notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Öltözködj te is rendesen!

hirdetes

Te is elkaptad a fitness őrületet, de nem tudod, mit vegyél fel?! Segítünk!

Kutasi Kelly

Elkapott a fitness őrület? Ezzel nincsen semmi baj! Sőt, nagyon jó útra léptél, mi csak segítünk benne! A most következő cikkünkben elmondjuk nektek, hogy mit kell felvenned, ha edzésre mész, nagyon hasznos tanácsok! 

 A most következő cikkben szakértőnk megosztja veletek tapasztalatait, melyekből mindenki nagyon sokat tanulhat!

1.) Sportcipőd gondolom rengeteg van, de melyik lehet a legmegfelelőbb? Futni is mennél de edzőteremben is használnád és az aerobic órára vagy cross-trainingre is beugranál vele? Jól gondolod...nem kell 6 féle cipő hozzá. Elég egy, és általánosságban véve fontos, hogy:


- picit emeltebb sarka legyen a cipőnek, hogy tompítsa az ütközéssel járó mozdulatokat az ízületeidben. Jól szellőző anyagból készüljön, hogy ne legyen kellemetlen érzés edzeni sem benne, és kibújni se belőle az óra végi nyújtásnál. Válassz a lábformádhoz illőt, ne nyomorgassa meg a lábujjaidat és ne is lötyögjél benne, mert az egyik fájdalmas, a másik meg sérülésveszélyes jár. A funkcionális előnyöktől eltekintve nem baj, ha tetszik a színe a cipődnek és boldogan bújsz bele edzés előtt, majd gondosan tárolod edzés után! Ha sikerült megfelelő cipőt választanod, akár évekig is társak lehettek a sportban! Cipőt fel!

2.) A ruhatárunk biztos, hogy még a cipő arzenálnál is bővebb darabokkal büszkélkedik a szekrényünkben, de vajon melyik lehet a legalkalmasabb az edzéshez?

hirdetes


A nadrágoknál fontos, hogy légáteresztő, úgynevezett dryfit anyagból készüljön. Ha pamutból van, az biztosan nagyon kényelmes, csak foltosra izzadod magad benne és még meg is tartja a vizet magában, hogy jó izzadt érzésed legyen. Ha jól megy a klíma vagy hűvösebb az idő, így az edzés végén még fel is fázhatsz. Figyeld meg a nadrágválasztásnál azt is, hogy a te alakodra, formádra, testalkatodra legyen szabva. Pl.: ne csússzon le a fenekedről egy guggolásnál, úgy, hogy a fél bugyid kilógjon és guggolás helyett a nadrágodat húzogasd vagy tartsd emiatt. Ha a csípődnél megköthető még jobb, de ha rendes gumi van benne, az sem kell ahhoz, hogy ne menjen sehova a mozgás közben és kövesse a mozdulataidat. Válaszd ki, hogy rövid, hússzú, széles szárú, vagy rád tapadós fazonú legyen. Ezt is az fogja majd meghatározni, hogy milyen testalkatú vagy! Lehet designolni a színekkel és felfedezni azokat a fitness gatyákat, amik olyanok, mintha rajtad sem lennének.

hirdetes

3.) És a fölső??


Nehéz úgy koncentrálni egy edzésnél, hogy egyfolytában azzal vagy elfoglalva, hogy kiesik a melled is egy fekvőtámasznál, vagy a fitness fölsőd pántját rángatod fel a válladon folyamatosan, hogy fel tudd emelni a karodat, esetleg az izzadságfolt miatt, már izzadni sem mersz rendesen, nehogy gusztustalannak lássanak. Ezen szempontok alapján jó választás a testhez simuló, izzadságot elnyelő, nem műszálas és nem pamut felső, esetleg a dryfit anyag mellett helyenként szellőző hálós részekkel a párolgást segítve. Ha nem szereted a rád feszülő fazonokat, vannak a derék részen bővebb anyagú felsők is, akár a nadrágodra rálógó is, csak fent a válladnál és elöl passzoljon hozzád, hogy rendesen tudj koncentrálni egy férfi edző jelenlétében is magadra. Nadrághoz illő felsőt választani ér!:)

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes


Szótár

Fehérje

  A fehérjék az aminosavak különböző kombinációi. A fehérje nem energiaforrás, hanem... Tovább

B1-vitamin

B1-vitamin Tiamin: vízben jól oldódó, hőre érzékeny vegyület. Jelentős szerepe van a... Tovább

Tovább a lexikonra