notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Öltözködj te is rendesen!

Te is elkaptad a fitness őrületet, de nem tudod, mit vegyél fel?! Segítünk!

Kutasi Kelly
hirdetes

Elkapott a fitness őrület? Ezzel nincsen semmi baj! Sőt, nagyon jó útra léptél, mi csak segítünk benne! A most következő cikkünkben elmondjuk nektek, hogy mit kell felvenned, ha edzésre mész, nagyon hasznos tanácsok! 

 A most következő cikkben szakértőnk megosztja veletek tapasztalatait, melyekből mindenki nagyon sokat tanulhat!

 

1.) Sportcipőd gondolom rengeteg van, de melyik lehet a legmegfelelőbb? Futni is mennél de edzőteremben is használnád és az aerobic órára vagy cross-trainingre is beugranál vele? Jól gondolod...nem kell 6 féle cipő hozzá. Elég egy, és általánosságban véve fontos, hogy:


- picit emeltebb sarka legyen a cipőnek, hogy tompítsa az ütközéssel járó mozdulatokat az ízületeidben. Jól szellőző anyagból készüljön, hogy ne legyen kellemetlen érzés edzeni sem benne, és kibújni se belőle az óra végi nyújtásnál. Válassz a lábformádhoz illőt, ne nyomorgassa meg a lábujjaidat és ne is lötyögjél benne, mert az egyik fájdalmas, a másik meg sérülésveszélyes jár. A funkcionális előnyöktől eltekintve nem baj, ha tetszik a színe a cipődnek és boldogan bújsz bele edzés előtt, majd gondosan tárolod edzés után! Ha sikerült megfelelő cipőt választanod, akár évekig is társak lehettek a sportban! Cipőt fel!

 

2.) A ruhatárunk biztos, hogy még a cipő arzenálnál is bővebb darabokkal büszkélkedik a szekrényünkben, de vajon melyik lehet a legalkalmasabb az edzéshez?

hirdetes


A nadrágoknál fontos, hogy légáteresztő, úgynevezett dryfit anyagból készüljön. Ha pamutból van, az biztosan nagyon kényelmes, csak foltosra izzadod magad benne és még meg is tartja a vizet magában, hogy jó izzadt érzésed legyen. Ha jól megy a klíma vagy hűvösebb az idő, így az edzés végén még fel is fázhatsz. Figyeld meg a nadrágválasztásnál azt is, hogy a te alakodra, formádra, testalkatodra legyen szabva. Pl.: ne csússzon le a fenekedről egy guggolásnál, úgy, hogy a fél bugyid kilógjon és guggolás helyett a nadrágodat húzogasd vagy tartsd emiatt. Ha a csípődnél megköthető még jobb, de ha rendes gumi van benne, az sem kell ahhoz, hogy ne menjen sehova a mozgás közben és kövesse a mozdulataidat. Válaszd ki, hogy rövid, hússzú, széles szárú, vagy rád tapadós fazonú legyen. Ezt is az fogja majd meghatározni, hogy milyen testalkatú vagy! Lehet designolni a színekkel és felfedezni azokat a fitness gatyákat, amik olyanok, mintha rajtad sem lennének.

hirdetes

 

3.) És a fölső??


Nehéz úgy koncentrálni egy edzésnél, hogy egyfolytában azzal vagy elfoglalva, hogy kiesik a melled is egy fekvőtámasznál, vagy a fitness fölsőd pántját rángatod fel a válladon folyamatosan, hogy fel tudd emelni a karodat, esetleg az izzadságfolt miatt, már izzadni sem mersz rendesen, nehogy gusztustalannak lássanak. Ezen szempontok alapján jó választás a testhez simuló, izzadságot elnyelő, nem műszálas és nem pamut felső, esetleg a dryfit anyag mellett helyenként szellőző hálós részekkel a párolgást segítve. Ha nem szereted a rád feszülő fazonokat, vannak a derék részen bővebb anyagú felsők is, akár a nadrágodra rálógó is, csak fent a válladnál és elöl passzoljon hozzád, hogy rendesen tudj koncentrálni egy férfi edző jelenlétében is magadra. Nadrághoz illő felsőt választani ér!:)

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
307 669
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 432 056
Közösség

Szótár

Bazsalikom

Latin neve: Ocimum basilicum L.   Származása, élőhelye   Dél-Ázsiában,... Tovább

Mangán

A mangán olyan ásványi anyag, amely sok enzim működésének beindításához és... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 200

Átlagos értékelés: 4.8