Fogyj te is a következő 6 tipp segítségével

Szuper tippek a fogyáshoz - fogadd meg tanácsainkat te is!

Hámori Blanka
hirdetes

„Nincs rá időm!” Ez a leggyakoribb kifogás, amit hallhatunk, ha életmódváltásról, edzésről van szó, és ezzel még sokszor a szakemberek sem tudnak mit kezdeni. Hiszen egy edző vagy dietetikus sem tud 24 órát meghosszabbítani. :) Viszont ezzel a 6+1 apró szokással még a rohanó életviteledbe is becsempészhetsz egy-egy lépés életmódváltást!

Fogyj te is, mi segítünk neked

 

1. Intenzív edzés


Sokan úgy gondolkodnak, hogy az edzés minimum 60-90 perces kell, hogy legyen, és ha erre nincs idő mindennap, akkor eleve reménytelen az életmódváltásba belevágni. Pedig ez nem feltétlen van így! Próbálj ki egy intenzív intervall edzést saját testsúlyos gyakorlatokkal és súlyzókkal, hiszen ez nemcsak izgalmasabb, de időhatékonyabb is, mint egy óra a szobabiciklin! Hagyd a hosszú edzéseket azokra a napokra, mikor van erre időd – a rövidebb napokon mehetnek a gyors, de intenzív edzések!


2. Rágd meg az ételt!


A helyes emésztés egyik alapfeltétele, hogy jól megrágjuk az ételt. A reggeli rohanásban elfogyasztott kávé és szinte egyben lenyelt néhány falat, vagy az ebédszünetben sietősen bekapott szendvics, mely nincs jól megrágva csak lassítja az anyagcserét! Mostantól figyelj oda olyan apróságokra is, mint a rágás!


3. Esti villám-meditáció


Ugye tudod, hogy a stressz elhízáshoz vezet?! A szervezetünk ugyanis ilyenkor raktározó üzemmódra vált, az elhízásért felelős hormonok túltermelődnek – és akkor még nem is beszéltünk a stressz-evésről, ami egyértelműen többlet-kalória bevitellel jár. Nagyon fontos tehát, hogy este, lefekvéskor picit mélyülj el, lélegezz mélyeket és gondolatban engedd el az aznapi gondokat, negatív érzéseket, kudarcokat és mindent, amitől görcsbe rándul a gyomrod. Minek vinnéd át másnapra a problémákat?

hirdetes

 

Szerző: Hámori Blanka - fitneszanyu.cafeblog.hufacebook.com/myvibesstudio

Fogyj te is, mi segítünk neked

 

4. Speciális bögre a több folyadékért


A reggeltől estig tartó rohanásban egy nagyon alapvető dolgot szoktunk elfelejteni: a folyadékbevitelt. Többeknél bevált stratégia: egy jó feltűnő, vonzó mintájú / feliratú bögre az irodai asztalon, vagy palack a táskában. A lényeg: mindig szem előtt legyen, és emlékeztessen az ivásra! Érdemes azzal is tisztában lenni, hogy sokan összekeverik az éhséget a szomjúsággal: ha indokolatlanul tör ránk az rágcsálhatnék, igyunk pár kortyot előtte!


5. Édes üdítők – viszlát!


Ha már ivás… Még a legfanatikusabbaknak is sokszor gondot okoz, hogy egész nap csak vizet fogyasszanak. Edzés közben mindenkinek jól esik a víz, de a nap többi részében sokan nyúlnak a cukros üdítőkhöz. A dietetikus szerint csak az édes íz iránti vágyunkat kell fokozatosan csökkenteni: édes gyümölcslevet öntsünk a pohárba fele-fele arányban vízzel, majd naponta egyre csökkentsünk a gyümölcslé adagon, mígnem minimalizáljuk azt. Ugyanezt a módszert alkalmazhatjuk akkor is, ha képtelenek voltunk átváltani a cukor nélküli kávéra.


6. Kisebb tányér


Ha ugyanazt az adag ételt nagyobb tányér helyett kisebbre helyezzük, hamarabb jól lakunk. Ennek oka az lehet, hogy optikailag nagyobbnak tűnik az adag, márpedig azt mindannyian tudjuk, hogy sokszor már csak a szemünk kívánja az ételt, vagy a gyerekkorból hozott „edd meg az egészet!”-szabály miatt faljuk fel az utolsó falatot is.

 

Szerző: Hámori Blanka - fitneszanyu.cafeblog.hufacebook.com/myvibesstudio

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Fogyás a képzelet erejével, avagy a FIT technika rejtelmei

2019-05-22

Fogyás a képzelet erejével, avagy a FIT technika rejtelmei

A koncentráció minden fogyni vágyó számára fontos. Vannak, akik igyekeznek egészségesebb étrendre váltani, mások minden nap kierőszakolják magukból, hogy igenis elvégezzék a tervezett gyakorlatokat. Azonban néha elég, ha a motiváció csak egy pillanatra is megrendül, és az előrehaladás máris lelassul, vagy abbamarad.

Édesítőszerek is hízlalnak! Akkor mi a tehendő?

2019-05-16

Édesítőszerek is hízlalnak! Akkor mi a tehendő?

Mindig nagy gondot jelentett nálam, hogy fogyókúra alatt mivel édesítsem az italaim, ételeimet. Sok mindent hallott sok felöl és ezek mindig ellentmondásban álltak egymással. Így neki láttam egy kis kutató munkának, íme az eredmény.

Oldható és oldhatatlan rost: Mi a különbség?

2019-05-16

Oldható és oldhatatlan rost: Mi a különbség?

A rost fontos a megfelelő emésztés szempontjából, hiszen nagyban befolyásolja a belek és az anyagcserefolyamatok egészségét. A magyar emberek nagy százaléka nem fogyaszt elegendő rostot, amelytől emésztési folyamataik sokkal lassabban mennek végbe, emiatt pedig számos betegség kialakulhat. A rost is két fő típusból áll. Most elmondjuk mi a különbsé

Kókuszliszt: tápanyagtartalom, előnyök és tudnivalók

2019-05-14

Kókuszliszt: tápanyagtartalom, előnyök és tudnivalók

A kókuszliszt a búzaliszt egyik egyedülálló alternatívája. Az alacsony szénhidráttartalmú étrendet követők és a gluténérzékenyek körében is igen népszerű. Lenyűgöző tápanyagtartalma mellett a kókuszliszt számos előnnyel járhat. Ezek közé tartozik a vércukor stabilitásának elősegítése, a jobb emésztés, a szív egészsége és még a fogyás is.Lássuk a ré

Rost dús étkezéssel a fogyáshoz

2019-05-03

Rost dús étkezéssel a fogyáshoz

Amikor fogyókúrázol, nem csak a kalóriákat érdemes számolni, hiszen ezek nagyon gyakran szinte semmit nem mondanak arról, hogy egy étel mennyire laktató.

Az 5 legjobb természetes ital a fogyásért

2019-05-03

Az 5 legjobb természetes ital a fogyásért

Fogyni általában mindenki gyorsan szeretne. Azonban kiegyensúlyozott étrend és edzés mellett a lassú fogyás a jó, hiszen így érünk el tartós eredményeket. Ahhoz, hogy egy kicsit gyorsítsunk a fogyáson bevethetünk pár természetes fogyasztószert ital formájában. Összeszedtük az 5 leghatékonyabb italt, amelyek elősegítik a diétánkat!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
138 756
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 057 845
Közösség

Szótár

Glutén

  A glutén egy fehérje-komplex (a gliadin és a glutenin keveréke), amely megtalálható... Tovább

Kalcium

Az emberi szervezetben a legnagyobb mennyiségben fellelhető ásványi anyag. A csontjaink... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 114

Átlagos értékelés: 4.9