notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Fogyj te is a következő 6 tipp segítségével

Szuper tippek a fogyáshoz - fogadd meg tanácsainkat te is!

Hámori Blanka
hirdetes

„Nincs rá időm!” Ez a leggyakoribb kifogás, amit hallhatunk, ha életmódváltásról, edzésről van szó, és ezzel még sokszor a szakemberek sem tudnak mit kezdeni. Hiszen egy edző vagy dietetikus sem tud 24 órát meghosszabbítani. :) Viszont ezzel a 6+1 apró szokással még a rohanó életviteledbe is becsempészhetsz egy-egy lépés életmódváltást!

Fogyj te is, mi segítünk neked

 

1. Intenzív edzés


Sokan úgy gondolkodnak, hogy az edzés minimum 60-90 perces kell, hogy legyen, és ha erre nincs idő mindennap, akkor eleve reménytelen az életmódváltásba belevágni. Pedig ez nem feltétlen van így! Próbálj ki egy intenzív intervall edzést saját testsúlyos gyakorlatokkal és súlyzókkal, hiszen ez nemcsak izgalmasabb, de időhatékonyabb is, mint egy óra a szobabiciklin! Hagyd a hosszú edzéseket azokra a napokra, mikor van erre időd – a rövidebb napokon mehetnek a gyors, de intenzív edzések!


2. Rágd meg az ételt!


A helyes emésztés egyik alapfeltétele, hogy jól megrágjuk az ételt. A reggeli rohanásban elfogyasztott kávé és szinte egyben lenyelt néhány falat, vagy az ebédszünetben sietősen bekapott szendvics, mely nincs jól megrágva csak lassítja az anyagcserét! Mostantól figyelj oda olyan apróságokra is, mint a rágás!


3. Esti villám-meditáció


Ugye tudod, hogy a stressz elhízáshoz vezet?! A szervezetünk ugyanis ilyenkor raktározó üzemmódra vált, az elhízásért felelős hormonok túltermelődnek – és akkor még nem is beszéltünk a stressz-evésről, ami egyértelműen többlet-kalória bevitellel jár. Nagyon fontos tehát, hogy este, lefekvéskor picit mélyülj el, lélegezz mélyeket és gondolatban engedd el az aznapi gondokat, negatív érzéseket, kudarcokat és mindent, amitől görcsbe rándul a gyomrod. Minek vinnéd át másnapra a problémákat?

hirdetes

 

Szerző: Hámori Blanka - fitneszanyu.cafeblog.hufacebook.com/myvibesstudio

Fogyj te is, mi segítünk neked

 

4. Speciális bögre a több folyadékért


A reggeltől estig tartó rohanásban egy nagyon alapvető dolgot szoktunk elfelejteni: a folyadékbevitelt. Többeknél bevált stratégia: egy jó feltűnő, vonzó mintájú / feliratú bögre az irodai asztalon, vagy palack a táskában. A lényeg: mindig szem előtt legyen, és emlékeztessen az ivásra! Érdemes azzal is tisztában lenni, hogy sokan összekeverik az éhséget a szomjúsággal: ha indokolatlanul tör ránk az rágcsálhatnék, igyunk pár kortyot előtte!


5. Édes üdítők – viszlát!


Ha már ivás… Még a legfanatikusabbaknak is sokszor gondot okoz, hogy egész nap csak vizet fogyasszanak. Edzés közben mindenkinek jól esik a víz, de a nap többi részében sokan nyúlnak a cukros üdítőkhöz. A dietetikus szerint csak az édes íz iránti vágyunkat kell fokozatosan csökkenteni: édes gyümölcslevet öntsünk a pohárba fele-fele arányban vízzel, majd naponta egyre csökkentsünk a gyümölcslé adagon, mígnem minimalizáljuk azt. Ugyanezt a módszert alkalmazhatjuk akkor is, ha képtelenek voltunk átváltani a cukor nélküli kávéra.

hirdetes


6. Kisebb tányér


Ha ugyanazt az adag ételt nagyobb tányér helyett kisebbre helyezzük, hamarabb jól lakunk. Ennek oka az lehet, hogy optikailag nagyobbnak tűnik az adag, márpedig azt mindannyian tudjuk, hogy sokszor már csak a szemünk kívánja az ételt, vagy a gyerekkorból hozott „edd meg az egészet!”-szabály miatt faljuk fel az utolsó falatot is.

 

Szerző: Hámori Blanka - fitneszanyu.cafeblog.hufacebook.com/myvibesstudio

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Diéta kontra fogyókúra

2019-10-22

Diéta kontra fogyókúra

Manapság szinte nincs nő, aki elégedett lenne alakjával, súlyával. Mindenki fogyókúrázni, diétázni akar. Érdemes tehát áttekinteni mikor beszélünk fogyókúráról és mikor diétáról, hogyan kezdjünk hozzá, mennyi ideig tartson… Megszámlálhatatlan kérdést lehet feltenni a témával kapcsolatban

A lúgosító étkezés. Minden amit tudnod kell!

2019-10-21

A lúgosító étkezés. Minden amit tudnod kell!

Jó elindulás lehet, ha úgy fogunk neki, hogy minden héten eggyel több lúgosító ételt teszünk az étrendünkbe és egy savasítót száműzünk, míg el nem éri a lúgosítás a hatását. Ha ez bekövetkezett, utána szintén fokozatosan kell megteremteni az egyensúlyi étrendünket is. További tippek a lúgosító étkezésről a cikkben

A BMI értéke, mitől függ a testtömegindex?

2019-10-20

A BMI értéke, mitől függ a testtömegindex?

A BMI kifejezéssel egyre többször találkozhatunk. testtömeg és a testmagasság méterben mért négyzetének a hányadosa, amelyet gyakran alkalmaznak a túlsúly vagy soványság a meghatározásához. A következőkben bemutatjuk, hogy mit tehetnek a normál súlyú elhízott emberek annak érdekében, hogy a zsírtöbbletüket zsírmentes testtömeggel helyettesítsék

 Segíthet a fogyásban a háziorvos?

2019-10-17

Segíthet a fogyásban a háziorvos?

Vajon  miért nem segítenek az ilyen-olyan rövidtávú diéták? Ha tartós súlycsökkenést akar elérni, kérje háziorvosa segítségét, aki olyan kezelést ajánl majd, amely megkönnyítheti és ezáltal sokkal eredményesebbé teheti a fogyókúrát. Az alábbiakban Dr. Torzsa Péter háziorvos nyilatkozik erről a megoldásról

Tedd rendbe a hormon háztartásod, és akkor olvadnak a kilók is!

2019-10-11

Tedd rendbe a hormon háztartásod, és akkor olvadnak a kilók is!

A hízás hátterében sok esetben valamilyen hormonális probléma áll.

Retteg az elhízástól? Ezt próbálja ki!

2019-10-03

Retteg az elhízástól? Ezt próbálja ki!

A balti-tengeri étrend csökkenti az elhízás és a gyulladások kockázatát – derült ki a Helsinki Egyetem kutatásából.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
69 953
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 154 868
Közösség

Szótár

marketing

 A marketing szó meghatározása   Olyan vállalati tevékenység, amely a... Tovább

Egészség

    Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) meghatározása szerint az egészség... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 114

Átlagos értékelés: 4.9