meg az egészet!”-szabály miatt faljuk fel az utolsó falatot is.

 

Szerző: Hámori Blanka - fitneszanyu.cafeblog.hufacebook.com/myvibesstudio

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Egészséges és hatékony fogyás: lehetséges!

2019-07-15

Egészséges és hatékony fogyás: lehetséges!

Ismerős helyzet? Kisüt a nap, máris nyitnak a strandok, mi pedig pánikszerűen vágunk bele egy újabb divatdiétába, miközben ész nélkül sanyargatjuk magunkat az edzőteremben. Mindezzel azonban csak a céljaink ellenkezőjét érjük el. Mutatjuk, hogy ezzel szemben mi a hatékony fogyás és alakformálás egészséges receptje.

A békalencse bámulatos átváltozása

2019-07-15

A békalencse bámulatos átváltozása

Új, egészséges ital a láthatáron. Bármennyire furcsának tűnik is, nagy jövőt jósolnak feltalálói a szapora kis zöld vízinövénynek.

Fogy(óz)na? Lehet, hogy nem kellene hinnie kedvenc youtuberének

2019-07-12

Fogy(óz)na? Lehet, hogy nem kellene hinnie kedvenc youtuberének

A mai fiatalok leggyakrabban kedvenc bloggerükhöz fordulnak YouTube-on vagy Instagramon, ha fogyókúráznának. De egyáltalán nem biztos, hogy valóban jó tanácsokat kapnak azoktól, akiket amúgy sokan követnek.

Vedd fel a harcot rostokkal a zsírpárnák ellen!

2019-07-10

Vedd fel a harcot rostokkal a zsírpárnák ellen!

Itt a nyár, a zöldségek, a gyümölcsök szezonja. Ezek a táplálékok bőségesen tartalmaznak élelmi rostokat, amelyek fontos összetevői étrendünknek, és a súlykontrollban is jelentős szerepet játszanak.

Kávé lehet az elhízás elleni harc kulcsa

2019-06-25

Kávé lehet az elhízás elleni harc kulcsa

London, 2019. június 24., hétfő (MTI) - A Nottinghami Egyetem tudósai felfedezték, hogy a kávé képes stimulálni az energiaégetésben szerepet játszó barna zsírszövetet, ami kulcsfontosságú lehet az elhízás és a cukorbetegség elleni harcban.

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

2019-06-17

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

A belső szervek között lerakódó zsírt nevezzük zsigeri vagy más néven viszcerális zsírnak. Mivel a belső szervek közelében található ezért felszaporodása különösen megnöveli bizonyos betegségek kockázatát.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
72 628
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 526 776
Közösség

Szótár

Személyi edző

  Olyan szakirányú végzettséggel és ismerettel rendelkező sportszakember, aki egyénre... Tovább

B6-vitamin

Piridoxin. A piridoxin-koenzimek részt vesznek az aminosav anyagcserében, a zsírok... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 114

Átlagos értékelés: 4.9