Ezeket az egészséges nassolni valókat ne hagyd ki, még diéta alatt is fogyaszthatod

Egészséges nasik, melyeket diéta alatt is fogyaszthatsz!

TB

Nassolni már azok is tudnak, akik diétáznak, és esetleg le szeretnének dobni néhány kilót. Nem kell tovább a zabgolyókat, és az ízetlen puffasztott rizseket enned a diéta alatt, ha nassolnál. Cikkünkben összeírtunk néhány olyan egészséges nasit, melyektől akár még fogyhatsz is! 

Ha fogyókúrázol sem kell kihagynod a délutáni nasit, mutatjuk mit egyél

A diéták sokszor nem könnyűek, főleg ha mindenáron be akarod tartani az előírtakat. Általában megadják, hogy egy nap hányszor és mit ehetsz ahhoz, hogy pár hét elteltével látványosan lemenjenek rólad a plusz kilók. Ha idén Te is ilyen diétával szeretnéd magad csúcsformába hozni a nyári strandszezonra, akkor segíthetünk, hogy az evés nélküli órákban olyan apró nasikat ehetsz, melyek nem befolyásolják a diétádat. 


Sokszor főleg a diéta megkezdésekor nehézséget okozhat a két étkezések közötti időben az éhség. Ilyenkor még nem szokta meg gyomrunk a kevesebb kalória bevitelt, és a kevesebb ételt, ezért sokszor nagyon éhesek lehetünk. Ilyenkor ráadásul nem szabad a csokiért nyúlni, ami ott lapul a fiókban, hanem nagy akaraterővel meg kell próbálni átvészelni a következő étkezésig. 


De nem csak a diétázóknak nagyon jók ezek a nassolni valók. Sokan a chips-es zacskóért, vagy egy tábla csokiért nyúlunk, ha a főétkezések között megéhezünk, pedig nagyon jó egészséges alternatívák vannak, melyekkel elkerülhetjük a tartósítószereket, a hozzáadott színezékeket, vagy az egyéb E betűs kicsit sem természetes anyagokat. Ha számodra is fontos az egészséges táplálkozás, akkor ne hagyd ki tippjeinket, melyekkel feldobhatod az üres, evés nélküli órákat, és elkerülheted az éhséget. Próbáld ki Te is!
 

 

Alma és humusz


Tökéletes párosítás az alma és a humusz. Az utóbbi kiváló zsír és fehérje forrás, míg az alma egy jó szénhídrát, így nyugodtan ehető bátran a diéta alatt is.  Ha ezt a nasit fogyasztod a fő étkezések között, akkor tele leszel energiával, és az éhségérzet is elkerül majd. Ráadásul meglepően finom a humuszba mártott alma, amellett, hogy nagyon egészséges.
Joghurt, egy kis gyümölccsel


Bármilyen joghurt jó lehet ehhez a fogáshoz, de ha görögjoghurtot választasz, akkor még jobban jársz. a görögjoghurt ugyan is tele van egészséges zsírokkal, amik miatt biztosan nem fogsz éhségérzetet érezni a következő nagy étkezésig, ráadásul kedvedre ízesítheted. Ha egy éretteb banánt teszel bele például, akkor máris nagyon édes ízhatást érhetsz el. Ananászt is felhasználhatsz, de maradhatsz a semlegesebb ízű hüvelyeseknél, mint a dió vagy a mandula. Arról nem is beszélve, hogy nagy rákészülést sem igényel, és akár a szünetben ki is szaladhatsz érte a közeli kisboltba.


Pattogatott kukorica


A kukoricáról nagyon kevesen tudják, de tökéletes diéta közben a pattogatott verziója. A kukorica valójában nagyon kevés kalóriát tartalmaz, ezért 3 bögre kell belőle, hogy kiadjon 100 kalóriát. Viszont figyelj oda rá, hogy az előre csomagolt pattogatott kukoricák a hozzá adott anyagok, és ízesítés miatt nem jók, ha fogyni szeretnél. A legegészségesebb ha sima kukorica szemeket választasz, és kipattogtatva bármikor eheted anélkül, hogy belekavarna a diétádban.
 

 

 

Pisztácia


A pisztácia amellett, hogy nagyon egészséges és finom, nagyon kevés kalóriát tartalmaz. Körülbelül 30 darab tesz ki 100 kalóriát. Ugyanakkor nagyon jó ha ilyet nassolsz a nagy étkezések kötötti szünetekben, mert a szervezetre jótékony növényi zsírokat, rostot és fehérjét tartalmaz. A magas fehérje tartalom miatt akár pár szem is elég lehet ahhoz, hogy telítve érezd magad, így nem fogsz azon rágódni mennyire éhes vagy.


Lazac


A lazac abszolút a különlegesebb fogások közé tartozik. Kicsit nehezen beszerezhető, és sajnos még az ára sem túl alacsony, de ezekért kárpótol a sok egészséges tápanyag, az olajok, amik benne vannak. Amellett, hogy nagyon finom egy kis szelet is nagyon laktat belőle, ezért néha napján engedj meg magadnak ilyen luxus kényeztetést az étkezések közötti szünetekben. Nem fogod megbánni, ha a lazacra, esik a választásod, és a legjobb, ha diétás keksszel, vagy kenyérrel fogyasztod.


Banán


A banán amellett, hogy nagyon egészséges, és sok vitamint tartalmaz remekül eltelíti a gyomrot. Ha éhes vagy ez a legjobb választás, mert könnyen megehető akár út közben is bármikor a nap folyamán, emellett garantáltan nem leszel éhes még 1-2 óráig. Ha éppen nagyon elszomorodtál, és úgy érzed nem bírod tartani a diétát ehetsz hozzá egy kis mogyoróvajat is, ami kifejezetten jót tesz a vércukorszintednek. Arra azonban mindig figyelj, hogy ne vidd túlzásba se a banánt, se a mogyoróvajat. Bőven elég, ha egy kiskanál mogyoróvajba mártogatsz egy kisebb darab banánt ahhoz, hogy csillapítsad az éhséged. 
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

5 Élelmiszer az energia növeléséhez

2019-04-17

5 Élelmiszer az energia növeléséhez

Mielőtt bármilyen táplálékkiegészítőhöz vagy serkentőhöz nyúlnál, érdemes előbb megnézni a táplálkozásodat. Lehet, hogy hiányzik néhány egyszerű energiaforrás az étrendedből. Itt van 5 élelmiszer, amelyet mindenképp építsd be étrendedbe.

6 mítosz a növényi alapú táplálkozásról

2019-04-11

6 mítosz a növényi alapú táplálkozásról

A növényi alapú táplálkozással kapcsolatban több mítosz is kering, amelyek miatt nem kezdenek bele ebbe a fajta életmódba. Egyre többen alkalmazzák azonban ezt a fajta táplálkozást, viszont sokan nincsenek tisztában, hogyan folytassák megfelelően. De lássuk melyik az a 6 mítosz, amely valójában nem igaz.

Top 10 leggyakoribb élelmiszer-érzékenység és intolerancia - 2. rész

2019-04-03

Top 10 leggyakoribb élelmiszer-érzékenység és intolerancia - 2. rész

Az előző cikkben ismertettük az első öt leggyakoribb ételérzékenységet és intoleranciát, amit most folytatunk. Bár ezeknél az élelmiszereknél ritkább az intolerancia kialakulása, mégis egyre többen tapasztalnak ételérzékenységgel kapcsolatos tüneteket. Íme a következő 5 leggyakoribb allergén élelmiszer!

Top 10 leggyakoribb élelmiszer-érzékenység és intolerancia - 1. rész

2019-04-03

Top 10 leggyakoribb élelmiszer-érzékenység és intolerancia - 1. rész

Manapság egyre többen szenvednek élelmiszerallergiában vagy intoleranciában. Sok olyan élelmiszer létezik, amelyekre könnyen kialakulhatnak ezek az allergiás reakciók. De melyek azok az élelmiszerek, amelyek a toplistás helyezést értek el, vagyis a legtöbben ezekre érzékenyek? Mutatjuk!

A legjobb fehérjeforrások vegánok és vegetáriánusok számára

2019-03-26

A legjobb fehérjeforrások vegánok és vegetáriánusok számára

A vegánok és vegetáriánusok esetében az egyik leggyakoribb probléma, hogy nem visznek be kellő fehérjét szervezetükbe. A mai divatétrendeket követve is sokan folytatnak vegán vagy vegetáriánus étrendet, amely során a fehérjék hagyományos formáitól egyre jobban eltávolodnak. Azonban növényi fehérjéből is akad bőven! De melyek ezek? Mutatjuk!

Az 5 legjobb élelmiszer az éhség elleni küzdelemben

2019-03-22

Az 5 legjobb élelmiszer az éhség elleni küzdelemben

Aki a tökéletes alakra törekszik, mindig szembe kell néznie a diéta nehézségeivel. Nincs baj, ha alkalmanként éhséget érzel a nap folyamán, különösen étkezés előtt. A folyamatos éhségérzet viszont gyakran szükségtelen nassoláshoz vezethet, amely megakadályozza céljaink elérését.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
178 984
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
873 455
Közösség

Szótár

Biorezonancia terápia

  A biorezonancia terápia az embert körülvevő, emberi füllel, szemmel nem... Tovább

Lipidológus

A zsíranyagcsere-betegségekben járatos belgyógyász szakorvos. Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 143

Átlagos értékelés: 4.8